Gå til innhold

Opptatt av størrelsen på klitoris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn er jo litt opptatt av størrelsen på sitt og andre menns utstyr.

Tenker dere jenter det samme om klitoris? Om den er stor, liten o.s.v.? Legger dere merke til det hvis dere ser en annen jente i dusjen, hvor klitoris er så stor at den stikker litt ut?

Vi menn legger jo merke til at noen kvinner har en ganske stor, og andre en veldig liten, nesten så den er vanskelig å kjenne.

De jentene som har en stor klitoris, er dere litt stolte av den? :)

Er det litt slik med dere kvinner også, at noen klitoriser er store både i slapp og opphisset tilstand, mens andre er små til vanlig, men blir ganske store når der er kåte?

Merker dere selv at klitoris vokser, slik vi kjenner at vi får stå?

Mange spørsmål, men ikke svar med bare kødding, da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Tenker dere jenter det samme om klitoris?

Nei, jeg er bare opptatt av at den virker somden skal.

De jentene som har en stor klitoris, er dere litt stolte av den? :)

Av størrelsen? Hvorfor det?

Er det litt slik med dere kvinner også, at noen klitoriser er store både i slapp og opphisset tilstand, mens andre er små til vanlig, men blir ganske store når der er kåte?

Ikke litt. Penis og klitoris fungerer på akkurat samme måte. Penis er det klitoris ville blitt dersom vi jenter hadde blitt gutter.

Merker dere selv at klitoris vokser, slik vi kjenner at vi får stå?

Ei jente som kjenner kroppen sin godt nok kjenner det tydelig.

Ei jente som ikke har utforska seg sjøl nok merker antakelig bare at hun blir kåt, våt og at kjønnet hennes svulmer.

Skrevet

Er nå dønn seriøs!!

Har aldri i mitt liv tenkt over størrelsen på klitorisen verken hos meg selv eller andre jeg!!

Og skulle jeg "tilfeldigvis" lagt merke til en annen kvinnes klitt, så hadde den enten måttet vært STOOOOR eller jeg måtte kikket mer etter en jeg interesserer meg for å gjøre, for å være ærlig!!

Tror ikke det er like vanlig for kvinner å granske underlivet til andre kvinner.

Penissammenligningen til menn kan vel heller sammenlignes med kvinners puppesammenligninger tror jeg, ikke klitorisstørrelse.

Men jeg kan jo ta feil! Kan være at det er normalt for andre kvinner å undersøke klitorisen til andre i dusjen!!

Skrevet

Helt enig med aline. Jeg har ALDRI tenkt på klitorisstørrelse. Og selv om jeg har et godt sexliv, og kjenner kroppen min godt, så har jeg ingen mulighet til å kjenne at klitoris stivner. Har heller aldri registrert at den kan ha ulik størrelse, (da måtte jeg ligge med speil i senga da...)

Skrevet

Jeg har ganske stor klitt, men jeg har faktisk aldri tenkt på klitten på denne måten du beskriver. Skjønner ikke helt hva det er å være stolt av. Størrelsen på klitten har virkelig ingen betydning for følsomhet, nytelse eller noe annet.

Gjest Anonymous
Skrevet
Størrelsen på klitten har virkelig ingen betydning for følsomhet' date=' nytelse eller noe annet.[/quote']

Hvordan vet du det?

Skrevet

Trøsten er at den er større enn de fleste peniser :briller: da betyr ikke størrelsen så viktig lenger.

Skrevet

Jeg har heller aldri tenkt over størrelsen, og aner ikke hvordan min er i forhold til andres. Har aldri sett andres klitt, og ikke interesserer det heller. Men jeg kjenner at den er anderledes når jeg er opphisset og min samboer berører den. Merker det ikke ellers.

Det jeg har lest er at menn faktisk også har en klitoris, men at denne ligger gjemt litt bak og inn i kroppen. Tror homofile menn har større sjans for å finne den..

Aner ikke om dette stemmer, og husker ikke hvor jeg leste det. Men viss det gjør, er altså ikke en penis og klitt "det samme".

Gjest maranna
Skrevet

Jeg hadde aldri tenkt over størrelsen før, da kjæresten min plutselig for et par måneder siden bemerket at den forrige dama hans hadde vært mye mindre "nedentil"... Og siden jenter skal være "små og søte" (iallefall har jeg alltid oppfattet det sånn) klarte jeg veldig kjapt å utvikle komplekser for det... Så nå får ingen se den delen av meg lenger nei!

(har tidligere sett at han har lastet ned bilder av jenter som det var reklamert for at hadde stooore klitoriser - riktignok endel større enn meg tilogmed - og da satt han og lo... så når han mener at jeg er stor...)

Skrevet

Det var en gang 2 patologer som undersøkte et vakkert lik av en kvinne på 20 år. Har du sett maken til stor klitoris, den er jo like sor som en syltelabb sa den ene patologen. Den andre patologen gikk bort å så etter. Nja, sa han, den er jo ikke så stor, men den smaker like salt!

Skrevet

nei, aldri tenkt over størrelsen, tar det egentlig som gitt at ting er sånn rimelig normalt proporsjonert der nede.

og ærlig talt, ser jeg andre damer nakne, er det ikke sånn at jeg studerer hvordan det står til med skrevet på dem - ikke særlig interessant for meg som hetero, og ikke mye høflig ville det vært heller.

kan definitivt kjenne når jeg har stå-klitt, ja! det er i prinsippet omtrent det samme fenomenet som en erigert penis.

Skrevet

Titter gjerne i smug på andre, men kan ikke si jeg har sett så mye etter størrelse, nei. Aner ikke om jeg er vanlig, men tror nok det. Føler meg vanlig ihvertfall!

Stot ller liten er ingen big deal for meg ihvertfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har heller aldri tenkt over størrelsen på klitoris, og jeg kjenner ikke at den blir "hard", selv om jeg vil påstå at jeg kjenner underlivet mitt temmelig godt. Derimot noe vi jenter kan ha komplekser for og kanskje er litt opptatt av er størrelsen på kjønnsleppene. Det er visst ikke så fint (i følge hvem kan man jo spørre seg?) å ha store kjønnslepper...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det jeg har lest er at menn faktisk også har en klitoris, men at denne ligger gjemt litt bak og inn i kroppen. Tror homofile menn har større sjans for å finne den..

Aner ikke om dette stemmer, og husker ikke hvor jeg leste det. Men viss det gjør, er altså ikke en penis og klitt "det samme".

Menn har penis, kvinner klitoris. Punktum.

Kvinner har G-punkt, menn har prostatakjertel.

Prostatakjertelen kan stimuleres på samme måte som G-punktet, og er en viktig årsak til at menn har/kan ha utbytte av å motta anal penetrering/analsex.

Gjest Anonymous
Skrevet

store klitoriser er jo direkte kvalmt da, ingen som er stolt over å ha det vel?

Ser jo ut som små peniser da.. *grøsse*

Skrevet

Har aldri tenkt over størrelsen på verken min eller andres klitoris! :roll:

Tenker mer på størrelsen på kjønnsleppene for å si det på den måten :wink:

Lillian

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Hvordan i all hverden skal man få øye på andres klitt? Bare lurer jeg. Min er nå liksom innenfor kjønnsleppene, da, er dette unormalt? Grøss :o

Har aldri, aldri tenkt på den problemstillinga, mer om den, og at den funker. Heller meg mot Lillians innlegg, jeg. Det er jo kjønnsleppene du ser, hvis du ser andre damer nakne...

Skrevet
Jeg hadde aldri tenkt over størrelsen før, da kjæresten min plutselig for et par måneder siden bemerket at den forrige dama hans hadde vært mye mindre "nedentil"... Og siden jenter skal være "små og søte" (iallefall har jeg alltid oppfattet det sånn) klarte jeg veldig kjapt å utvikle komplekser for det... Så nå får ingen se den delen av meg lenger nei!

(har tidligere sett at han har lastet ned bilder av jenter som det var reklamert for at hadde stooore klitoriser - riktignok endel større enn meg tilogmed - og da satt han og lo... så når han mener at jeg er stor...)

Mange menn mener at det er mer opphissende med litt størrelse på klitorisen, enn med en liten en som nesten ikke synes.

Man virker visstnok mer sanselig eller noe...

(Henger kanskje sammen med dårlige opplevelser med damer med en liten en?)

Selv tror jeg ikke det er noen sammenheng, men jeg kjenner flere menn som tror det, for å si det slik.

At han synes det er morsomt med KJEMPESTORE klitoriser er jo kanskje ikke så rart. Det var sikkert veldig overdrevne bilder.

(Mange menn liker pupper, men ikke alle liker pupper som går fra haken og til midjen...om du skjønner sammenligningen).

Hva med å spørre ham hva han liker da? Du kan jo ta feil, og da er det jo dumt å skaffe seg komplekser for noe han kanskje faktisk synes er fint?

Skrevet
:o Hvordan i all hverden skal man få øye på andres klitt? Bare lurer jeg. Min er nå liksom innenfor kjønnsleppene, da, er dette unormalt? Grøss :o

Har aldri, aldri tenkt på den problemstillinga, mer om den, og at den funker. Heller meg mot Lillians innlegg, jeg. Det er jo kjønnsleppene du ser, hvis du ser andre damer nakne...

Og her er vi vel inne i sakens kjerne... Hva med de jentene som faktisk har en klitoris som stikker godt synlig utenfor...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...