tesstess123 Skrevet 20. januar 2011 #1 Del Skrevet 20. januar 2011 I November ble jeg påkjørt bakfra da jeg stoppet for en som skulle over gangfeltet. Bilen kom J+++++ fort og han hadde over 14 meter bremsespor før han traff bilen min. Etter sammenstøtet fikk jeg litt vomdt i ryggen, jeg dro på legevakta å sjekket, men han kunne ikke finne noe der og da. Nå i ettertid har smertene vært av og på, men det siste døgnet har det vært veldig vondt. Det blir værre og værre med tiden. Noen som vet hvordan man går frem i en sak som dette? Setter stor pris på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Del Skrevet 20. januar 2011 Begynn med å gå til fastlegen din og få en utredning. Første steg vil være å finne ut om du faktisk har en skade og om den stammer fra påkjørselen. Om så er tilfelle, må du ta det videre til forsikringsselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Del Skrevet 20. januar 2011 Begynn med å gå til fastlegen din og få en utredning. Første steg vil være å finne ut om du faktisk har en skade og om den stammer fra påkjørselen. Om så er tilfelle, må du ta det videre til forsikringsselskapet. Og skaffer deg en advokat. Det er motpartens forsikringsselskap som skal betale for dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 20. januar 2011 #4 Del Skrevet 20. januar 2011 Det smarteste du gjorde var i hvert fall å dra på legevakta for sjekk etter kollisjonen! Uten den hadde du antagelig ikke kommet noen vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idared Skrevet 20. januar 2011 #5 Del Skrevet 20. januar 2011 Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Del Skrevet 21. januar 2011 Ta kontakt med Trafikkforeningens landforbund. De veileder deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå