Gå til innhold

Vinterbryllup - solarium

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt til å ta sol før bryllupet, men så slo det meg at min bedre halvdel (som ikke tar sol) muligens vil komme til å se litt bleik ut i forhold til meg... Lurer nå faktisk på om jeg kanskje heller skal la være.

Kvalifiserer dette til bridezilla tenking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke få kjæresten din til å ta litt sol, da...?

Og nei, dette er ikke Bridezillatenking..... :blunke:

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Det er viktig at dere har omtrent lik farge, har sett bilder av solariumsbrune bruder vedsidenav bleke brudgommer, og det set faktisk veldig rart ut. Selv tenkte jeg å finne en ok selvbruningskrem som vi begge kan bruke, siden solarium egentlig ikke er særlig bra.

Skrevet

Burde muligens skrevet det, men jeg tror aldri jeg får han med meg på "sånt jåleri" som han kaller det. Om ikke jeg blir så veldig mye klokere etter denne tråden så kanskje andre blir obs på "problemet". Det vil unektelig se litt snålt ut på bildene. :hoho:

Ikke sant, det er et veldig reelt problem som er vel verdt å tenke litt på før man legger seg ned og grilles! :briller:

Skrevet

Jeg hadde tenkt å dra til en hudpleier å prøve en sånn St.Tropez tan, som er det hotteste nå. Har noen prøvd det?Man får visst nok en utrolig fin og naturlig gyllen brun farve over det hele!!!

Skrevet
Jeg hadde tenkt å dra til en hudpleier å prøve en sånn St.Tropez tan' date=' som er det hotteste nå. Har noen prøvd det?Man får visst nok en utrolig fin og naturlig gyllen brun farve over det hele!!![/quote']

Det hadde jeg tenkt å gjøre også - og min bedre halvdel får pent stille han også. Tenkte å ta det tre dager ca før bryllupet.. Sånn at fargen får roet seg litt først.

Skrevet

Hva er St.Tropez tan? Selvbrunings krem?

Har prøvd selvbruningskrem og syntes det er vanskelig å få et jevnt resultat.

Skrevet
Hva er St.Tropez tan? Selvbrunings krem?

Har prøvd selvbruningskrem og syntes det er vanskelig å få et jevnt resultat.

Du blir sprayet med selvbruningskrem i en salong. garantert jevnt resultat..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg har allerede giftet meg og fikk da et tips fra min stylist som også sminket meg.

Hun mente at dersom man tok for mye solarium før den store dagen ville dette synes på nærbilder. Hun mente at det var mye bedre å sminke seg opp, evnt selvbruning. (bare det gjøres ordentlig)

Selv giftet jeg meg i romjulen og var derfor ganske blåhvit, men jeg ble sminket og bildene ble flotte.

Ville bare si det.

Allerede gift...

Skrevet

Jeg har også tenkt til å prøve st. Tropez-tan i hudpleiesalong. Men tenkte jeg skulle prøve det ut nå i vinter først, sånn at jeg vet om det blir seende rart ut (noen selvbrunings-kremer ser falske ut på enkelte personer...). Jeg har ikke tenkt over at det kanskje blir rart hvis jeg er brun og ikke kjæresten min. Men jeg tror ikke det blir noe vanskelig å få han med på å prøve st. Tropez-tan.

Skrevet

Hva koster sånn St. tropez tan da?? Ble nysgjerrig jeg, høres jo bra ut, men ville nok prøvd det en gang på forhånd så vi ikke blir gule til bryllupet! :ler:

Skrevet

Vet ikke hva det koster, men fikk vite att det varer opp til en uke. Det som er så genialt da, er att vi drar på bryllupsreise til caribean rett etter bryllupet(fortsatt brun da) og etter en uke når den fake brunfargen er borte har den blitt erstattet med ekte brunfarve!!!!

Smart! :wink:

Skrevet

Hei ang selvbruningskrem....

Venninda mi gjorde dette på holmen fjordhotell hos hudpleien..Og dette ble så utrolig ujevnt ikke pent i hele tatt...Jeg anbefaler det ikke..Ta heller solarium

Skrevet

Kan vell ikke dusje etter en sånn selvbrunningskrem ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Eg spurte min hudpleiar om St.Tropez. Ho sa at det blir veldig fin farge av den og at den varer i 2 veker. Eg har tenkt å prøve det! Kanskje teste det ut ei god stund før bryllaupet så ein ser om ein er nøgd med resultatet...

Skrevet
Eg spurte min hudpleiar om St.Tropez. Ho sa at det blir veldig fin farge av den og at den varer i 2 veker. Eg har tenkt å prøve det! Kanskje teste det ut ei god stund før bryllaupet så ein ser om ein er nøgd med resultatet...

Litt lurt tilfelles du blir gul

Her comes the bride all ..... in white and yellow

Skjedde med en venninne, hun skulle heldigvis ikke gifte deg, men på et pary.

Hun var gul ass

og jeg tenkte " Vil du være sola mi"

:briller:

Skrevet

Tok en rask sjekk jeg, fant to priser på st. tropez. 990,- på Hud og Hår klinikken, og 875 kr på Essens i Tromsø. Dyrt nok... Greit nok før bryllupet, men vet ikke om jeg da har råd til å prøve den på forhånd...

Skrevet

Og en salong i ski har det til 800 kr.. Og de har også pris for bare armer, bryst, ansikt og øverste del av rygg for 475 kr, perfekt for oss vinterbruder?? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...