AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 For en stund tilbake ble jeg dumpet av en fyr jeg møtte på nettet. Han brukte som unnskyldning at det var dårlig timing at han ikke hadde tid til en kjæreste nå. Jeg ble skuffet men kom meg egentlig raskt over ham. Vi hadde sex to ganger og resten av tiden var det kun sms, vi ringte aldri til hverandre!!??!! Opplegget pågikk over 2 mnd periode. Jeg avsluttet mitt medlemsskap rett etter at vi møttes men ville nå gjerne følge med om denne mannen var aktiv på sjekkesiden lenger - nyskjerrigheten lenge leve!! Opprettet en falsk profil - fyfy jeg vet!! Jeg betalte ikke noe abbonnement så jeg kunne ikke se hvem som tittet på meg , sende mail eller chatte. Siden jeg først var inne på siden en gang iblandt tittet jeg jo på noen utenom han - som faktisk var inne på siden sin hver dag!! - og tittet inn på en mann jeg syntes så veldig kjekk ut et par tre ganger. Og plutselig noen helger tilbake sendte denne mannen meg så en mail- som jeg klarte å åpne og faktisk også svare på. Mailen var veldig hyggelig og jeg sendte et hyggelig svar. Vi sendte flere mailer frem og tilbake og gikk over på chat på msn. Etterhvert da vi skulle utveksle mer info om hverandre fikk jeg meg litt av et sjokk. Det viser seg nemlig at denne mannen er bestekompis til mannen jeg var her inne for å spionere på......herlig!! Jeg har da selvfølgelig utgitt meg for å være en annen enn jeg er helt fra begynnelsen og fortsetter med dette. Dikter opp en fantasifigur og synes dette er nokså spennende. Etterhvert som vi sender mailer til hverandre, chatter blir jeg mer og mer opptatt av denne mannen. Vi snakker til og med sammen på telefonen og jeg blir på mystisk vis faktisk helt hekta på ham. Når jeg skriver til ham er det meg som snakker, han får meg til å åpne meg på en måte jeg aldri før har gjort med en mann. Jeg ble regelrett forelsket i en mann jeg aldri har møtt. Når jeg hører stemmen han går det ilinger gjennom meg - han sier det samme om meg. Det er nesten så jeg tror at jeg har møtt min soulmate!!! Nå vil han jo gjerne treffe meg, og vi har avtalt at han skal komme hjem til meg i morgen. Han kan jo ikke det!! Han tror han skal hjem til denne oppdiktede personen. Jeg vet at dette er grusomt stygt gjort av meg. Snakket senest med ham i går natt og hører hvordan han gleder seg. Hva f skal jeg gjøre??? Det er jo kun av egoistiske grunner at jeg har holdt på ham så lenge......vil bare ha mer av ham men vet hvor dårlig gjort dette er. Jeg klarer ikke konsentrere meg om noen ting går rundt som en zoombie. Tenker bare på ham og hvordan jeg skal avsløre dette for ham. For det må jeg jo, og aller helst før i morgen. Skal jeg sende ham en mail, skal jeg ringe ham? Åhhh jeg blir gal. Jeg vil jo gjerne fortsette kontakten med ham men vet jo ikke hvordan han vil reagere. Vil han bry seg om at jeg har datet bestekompisen hans hvis det virkelig viser seg at vi passer så utrolig bra sammen som det ser ut til at vi gjør?? Fordøm meg gjerne - men dette er nå det som har skjedd. Det skulle være en morsom spøk, litt morro fra min side som tok en helt annen vending. Var det skjebnen som spillte meg et puss - for hvorfor fikk jeg åpnet den mailen fra ham og ikke en eneste annen mail jeg har fått inn??? Hjelp meg - jeg blir snart gal........
Facepainter Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Du kunne ha datet både broren og faren min, men om du var en interessant og attraktiv person hadde det hatt null betydning for meg. Så at du har datet kompisen hans har jeg vanskelig for å tro at han skal ha problemer med. Han kan nok bli litt sur for at du ikke har vært ærlig, men det er sannelig ikke sikkert han bryr seg om det heller om du nå i hvert fall velger å være det. Dersom du er tøff nok til å si det over telefonen syns jeg du bør gjøre det, om ikke så funker meldinger akkurat like bra. Det bra med meldinger er at han får mer tid til å fordøye det før et svar blir påkrevd.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Takk for svar... Det var godt å høre det du sier.... dette var sannelig ikke lett. Det startet jo som en lek og nå har det blitt sånn det har blitt... Jeg tror nok også at jeg skal sende ham en mail, det er nok enklere det og så heller be ham svare meg om han vil at jeg skal kontakte ham mer.
Lady La-Laa Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 At du har datet bestekompisen kan nok bli turn-off for han ja, så da gjelder det jo virkelig å få sjarmert han i senk før han finner det ut! Finner han derimot ut at du i hovedsak var der inne som et forsmådd hjerte for å spionere, så virker du ganske skummel og gal, så det må han ikke finne ut av iallefall! Er det veldig mye avvikende informasjon mellom deg og denne fantasifiguren da, sånn med hensyn til alder, bosted, utdanning/jobb, interesser og annet du kan tenkes å ha oppgitt? Hvis det bare er små detaljer så kan det hende han ikke husker/bryr seg så om det uansett.... Men hvis du har sagt veldig mye som ikke stemmer overens med deg selv så kan du jo si du har gjort det bevisst fordi du er redd for å gi ut for mye personlig informasjon over nett til fremmede du egentlig ikke vet hvem er, kanskje.....hmm
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Tips til deg, ts: hvis du vil at folk skal lese innlegget ditt, så del opp innlegget i avsnitt. Gidder ikke å lese det når det er sammenhengende, og jeg er ikke alene.
Pinkee Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Kommer jo litt an på hva du har diktet opp?? Feil navn, alder, yrke, bosted, utseende osv??? For er det så ille, da må du kjappest mulig ringe! han og tilstå, slikt gjør man personlig, ikke skriftlig. At du har hatt sex med kompisen hans to ganger, betyr null og nix hvis han virkelig er så betatt av deg som det virker, litt kleint, men det går over.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Hvordan har det gått TS? Vi venter i spenning!
Daniel84 Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Hvorfor i allverden har du avtalt å møte han, om du ikke er den du sier du er? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #10 Skrevet 24. januar 2011 TS her... Jeg sendte mail til ham torsdag, og har ikke fått et pip i retur. Forventet... jeg strakk den kanskje litt for langt.....
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #11 Skrevet 24. januar 2011 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du avslørte deg for han. Og det virker jo utrolig spesielt at du skulle følge med på denne andre fyren, som du ikke en gang hadde vært sammen med. Dersom du hadde latt være å avsløre deg, kunne du jo fortsatt hatt en sjanse - som deg selv. Du kunne avsluttet liksomprofilen din, og fortalt han at liksompersonen har fått kjæreste. Så kunne du opprettet en profil som deg selv. Da kunne du kontaktet han og startet med blanke ark. Ikke alt man trenger å fortelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå