Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minsin373
Skrevet

Er det mange her inne som har prøvd sminken herfra? Hva er i så fall deres favoritt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd så mye! Men en ting jeg alltid kjøper igjen er den vannfaste "tysj" eyelineren! :) Jeg synst den har kjempe god holdbarhet og du kan få lineren så tynn som du ønsker.

Skrevet (endret)

jepp, elsker sminken derfra! passer meg og lommeboka mi helt perfekt.

det skal sies at siden de fokuserer på at sminken skal være bra, så er ikke alltid innpakningen fullt så bra. har dessverre opplevd at et par ting har gått i stykker, f.eks. troppa til concealer. noe av dette har jeg bare limt sammen, men tenkte jeg bare skulle gjøre deg obs på det. sminken i seg selv har jeg ikke noe vondt å si om.

det er særlig studio- og mineralsminken deres jeg har blitt glad i. favorittene mine er eyelid primeren (fra den vanlige kolleksjonen), mineral foundation og booster, studio mineral infused primer og børstene.

Endret av madison rose
Skrevet

Er det en våtliner det?

Jepp, det er det! :jepp:

Skrevet

Er storfan av neglelakkene! Synes ikke de lukter så veldig godt (er suupersær på slikt, bestilte en pakke Lushprodukter i god tro og holdt på å spy da jeg fikk den, ALT gikk i søpla :fnise: ), men de tørker raskt og er lette å påføre. Eneste negative er at de av og til har litt "stray hairs" på børstene, altså at de spriker litt. Og lakken chipper fort, men til å være en lakk til 16 kr som tørker så fort klager jeg ikke! :)

Skrevet

her er våtlineren.

Det var denne jeg siktet til! :)

Den du viste er også god, gir bra farge og holder lenge!

Gjest minsin373
Skrevet

Så flott at så billig sminke faktisk kan være bra :jepp:

Skrevet

Ja, klart øyenskyggene ikke er veldig pigmenterte og produktene inneholder endel fyfy-stoffer, så velg produkter med omhu. :) Jeg hadde aldri valgt f.eks foundation derifra. Men stort sett "alt annet" er kjempebra, har også en maskara jeg kjøpte med et julesett som var skikkelig god - tynne, tette og lange vipper. :)

Gjest Applestore
Skrevet (endret)

Jeg bruker en del derifra! :P Huden min tåler så og si alt av sminke, så hvorfor ikke. Bruker den "mineralsminken", og jeg har faktisk fått enda mindre urenheter etter at jeg begynte å bruke den. Og det beste er jo at det står til budsjettet til en student :D

Edit: Liker også lakkene derifra!

Endret av Applestore
Skrevet

Jeg tør ikke prøve hudsminke fra ELF (er litt for nøye med huden min..), men har prøvd noen koster, lakker og øyeskygger. Har vært veldig fornøyd med alt, men skyggene er litt lite pigmentere og holder ikke så godt. Med primer under er de helt brukbare!

Skrevet

Hei!

Tenkte på opprette en tråd om elf, men så så jeg denne =)

Jeg sitter nå og venter på at det skal komme fri frakt, for da tenkte jeg å bestille en del.

Jeg er egentlig veldig fornøyd med elf, spesielt neglelakken, har en god del av de.

Er det noen av dere som har mineral foundationen, eller conceleren? Jeg sliter med at jeg føler at det legger seg som ett lag på huden...

Ellers er jeg veldig glad i primeren.

Skrevet

Sykt billig sminke da! :sjokkert:

Men hvordan er det å bestille fra linken ovenfor da? Er det mye å betale i toll osv? Finnes det norske sider som selger det til samme pris? Har aldri bestilt fra utlandet, så jeg er litt skeptisk!

Skrevet

Jeg er ikke noe fan av elf. Neglelakkene går greit, men de chipper fort. Resten av sminken jeg har kjøpt derfra har gått rett i søpla fordi jeg synes den holdt dårlig på huden, streket seg og smittet av.

Kjøper heller sminke som koster mer, og som holder seg på plass så lenge den skal.

Skrevet

Sykt billig sminke da! :sjokkert:

Men hvordan er det å bestille fra linken ovenfor da? Er det mye å betale i toll osv? Finnes det norske sider som selger det til samme pris? Har aldri bestilt fra utlandet, så jeg er litt skeptisk!

Du betaler vel bare moms hvis du bestiller for over 200kr som på alt annet. Straks er det fri frakt og da kan man jo bestille så mange pakker du vil til under 200kr.

Det er veldig enkelt og greit å bestille fra siden dems, jeg bruker paypal til å betale og synes det er veldig greit da du kan bruke det på de fleste steder. Nei det er ingen egen side i Norge, vi som bor her bestiller fra uk.

ELF

De har også en side på facebook det er lurt å følge med på da det ganske ofte er tilbudskoder å få der =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...