Gå til innhold

Vil komme samtidig med han

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne komme samtidig med kjæresten min, men han er så lettantennelig, og jeg bruker lenger tid. Vil ha han inne i meg mens jeg kommer- men han klarer ikke å vente.... Men han er veldig god i senga på alle andre måter... Hvordan få dette til...?

Vi har det fint, elsker hverandre og alt er bra. Men dette ville gjøre det perfekt...! :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To omganger?

Gjest Katten.
Skrevet

Dere kan fokusere mer på deg i begynnelsen, så - når du er tent nok - kan han knulle deg.

Skrevet

Dere kan fokusere mer på deg i begynnelsen, så - når du er tent nok - kan han knulle deg.

I am Ziegel, and I approve of this message.

Skrevet

Det finnes flere måter å øve seg til å komme sammen på:

Han stimulerer deg på andre måter først, f. eks oralsex slik at du er mye nærmere orgasme når han trenger inn i deg.

Den andre måten er mer tidkrevende å lære seg, og krever mer disiplin av han og innebærer bla. pc muskeløvelser og evnen til å ligge på kanten av orgasmen uten å bikke over til du sier fra at du er i ferd med å komme.

Skrevet

Den andre måten er mer tidkrevende å lære seg, og krever mer disiplin av han og innebærer bla. pc muskeløvelser og evnen til å ligge på kanten av orgasmen uten å bikke over til du sier fra at du er i ferd med å komme.

Det er bare pes da. Ligge og knipe igjen og holde fokus på det og ikke selve sexen. Jeg mener det mister litt av poenget når en skal ligge å fokusere på å knipe igjen en muskel for å ikke komme, enn å faktisk bare nyte det som skjer.

Samme går for de som velger å tenke på fæle ting eller å gjøre matteoppgaver i hodet for å ikke komme.

Kommer når jeg kommer jeg, går det for fort, så få vi evnt ta runde nr.to. Ekke værre enn det, og da holder man jo også mye lengre, og det kan da være lettere å "møtes på midten".

Skrevet

Typen min har også lett for å komme, men om vi skal komme samtidig så når han er inne i meg så holder han seg så godt som i ro, samtidig som han stimulerer meg på klitoris. Og når jeg er like ved å komme da kjører han på. Og det er en så syk orgasme for meg! Bare litt synd for han at alle musklene jeg har strammet i underlivet underveis blir helt avslappet akkurat i det jeg kommer.

Skrevet

Jeg og trodde det ville gjøre det "perfekt", men for vår del funket det ikke slik. Den ene orgasmen "slår ihjel" den andre. Vi foretrekker at vi kommer hver for oss heller og har fullt fokus på en orgasme om gangen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og trodde det ville gjøre det "perfekt", men for vår del funket det ikke slik. Den ene orgasmen "slår ihjel" den andre. Vi foretrekker at vi kommer hver for oss heller og har fullt fokus på en orgasme om gangen.

Er faktisk tilhenger av denne. Mye bedre å kunne hjelpe hverandre med å få partneren sin orgasme på topp, uten å motte tenke på egen. Og visa versa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...