Cherish Skrevet 24. januar 2011 #21 Skrevet 24. januar 2011 Er sikkert rett rundt hjørnet! Sist jeg bestilte fra feel unique, fikk jeg varene etter 1 uke, mens andre ganger kan det gå opptil 2 uker før jeg får det jeg har bestilt.
frisørmester :) Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #22 Skrevet 24. januar 2011 Er sikkert rett rundt hjørnet! Sist jeg bestilte fra feel unique, fikk jeg varene etter 1 uke, mens andre ganger kan det gå opptil 2 uker før jeg får det jeg har bestilt. Men nå er det jo TRE uker siden jeg bestillte... bør jeg sende dem en mail kansje ?
Cherish Skrevet 25. januar 2011 #23 Skrevet 25. januar 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1295902378' post='8816044] Men nå er det jo TRE uker siden jeg bestillte... bør jeg sende dem en mail kansje ?
frisørmester :) Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #24 Skrevet 25. januar 2011 Skader ikke å prøve! Håper du får pakken din snart! Er frustrende å gå å vente! Sendte dem mail i dag... Jaaa, det er frustrerende. Håper den kommer... i går
Gjest Borghild Skrevet 25. januar 2011 #25 Skrevet 25. januar 2011 Jeg bestilte flere pakker i romjula og for et par uker siden kom pakkene på løpende bånd. Er posten som er treg og ikke feelunique. Og er pakken verdt over 200 bruker de ENDA lenger tid. Møkka-post!
frisørmester :) Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #26 Skrevet 25. januar 2011 Jeg bestilte flere pakker i romjula og for et par uker siden kom pakkene på løpende bånd. Er posten som er treg og ikke feelunique. Og er pakken verdt over 200 bruker de ENDA lenger tid. Møkka-post! For ett par UKER siden? ja, den kosta nok over 200. Bah, Fuck posten altså..
Cherish Skrevet 25. januar 2011 #27 Skrevet 25. januar 2011 Siste pakke som jeg fikk fra Feel Unique, hadde verdi på over 500 kr, men ble ikke stoppet i tollene, har iallfall ikke hørt noe enda. Tok ca. 1 uke før jeg fikk den!
Opal Skrevet 26. januar 2011 #28 Skrevet 26. januar 2011 Jeg tror det kommer litt an på hvor man bor, om pakkene til verdi over 200 blir stoppet i tollen eller ikke. Hører flere som sier at deres pakker som regel kommer igjennom, men her hvor jeg bor blir ALT stoppet...tipper tollerne har lite å gjøre her Pakken jeg bestilte 29 november har ENDA ikke kommet. Har mailet minst mailer til feelunique, får svar, men bare "svada". I den siste mailen ba hun meg å vente til mandag som var..og nå gidder jeg ikke mer. Feelunique har mistet en kunde
frisørmester :) Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #29 Skrevet 29. januar 2011 Sendte de mail Tirsdag, fikk svar Onsdag. Fikk faktisk og en mail som jeg ikke syns bare var "svada".. Følte at de hadde skjekket svartet mit. og I DAG KOM PAKKEN MIN! Dvs.. lappen kom i postkassa! Så nå får vi se da, hvor lang tid det tar og få tilbake betalt moms/toll... Noen tips? Utrolig at det har tatt en måned... Men janur var kansje ekstra stress, hvem vet... God helg
frisørmester :) Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #30 Skrevet 29. januar 2011 Siste pakke som jeg fikk fra Feel Unique, hadde verdi på over 500 kr, men ble ikke stoppet i tollene, har iallfall ikke hørt noe enda. Tok ca. 1 uke før jeg fikk den! ...har ikke hørt noe ENDA? Må du ikke betale det på posten? ..hehe, skjønner ikke heeeelt hvordan dette fungerer
Gjest Uglefot Skrevet 29. januar 2011 #31 Skrevet 29. januar 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1296288536' post='8833700] Sendte de mail Tirsdag, fikk svar Onsdag. Fikk faktisk og en mail som jeg ikke syns bare var "svada".. Følte at de hadde skjekket svartet mit. og I DAG KOM PAKKEN MIN! Dvs.. lappen kom i postkassa! Så nå får vi se da, hvor lang tid det tar og få tilbake betalt moms/toll... Noen tips? Utrolig at det har tatt en måned... Men janur var kansje ekstra stress, hvem vet... God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå