AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Jeg så akkurat et klipp fra" Ringeren i Notre Dame" der bad-guyen Frollo synger. Som liten synes jeg alltid at disney-skurkene var mest spennende. Men gurra malle, han ar sexy! Jeg sjekke opp andre og må si at jeg synes at samtlige er hotte! Scar, Jafar og heksa i Tornerose. Noen andre som tenker det samme?
Gjest Raindrops Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Tenkte det samme da jeg så Løvenes Konge her om dagen, ikke nødvendigvis sexy, men jeg digger Scar, han er fantastisk. Og Hades i Herkules-filmen
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 For å ikke snakke om han "Gaston" i Skjønnheten og udyret
o..o Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Jeg sjekka ut Frollo videoen (http://www.youtube.com/watch?v=fRO-M4XyAbM) Jeg må si meg enig, men føler meg litt perversj. Men han Frollo har vel eksta seksuell utstråling. Det er jo begjær som er det eneste motivet hans (litt makt, men det er mye mindre viktig enn ellers), har ikke sett slikt i noen annen Disney-film, tror jeg.
Wombat Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Uæah, Gaston er skikkelig kvalm... Udyret derimot Og den hunky-huneren fra mulan! Om nom..
Gjest Raindrops Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Uæah, Gaston er skikkelig kvalm... Udyret derimot Og den hunky-huneren fra mulan! Om nom.. Åh, han hadde jeg helt glemt. Men han er heit ja
Koe Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Jeg så akkurat et klipp fra" Ringeren i Notre Dame" der bad-guyen Frollo synger. Som liten synes jeg alltid at disney-skurkene var mest spennende. Men gurra malle, han ar sexy! Jeg sjekke opp andre og må si at jeg synes at samtlige er hotte! Scar, Jafar og heksa i Tornerose. Noen andre som tenker det samme? Det er jo mulig du kan finne noe av interesse her... http://www.delicious.com/disneykinkmeme (Velg "pairing" for å finne skurken i ditt hjerte. F.eks Jafar/Maleficent)
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Uæah, Gaston er skikkelig kvalm... Udyret derimot Og den hunky-huneren fra mulan! Om nom.. Udyret?? Nei Gaston er hot
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Ganske trist med udyret. En av de få disney-heltene som er nogenlunde hot, men så blir han forandra til den suppetalerkenen av en mann. Hvis jeg var Belle ville jeg angra meg skikkelig.
Gjest Dorey Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Frollo er den heiteste Disneykarakteren av dem alle! Han utstråler en vanvittig autoritet og seksualitet
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 Frollo er den heiteste Disneykarakteren av dem alle! Han utstråler en vanvittig autoritet og seksualitet Ikke sant?! Jeg elsker at han er en sånn drittsekk. Han vil ha Esmeralda, enten det, eller hun kan dø. Originalt var han en prest, men Disney gjorde ham til dommer, så det ikke skulle bli for blasfemisk. Filmen får fram den store splittelsen i Frollos karakter. Han dras mellom selvdisiplin og besettelse/kåtskap
Wombat Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 Ganske trist med udyret. En av de få disney-heltene som er nogenlunde hot, men så blir han forandra til den suppetalerkenen av en mann. Hvis jeg var Belle ville jeg angra meg skikkelig. Da jeg var liten og pleide å se filmen ble jeg alltid så skuffa da Udyret ble til den blautfisken Men, Belle skal ha det at hun ser forbi utseende til mannen til slutt og finner igjen Udyret sitt i øynene hans da... Jeg velger å tro at det er dèt som er moralen i filmen.
Havtorn Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 Gaston er klyse, jeg liker ikke klyser! Slemme kan de godt være da.. hahaha.. men å tenne på ei løve? Så langt drar jeg den ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #14 Skrevet 20. januar 2011 Gaston er klyse, jeg liker ikke klyser! Slemme kan de godt være da.. hahaha.. men å tenne på ei løve? Så langt drar jeg den ikke. Hva så om vi ikke er av slamme art? Det gjør ham bare enda mer uoppnålig :rødme: http://www.youtube.com/watch?v=HZ6cw_MuTDE
Flanør Skrevet 20. januar 2011 #15 Skrevet 20. januar 2011 Ikke sant?! Jeg elsker at han er en sånn drittsekk. Han vil ha Esmeralda, enten det, eller hun kan dø. Originalt var han en prest, men Disney gjorde ham til dommer, så det ikke skulle bli for blasfemisk. Filmen får fram den store splittelsen i Frollos karakter. Han dras mellom selvdisiplin og besettelse/kåtskap Dere synes han er hot fordi dere vil bli intenst og altoppslukende begjært av en mann. Gjeeeeeeeeeeesppp! Intet nytt under kjolen altså.
Gjest Linda sofie Skrevet 20. januar 2011 #16 Skrevet 20. januar 2011 Gaston er klyse, jeg liker ikke klyser! Slemme kan de godt være da.. hahaha.. men å tenne på ei løve? Så langt drar jeg den ikke. Haha enig
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #17 Skrevet 20. januar 2011 Jeg vet hvor dere kan finne et ekte udyr på ordentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå