Gå til innhold

Sex som manipulasjon

Bø

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
(og ja, jeg vet dere sier at dere ønsker å gi ham kroppen deres, men gjelder det også dersom hjertet ditt gråter over å bli berørt? eller bare når dere ikke har så veeeldig lyst?)

Hjertet mitt gråter aldri over å bli berørt av min kjære, kanskje der forskjellen ligger?

Jeg gir han kroppen min når jeg ikke har så "veeeldig lyst", for å glede han. Det er derfor jeg sprer bena og lar han tømme seg. Underveis får jeg selv glede av akten, og da opplever jeg aldri å angre over at jeg lot min kjære slippe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjertet mitt gråter aldri over å bli berørt av min kjære, kanskje der forskjellen ligger?

Jeg har heller ikke opplevd det med min nye kjæreste, men jeg har opplevd, i tidligere forhold, å ikke ha lyst i en slik grad at det har gjort vondt at min kjære ikke respekterte det og allikvel ville ha sitt.

Den følelsen sitter igjen, og selv om jeg ikke har opplevd det med min ny kjæreste, så husker jeg følelsen, og vil verken utsette meg selv eller min kjære for den, og er derfor nøye med å vite at begge har glede av sexen når vi har sex (både fysisk OG mentalt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...