AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Jeg går et studie som er ganske tidkrevende (ikke ift eksamen, men stor arbeidsmengde konstant over lengre tid), og jeg kjenner at nå orker jeg ikke mer. Det har vært utrolig mye styr, særlig med administrering og organisering som har blitt overlatt til meg fordi lærerne ikke har noe kommunikasjon seg i mellom. Jeg elsker å holde på med faget mitt, men nå har jeg mistet all motivasjon. Jeg er generelt veldig stressa og sliten for tiden, og har sjelden energi til mer enn det jeg absolutt må (ikke alltid det heller). Jeg har snakket med det psykiske helsetilbudet der jeg studerer, men de har så lang ventetid at de anbefaler meg å enten finne noe privat (og tilsvarende dyrere), eller gå gjennom fastlegen (de anbefalte meg å spørre om hastetime). Etter ganske lang tid med venting i telefonen fikk jeg time om en måned, hos en lege som ikke er fastlegen min... Så nå vet jeg ikke helt hvilket alternativ jeg står igjen med. Energien for å "kjempe" meg til en tidligere time er hard å finne, og jeg føler at jeg ikke er syk nok til å egentlig kreve det. Samtidig holder jeg på å knekke sammen, jeg orker nesten ikke å høre fra lærerne mine eller tenke på studiene uten å begynne å gråte. Tanken på å gå på skolen i morgen gjør meg kvalm. Dette ble et langt og kaotisk innlegg, men er det noen som har opplevd noe lignende og har noen tips? Eller som ser dette mer utenfra enn jeg klarer og kan dra meg litt opp fra håpløsheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå