Yasi Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Jeg synes Too Faced sin Lip Injection er en av de bedre jeg har prøvd
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2011 Jeg synes Too Faced sin Lip Injection er en av de bedre jeg har prøvd Takk for svar. Har du prøvd den exstreme også? Hvordan var den?
Yasi Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Jeg er litt usikker på hvilken du mener med exstreme
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2011 Jeg er litt usikker på hvilken du mener med exstreme http://www.makeupmekka.no/makeup-butikken/makeup/lip-plumpers/lip-injection-extreme-too-faced.html samme som du nevner, men bare sterkere da. Jeg vurderer den du sa veldig. Jeg har lest mye om den på nettet og den høres super ut. Fikk du synlig fyldigere lepper? Takk for at du svarer:)
BeautyFuzz Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Too Faced Lip Injection, beste eg har prøvd!
Gjest Raina Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 http://www.makeupmekka.no/makeup-butikken/makeup/lip-plumpers/lip-injection-extreme-too-faced.html samme som du nevner, men bare sterkere da. Jeg vurderer den du sa veldig. Jeg har lest mye om den på nettet og den høres super ut. Fikk du synlig fyldigere lepper? Takk for at du svarer:) Elskar denne! Fikk nesten litt sann Negar Kahn lepper
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2011 Elskar denne! Fikk nesten litt sann Negar Kahn lepper Hahahah så svære vil jeg ikke ha de:) Jeg har tynn overleppe og vil gjerne ha den fyldigere. Alle jeg har prøvd har ikke gitt noe stor effekt. Den model sin var rett og slett fæl. Den svei som bare det pluss at jeg hosta pga all ingefæren hahaha. Vet du om jeg kan få tak i den andre steder enn makeupmekka? Den er utsolgt der:(
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2011 Too Faced Lip Injection, beste eg har prøvd! Da skal den uten tvil prøves:)
Yasi Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 http://www.makeupmekka.no/makeup-butikken/makeup/lip-plumpers/lip-injection-extreme-too-faced.html samme som du nevner, men bare sterkere da. Jeg vurderer den du sa veldig. Jeg har lest mye om den på nettet og den høres super ut. Fikk du synlig fyldigere lepper? Takk for at du svarer:) Aaah, nå er jeg med Nei, den har jeg ikke testet (enda!) :gjeiper: Visste faktisk ikke om den, før nå Takk Jeg liker den "vanlige" veldig godt - jeg får synlig fyldigere lepper og ser nærmest ut som en and umiddelbart etter påføring. Den har en skikkelig bra effekt på mine lepper (skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har tatt et før og etter bilde enda - da kunne jeg jo ha "vist" deg effekten ) Jeg syns imidlertid at den smaker helt forferdelig, men den utrolige effekten gjør smaken verdt det. Det er jo ikke slik at effekten vedvarer så lenge av gangen, men den vedvarer så lenge du har på glossen. Også svir det på leppene rett etter påføring, men svien går fort over (pass på dersom du har planer om å kysse noen etter påføring, da det svir ) Jeg må også informere om at den suger til seg fuktigheten fra mine lepper som en svamp. Dermed slipper ikke jeg unna med å bruke den hver dag, da jeg ender opp med ørkentørre lepper Alt i alt syns jeg produktet er veldig bra - jeg har jo flere av den liggende hjemme (det sier jo litt ) Jeg er ihvertfall veldig fornøyd og det er den eneste som har hatt en merkbar virkning på mine lepper Lykke til
Gjest Raina Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 Hahahah så svære vil jeg ikke ha de:) Jeg har tynn overleppe og vil gjerne ha den fyldigere. Alle jeg har prøvd har ikke gitt noe stor effekt. Den model sin var rett og slett fæl. Den svei som bare det pluss at jeg hosta pga all ingefæren hahaha. Vet du om jeg kan få tak i den andre steder enn makeupmekka? Den er utsolgt der:( Eg óg har smal overleppe, og den funka som berre det på mi! Eg veit at Asos har den inne, men er ikkje sikkert at du vil handle frå utlandet? Her er uansett link: http://www.asos.com/countryid/9/Beauty/A-To-Z-Of-Brands/Make-Up/Too-Faced/Cat/pgecategory.aspx?cid=2852
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 20. januar 2011 Aaah, nå er jeg med Nei, den har jeg ikke testet (enda!) :gjeiper: Visste faktisk ikke om den, før nå Takk Jeg liker den "vanlige" veldig godt - jeg får synlig fyldigere lepper og ser nærmest ut som en and umiddelbart etter påføring. Den har en skikkelig bra effekt på mine lepper (skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har tatt et før og etter bilde enda - da kunne jeg jo ha "vist" deg effekten ) Jeg syns imidlertid at den smaker helt forferdelig, men den utrolige effekten gjør smaken verdt det. Det er jo ikke slik at effekten vedvarer så lenge av gangen, men den vedvarer så lenge du har på glossen. Også svir det på leppene rett etter påføring, men svien går fort over (pass på dersom du har planer om å kysse noen etter påføring, da det svir ) Jeg må også informere om at den suger til seg fuktigheten fra mine lepper som en svamp. Dermed slipper ikke jeg unna med å bruke den hver dag, da jeg ender opp med ørkentørre lepper Alt i alt syns jeg produktet er veldig bra - jeg har jo flere av den liggende hjemme (det sier jo litt ) Jeg er ihvertfall veldig fornøyd og det er den eneste som har hatt en merkbar virkning på mine lepper Lykke til Jeg blir selv veldig tørr på leppene fort. Hva smaker den? Da jeg reagerer veldig på lukt og slikt så orker jeg rett og slett ikke å kjøpe den hvis den smaker sikkelig ekkelt noe ala ingefær æsj:(
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 20. januar 2011 Eg óg har smal overleppe, og den funka som berre det på mi! Eg veit at Asos har den inne, men er ikkje sikkert at du vil handle frå utlandet? Her er uansett link: http://www.asos.com/countryid/9/Beauty/A-To-Z-Of-Brands/Make-Up/Too-Faced/Cat/pgecategory.aspx?cid=2852 Takk joda jeg handler fra utlandet så det går fint:) Tusen takk:) Håper bare jeg får samme effekt som deg da:)
Yasi Skrevet 20. januar 2011 #14 Skrevet 20. januar 2011 Jeg blir selv veldig tørr på leppene fort. Hva smaker den? Da jeg reagerer veldig på lukt og slikt så orker jeg rett og slett ikke å kjøpe den hvis den smaker sikkelig ekkelt noe ala ingefær æsj:( Den verken lukter eller smaker ingefær - jeg har litt problemer med å sammenligne lukten/smaken med noe annet. Den smaker rett og slett som den lukter - sterkt. Jeg vet ikke om det var til noe særlig hjelp. Det er absolutt ikke slik at det er uutholdelig - tror den vil passe deg fint egentlig
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 20. januar 2011 Den verken lukter eller smaker ingefær - jeg har litt problemer med å sammenligne lukten/smaken med noe annet. Den smaker rett og slett som den lukter - sterkt. Jeg vet ikke om det var til noe særlig hjelp. Det er absolutt ikke slik at det er uutholdelig - tror den vil passe deg fint egentlig heheh får bare prøve da. Håper du kan ta før og etter bildet og kanskje vise det på bloggen eller noe? Jeg har prøvd så mange og ingen funker. Denne har jeg trua på.
Yasi Skrevet 20. januar 2011 #16 Skrevet 20. januar 2011 heheh får bare prøve da. Håper du kan ta før og etter bildet og kanskje vise det på bloggen eller noe? Jeg har prøvd så mange og ingen funker. Denne har jeg trua på. Det kan jeg gjøre dersom du ønsker det.. Jeg kan prøve å få det til imorgen, eller i løpet av helgen, dersom det ikke haster?!
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 20. januar 2011 Det kan jeg gjøre dersom du ønsker det.. Jeg kan prøve å få det til imorgen, eller i løpet av helgen, dersom det ikke haster?! Heheheh neida holder ut:P. Ta den tiden du trenger:) Hyggelig at du gidder å gjøre det.
BeautyFuzz Skrevet 20. januar 2011 #18 Skrevet 20. januar 2011 Eg har før og etter bilder, men de er dårlige bilder (gammelt innlegg), men du ser det nå litt http://mallo88.blogg.no/1260879211_omtale_too_faced_lip_.html Viss du var interessert i å se da
Yasi Skrevet 20. januar 2011 #19 Skrevet 20. januar 2011 Heheheh neida holder ut:P. Ta den tiden du trenger:) Hyggelig at du gidder å gjøre det. Okei, da skal jeg ta et ordentlig bilde så fort jeg får tid, også sier jeg ifra her Jeg skal prøve å "fange" effekten så godt jeg kan
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #20 Skrevet 20. januar 2011 Eg har før og etter bilder, men de er dårlige bilder (gammelt innlegg), men du ser det nå litt http://mallo88.blogg.no/1260879211_omtale_too_faced_lip_.html Viss du var interessert i å se da Ikke verst:) Nå vil jeg ikke ha altfor store forhåpninger da funker den sikkert ikke:( Du har jo store lepper fra før. Min overleppe er thiny:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå