Gå til innhold

Opptatt av størrelsen på klitoris?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Og her er vi vel inne i sakens kjerne... Hva med de jentene som faktisk har en klitoris som stikker godt synlig utenfor...?

Jeg er muligens sær nå altså, men er det mange som ser på kjønnet til andre kvinner i offentlige dusjer etc?

Jeg har nemlig ikke anelse på hvor store kjønnslepper eller klitoris de jentene jeg har dusjet sammen med har jeg, rett og slett fordi det ikke faller meg naturlig å kikke etter kjønnet på kvinner.

Er derfor også velsignet med å være såre fornøyd med både klitten min og kjønnsleppene, de er mine, slik ser jeg ut og de funker som de skal.

Og siden jeg ikke vet særlig om hvordan andre ser ut, så regner meg med at det ser greit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser og ser...

Jeg lukker jo ikke øynene i dusjen heller, da. Det betyr ikke at man titter rundt for å se mest mulig av flest mulig.

Som jeg har sagt et annet sted, jeg har sjelden lagt merke til noe unormalt i en dusj, så de aller fleste jenter ser nok helt ok ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukker ikke øynene jeg heller altså, men stort sett er jeg i offentlig dusj sammen med venninder, og da prater vi stort sett sammen og har øyekontakt mesteparten av tiden. Kan til nød legge merke til om folk er barbert eller ikke, dersom de har laget noe iøyenfallende :lol: , men ellers er jeg nok kjedelig når det gjelder dette tror jeg.

Men det er klart, hadde ei hatt på str med en penis, så hadde jeg jo sett det. men det skal unormalt stort til tror jeg, før jeg ville lagt merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Tror egentlig jeg prøvde å se det Aline sier... Så slutter meg til deg, jeg Aline! Flink til å uttrykke deg, du! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt over problemstillingen, og har aldri tenkt over hva det egentlig er som henger ut på andre jenter i dusjen heller. Har alltid trodd det var kjønnslepper? Prøver å unngå å stirre der i offentlig dusj..

Spurte mannen, og han har ikke fått med seg store variasjoner i størrelser heller, han kan ikke si om min er større eller mindre eller anderledes enn tidligere bekjentskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
store klitoriser er jo direkte kvalmt da, ingen som er stolt over å ha det vel?

Ser jo ut som små peniser da.. *grøsse*

Kvalmt?!? Unnskyld, men det er en skremmende umoden innstilling.

:riste:

Det er da bare spennende med litt variasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull av noen her!

Jeg har klitoris som synes, og jeg har også indre kjønnslepper som henger litt utenfor de ytre - og hvis det liksom er unormalt så må jeg si jeg gir blanke. Jeg liker å være glattbarbert - jeg har ikke tenkt å begynne å gro til dernede fordi jeg skal være flau over underlivet mitt. Det plager meg heller ikke å dusje på trening e.l. av den grunn. Noen av dere virker ganske fordomsfulle ("det eneste normale er vel å ha klitoris som ikke synes?") - jeg synes det er nok pirking på hvordan kroppen skal se ut om det ikke skal bli krav til hvordan kjønnsleppene skal være i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...