Gå til innhold

Øyesminkefjerner

Adrenalina

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter en ny sminkefjærner og lurer på hvilken dere synes er best.Den må ikke være for vannfast mascara da jeg ikke bruker det.Den må hller ikke være sånn at den legger igjen en fet hinne på/rund øye.Fortell gjerne hvor den fåes kjøpt også.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er veldig fornøyd med Loreal sin (blå flaske rundt en 150ml) den tar maskaraen godt uten å legge igjen noen merker eller fete lag, lukter heller ikke noe særlig.

Fåes kjøpt i noen dagligvarebutikker. kosmetikkbutikker og taxfree.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig fornøyd med Loreal sin (blå flaske rundt en 150ml) den tar maskaraen godt uten å legge igjen noen merker eller fete lag, lukter heller ikke noe særlig.

Jeg har prøvd den og den legger igjen en fettete hinne rundt øynene-Men det finnes kanskje to typer av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Decleor cleansing water, og er utrolig fornøyd med den. Fås til under 200 kr på feelunique, og om jeg ikke tar feil har de inne 400ml flaskene akkurat nå til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

Jeg har prøvd den og den legger igjen en fettete hinne rundt øynene-Men det finnes kanskje to typer av den?

Det finnes to typer ja. En i "lyseblå" for vanlig maskara, og en som er todelt som er for vannfast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Decleor cleansing water, og er utrolig fornøyd med den. Fås til under 200 kr på feelunique, og om jeg ikke tar feil har de inne 400ml flaskene akkurat nå til den prisen.

Signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne jeg også, og synes den er helt grei. Legger seg ikke som et lag og tar sminken godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Simple sine servietter. De tar alt (bortsett fra sånne tubemascaraer :dry: ) og lukter lite. Jeg er linsebruker og liker ikke å gni øynene hverken med flytende sminkefjerner eller med vann (som tubemascaraene krever) når jeg har linser på øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra virgin olivenolje + varmt vann til å ta vekk oljen. Funker som bare det! ;)

Ellers så har jeg ingen gode tips. Skulle gjerne ha funnet noen øyesminkefjernervåtservietter (puh..) som ikke gjør at man blir sår rundt øynene etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tofasefjernerne fra YSL, Chanel og Lancome er OK, men den beste sminkefjerneren jeg foreløpig har funnet, er Too Faced Antidote, som egentlig er ment for å fjerne deres egen Lash Injection-mascara, men som funker som juling ellers.

Decleor Cleansing Water er helt elendig på å fjerne mascara uten at man må gni veldig hardt. Og jeg bruker hverken vannfast mascara eller særlig tykke lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra virgin olivenolje + varmt vann til å ta vekk oljen. Funker som bare det! ;)

Ellers så har jeg ingen gode tips. Skulle gjerne ha funnet noen øyesminkefjernervåtservietter (puh..) som ikke gjør at man blir sår rundt øynene etterpå.

Da burde du prøve disse. De er kåret til best-i-test flere ganger og er kjempegode. Jeg har alltid en pakke liggende både på badet og i veska :)

https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=4236690&ref=search

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Body Shop "Camomile gentle eye make-up remover" er kjempegod. Jeg bruker linser, så kan ikke ha noen med olje i. Den koster 129,- for 250 ml, og er drøy i bruk. Ellers vil jeg som noen av de andre her anbefale L'Oreal sin som selges i dagligvaren, men ikke den to-delte flaska til vannfast sminke og leppestift, den er for oljete for meg.

Og så bare MÅ jeg anbefale bomullpadsene fra Body Shop, myeste bomull og de løser seg ikke opp når tar dem ut av pakken, slik noen av billigmerkene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...