Gå til innhold

Sex som manipulasjon

Bø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg står til rådighet for min mann, kroppen min er hans eiendom og han kan benytte den slik han måtte ønske.

Jeg har en kontrakt med min mann som sier:

- At jeg skal være tilgjengelig for han 24/7

- At jeg skal søke å være kåt når han ønsker det

- At jeg skal være velstelt og barbert til en hver tid

- At jeg skal gå med minst mulig klær, som gir lett tilgang til mitt kjønn og

- At jeg skal vise meg frem for inspeksjon når han gir tegn til det.

Vi lever i et BDSM forhold og jeg ønsker selvsagt å tilfredsstille han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide med et lite innspill fra en mann som er gift med en kvinne som har en grunnholding som minner mye om Alines.

Hun gjorde det klart helt fra starten at sex ikke kom på tale hvis ikke hun selv ville. Og jeg respekterte jo det, selvsagt.

Og over tid ville hun sjeldnere og sjeldnere. Hun avviste alle forsøk på å vekke hennes lyster - hun mente det ville være falskt og uekte. Ville hun ikke så ville hun ikke. Lysten måtte komme "av seg selv".

Det skal vel ikke særlig mye fantasi for å gjette seg til hva som skjedde med sexlivet vårt ...

Kanskje vi kunne hatt det bedre idag hvis hun hadde vært litt mindre steil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det lov å forføre, det er lov å gjøre et hederlig forsøk på å vekke lystene. Men hvis de sover, så går det ikke med noen inntrengning eller tømming, det er ikke plass. Så den biten ordner seg selv. Jeg har prøvd å la ham slippe til når han har veldig lyst mens jeg ikke har, delvis for å se om lystene kommer etterhvert og delvis for å glede ham. Det viste seg å ikke være så lurt, det fordrer vaginisme fant jeg ut. Derfor gjør vi ikke det lenger, og vekkelsesmøtet går ikke lenger enn til kos/forspill. Det er lov å si nei, og det er lov å hjelpe til utløsning, eller skaffe seg utløsning selv (utover min kropp :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide med et lite innspill fra en mann som er gift med en kvinne som har en grunnholding som minner mye om Alines.

Hun gjorde det klart helt fra starten at sex ikke kom på tale hvis ikke hun selv ville. Og jeg respekterte jo det, selvsagt.

Og over tid ville hun sjeldnere og sjeldnere. Hun avviste alle forsøk på å vekke hennes lyster - hun mente det ville være falskt og uekte. Ville hun ikke så ville hun ikke. Lysten måtte komme "av seg selv".

Det skal vel ikke særlig mye fantasi for å gjette seg til hva som skjedde med sexlivet vårt ...

Jeg tror dette kommer veldig an på situasjon og person.

Jeg har i ett tidligere forhold gitt min kropp selv når jeg ikke hadde lyst, for at han skulle få dekket sitt behov selv om jeg ikke selv hadde lyst. Dette gjorde at mine seksuelle følelser ovenfor ham ble dårligere og dårligere, noe fordi han faktisk ønsket å ha sex med meg mot min vilje, jeg kunne like godt ligget å tellet prikker i taket eller lest, (eller grått!!) han ville ha sitt!!

Lysten ble oftere og oftere borte, fordi det var ett press, i min hverdag har jeg nok stress og press, om det ikke skal være for at jeg er nødt til å leve med det også hjemme i mitt eget trygge hjem! Og sex for meg skal få forbli noe godt, ikke noe jeg MÅ for andres del.

Dessuten så er det i mitt forhold faktisk han som ikke orker oftest, og selv om det ikke er ofte, fordi vi er nye i forholdet, så tror jeg nok også at det er han som kommer til å ikke orke oftest senere også.(både grunnet yrke og grunnet forskjell i behov for sex) Og jeg kunne aldri tenkt meg å presse ham.

Har jeg ikke lyst/ork, så kan jeg alltids hjelpe ham med en utløsning, som Veslebråka sier, utenfor min kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Aline, jeg har full forståelse for hva du skriver.

Jeg håper bare på forståelse for at det å bli avvist gang på gang setter sine spor det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Jeg står til rådighet for min mann, kroppen min er hans eiendom og han kan benytte den slik han måtte ønske.

Jeg har en kontrakt med min mann som sier:

- At jeg skal være tilgjengelig for han 24/7

- At jeg skal søke å være kåt når han ønsker det

- At jeg skal være velstelt og barbert til en hver tid

- At jeg skal gå med minst mulig klær, som gir lett tilgang til mitt kjønn og

- At jeg skal vise meg frem for inspeksjon når han gir tegn til det.

Vi lever i et BDSM forhold og jeg ønsker selvsagt å tilfredsstille han.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: seriøst? :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Er jo noe som heter mellomting da. det behøver vel ikke bare være svart eller hvitt, finnes faktisk mange andre farger også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Aline, jeg har full forståelse for hva du skriver.

Jeg håper bare på forståelse for at det å bli avvist gang på gang setter sine spor det også.

I mitt forhold så kan jeg risikere å havne i samme situasjon som deg, så forståelse for at det setter spor har jeg!

Vi har snakket om sex og behov siden vi begynte å date, og jeg vet pga disse samtalene at han har ett mindre sex-behov en jeg har.

Men jeg håper og tror (såklart jeg gjør, vi er jo nye i forholdet) at vi kan komunisere oss til løsninger som tilfredsstiller begge parter, uten at noen av oss trenger å gjøre eller ikke gjøre noe vi ikke har lyst til.

Og jeg kunne ikke levd med å bli presset til det igjen, det får meg til helt å miste tenning.

Det går jo an å tilfredsstille partneren uten nødvendigvis å ha samleie, den med behov kan bli stimulert av partnere uten å faktsik HA sex. Det funker jo uansett hvem som trenger stimulering.

Begge må vel jobbe med både seg selv og forholdet. Men det er det jeg mener også, at ikke alle bare klarer å "la seg bruke" for å tilfredsstille den andre, men at man må jobbe sammen. (det finne flere måter å gjøre det på en å bare la den med behov få "tømt seg")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lurer jeg oxo på..kan jo faktisk hende at noen mennesker er så kuede..

Er det nytt for dere at folk lever i BDSM forhold? hvor det er slave og dominator?

Det har ingenting med å være kuede å gjøre heller, men med at man tenner seksuelt på å være sex-slaven i forholdet eller dominatoren. Vedkommende blir ganske sikkert ikke "tvunget" til å gjøre alt for partneren ellers, som oppvask, husstell, matlaging etc. dette dreier seg vel som oftest kun om sexen.

Det kan være sterke og flotte mennesker som liker å la seg domineres, uten at de er kuede av den grunn!

Tenner selv på å bli dominert, nettopp fordi jeg har kontroll på alle andre områder, så det blir sexy å bli tatt fra den kontrollen. (men nå har jeg ikke falt for en dominant mann da, så jeg får leve med det i fantasien!! :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skrevet tidligere her, at man ikke på noen måte vil bli overtalt til å ha sex, hvis man i utgangspunktet ikke har lyst...

Hva skjedde med forførelsen da???

Ofte er det de gangene jeg har hatt best sex, de hangene han har mått jobbe litt for å få meg i gang...

Jeg er også enig i at det er vanskelig å si etterpå at man følte seg brukt, etter å ha puste ut etter en deilig orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Ofte er det de gangene jeg har hatt best sex, de hangene han har mått jobbe litt for å få meg i gang...

Jeg er også enig i at det er vanskelig å si etterpå at man følte seg brukt, etter å ha puste ut etter en deilig orgasme.

Kjæresten og jeg forfører hverandre ofte vi, bare ikke når den ene parten stopper og sier klart i fra at han/jeg faktisk ikke orker/ønsker/vil.

Forførelse er vel ikke bare å overtale en som ikke vil ha sex til å ville ha sex? Da faller ordet forførelse maaaange hakk i min ordbok!! :-?

Jeg har også opplevd å hatt god sex når jeg har blitt tvunget til det, men jeg ville allikevel ha latt det være dersom det hadde vært opp til meg! (dette fra det forholdet hvor jeg ga selv om jeg hadde ikke hadde lyst)

Jeg fikk stort sett ikke orgasme, selv om kroppen min kjente at det var godt, så ønsket ikke hodet mitt det, og da får jeg ikke orgasme.

Har derimot blitt "overtalt" når det har vært litt sånn "hmm... vet ikke helt jeg...." med et lite smil, og DET har blitt godt som fy! Men da har jeg jo ikke IKKE villet i utgangspunktet, jeg har bare ikke vært seksuelt tent og lysten fra starten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

quote="*Meg*"]Det er skrevet tidligere her, at man ikke på noen måte vil bli overtalt til å ha sex, hvis man i utgangspunktet ikke har lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker på meg som om det forekommer ofte at man IKKE vil?

Det er jo litt faretruende...

Det skjer ofte med meg at jeg ikke har så veeeldig lyst, men lar meg gjerne overtale, for jeg vet at sex er godt uansett :D

Hvis man absolutt IKKE vil ha sex,og at det skjer ofte, bør man se på det som et problem mener jeg, og kanskje snakke om det med kjæresten sin...

Jeg mener i hvertfall at man er litt ansvarlig for sin kjærestes lykke, og hvis man lever sammen med en, og nekter denne det som betyr enormt for et forhold, bør man gjøre noe med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...