AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i kopi av fødselsattesten min, og hvor får jeg tak i sånne "vi gifter oss" papirer?
monica86 Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i kopi av fødselsattesten min, og hvor får jeg tak i sånne "vi gifter oss" papirer? kopi av fødselsattest tror jeg du kan få hos skatteetaten, er ikke helt sikker. disse papirene for brudeparet og forlovere finner du her for utskrift: http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/andre/skjema-2/blanketter-om-ekteskappartnerskap.html?id=437426 eller å gå inn på lokal skattekontor
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Fødselsattest får du på Folkeregisteret.
Småkjekset Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte fødselsattest når jeg tok kontakt med folkeregisteret. Skal gifte oss på ambassaden i Lisboa. Hvorfor skal dere ha fødselsattest om jeg får spørre?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte fødselsattest når jeg tok kontakt med folkeregisteret. Skal gifte oss på ambassaden i Lisboa. Hvorfor skal dere ha fødselsattest om jeg får spørre? Damen på kirkekontoret sa at vi måtte huske å sende det sammen med resten av papirarbeidet bare... og siden jeg mistet min i en brann, måtte jeg sørge for kopi..... (Vi er begge norske forøvrig....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå