Gå til innhold

Påkjørt bakfra

tesstess123

Anbefalte innlegg

I November ble jeg påkjørt bakfra da jeg stoppet for en som skulle over gangfeltet. Bilen kom J+++++ fort og han hadde over 14 meter bremsespor før han traff bilen min. Etter sammenstøtet fikk jeg litt vomdt i ryggen, jeg dro på legevakta å sjekket, men han kunne ikke finne noe der og da. Nå i ettertid har smertene vært av og på, men det siste døgnet har det vært veldig vondt. Det blir værre og værre med tiden. Noen som vet hvordan man går frem i en sak som dette?

Setter stor pris på svar.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn med å gå til fastlegen din og få en utredning. Første steg vil være å finne ut om du faktisk har en skade og om den stammer fra påkjørselen. Om så er tilfelle, må du ta det videre til forsikringsselskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med å gå til fastlegen din og få en utredning. Første steg vil være å finne ut om du faktisk har en skade og om den stammer fra påkjørselen. Om så er tilfelle, må du ta det videre til forsikringsselskapet.

Og skaffer deg en advokat. Det er motpartens forsikringsselskap som skal betale for dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste du gjorde var i hvert fall å dra på legevakta for sjekk etter kollisjonen! Uten den hadde du antagelig ikke kommet noen vei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...