AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Hei. Noen som vet om man kan få redusert barnehage betaling pga lav inntekt? Blir takknemlig for svar:)
liv Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Det er forskjellig fra kommune til kommune, se på din kommunes hjemmeside
Galadr1el Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Det er jeg ganske sikker på at du kan få. Slik er det i alle fall i den barnehagen jeg jobber i. Er barnehagen du har barnet ditt i kommunal kan du evt. ringe kommunen eller du kan (uansett kommunal eller privat) be om å få en samtale med styrer/daglig leder. Det er vel noen skjemaer du må fylle ut samt dokumentere inntekt, tipper jeg. Lykke til!
Brukernavn Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Det er vel mulig med redusert betaling, men så vidt jeg husker er den lønnsgrensen veldig lav..
*Blomst* Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Det er iallefall mulig i den kommunen jeg jobber, grensa her ligger på 200 000 kr i samlet inntekt hvis jeg husker riktig, tror også det er en grense på ca 130 000 kr som gjør at barnehage regningen blir enda mer redusert.
Aud Long Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 De har det i Trondheim kommune, vet ikke om det er noe man kan søke om i alle kommunene, eller bare enkelte kommuner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå