Gå til innhold

Fortell om den verste daten du har hatt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Hva er den verste daten du har hatt???

Min var for halvannet år siden, men jeg blir fremdeles flau og sur når jeg tenker på den..

Jeg var medlem på en dating-side på nett, og kom i snakk med en fyr. Ikke noen kjekkas, men virket veldig ærlig, søt og var klar på at han var der for å finne en kjæreste.

Vi sendte noen mailer frem og tilbake, og han ga et utrolig positivt inntrykk. Smart, følsom osv.

Vi ble enige om å møtes, og jeg skulle komme hjem til han etter arbeid, og han ville lage noe mat.

Dette var om sommeren, og vi skulle spise på verandaen hans, og han skulle grille helstekt oksefilet.

Grillen sto på en annen veranda enn der vi skulle spise, så jeg så ikke selv grillen.

Han serverte hvitvin mens vi ventet og ventet og ventet på maten.

Først etter to timer var maten ferdig (og det var ikke en tørr og gjennomstekt filet..)

Da var jeg forholdsvis fnisete etter mye hvitvin på tom mage..

Etter vi hadde spist ble jeg nærmest overfalt av at han ville kysse, og han tok helt av med å fortelle meg hvor deilig og sexy jeg var.

Jeg hadde noe dårlig dømmekraft etter all vinen, og var med, men sa til han at jeg ikke gadd en one-night stand. Han ser meg dypt inn i øynene og sier at vi skal bli bedre kjent, han kunne ikke tenke seg å bare ha en ons med meg..

Joda, vi har sex, vi har hyggelig frokost morgenen etter, det kysses og jeg drar på jobb.

Om ettermiddagen får jeg en sms hvor han skriver at han ikke vil ta dette lenger, han tenner på kroppen min, men ikke på personligheten min.....

Det jeg mistenker i ettertid er at dette var planen hele tiden.

Sjenke meg, ha sex og that's it.

Skal legge til at jeg har hatt ons før - og synes det er helt ok - men da er begge parter inneforstått med at det er det vi driver med. Å juge for å få sex blir liksom for dumt.. for at han visste han han ikke tente på personligheten min tror jeg vel at han hadde funnnet ut av før vi var nakne for å si det sånn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skulle ut med en fyr, han bare bestilte mat jeg ikke likte og jeg turte ikke å si i fra. maten kom og jeg tok den minste matbiten, trøkte den i meg, og satt å drakk vinen. lenge etter at han nesten hadde spist opp alt spør han skal du ikke ha mer? neitakk er ikke så glad i det, så bare sier han jaha, og spiser videre.

:fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle ut med en fyr, han bare bestilte mat jeg ikke likte og jeg turte ikke å si i fra. maten kom og jeg tok den minste matbiten, trøkte den i meg, og satt å drakk vinen. lenge etter at han nesten hadde spist opp alt spør han skal du ikke ha mer? neitakk er ikke så glad i det, så bare sier han jaha, og spiser videre.

Og du skulle ikke bestille din egen mat fordi...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle han ellers gjøre? Bestille og betale for ny mat til deg? Det er da rimelig sært av deg å ikke si at du ikke liker maten.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...