Gå til innhold

Nettbuss reklamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

God/kjekk/morsom reklame som jeg blir i godt humør av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God/kjekk/morsom reklame som jeg blir i godt humør av!

...men, er det noen som kan fortelle meg hvilken melodi/sang som brukes i reklamen???

Den har jeg hørt før, og synes den er fin - men kan ikke for alt i verden komme på tittel...

Anyone?

Skrevet

Men reklamen er jo så laaang. Og så viser de den ca tre ganger i løpet av en reklamepause. Men den er koselig, skal innrømme det :)

Skrevet

...men, er det noen som kan fortelle meg hvilken melodi/sang som brukes i reklamen???

Den har jeg hørt før, og synes den er fin - men kan ikke for alt i verden komme på tittel...

Anyone?

Jepp!

Sangen er opprinnelig fra denne filmen:

Paraplyene i Cherbourg, men den som brukes i Nettbussreklamen er en egen innspilling av Vic Dana sin versjon (

fra en gang på slutten av 60 tallet.
Skrevet (endret)

Jeg skjønte ikke helt hva det var reklame for med en gang. Enda en av disse utrolig lange fra Statoil? Epler? Buss?

Å ja, Nettbuss...

Så kommer det vel en reklame eller to for noe helt annet, før det er på'n igjen med Nettbuss. Heldigvis i en litt kortere versjon denne gangen.

Hadde foretukket lavere pris på bussbilletter, enn at det peises på med lang reklametid på tv :sjenert:

Endret av ejoty
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Helt enig med ejoty, SETT NED KOLLEKTIVPRISENR fremfor å bruke masse penger på reklame! Liker ikke at det jeg betaler bussjåføren blir brutk til reklamer jeg ikke skjønner noe av :fnise:

Skrevet

Jepp!

Sangen er opprinnelig fra denne filmen:

Paraplyene i Cherbourg, men den som brukes i Nettbussreklamen er en egen innspilling av Vic Dana sin versjon (

fra en gang på slutten av 60 tallet.

Tusen takk for svar, der forsvant hodebryet :)

Spilte denne på orgel for mange herrens år siden, men den hadde gått helt i glemmeboken innen jeg så reklamen.

Ha en fin dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...