Gå til innhold

om sommeren

Fremhevede innlegg

Skrevet

så hvis jeg som mann får ereksjon når jeg er ute, så må jeg tenke på noe annet slik at ereksjonen opphører, hvis ikke så vil det jo synes, og det er ikke bra.

Men når kvinner blir kåte og får ståklitt, da trenger dere ikke tenke så mye på det, eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke noe særlig over det, bortsett fra at det er ubehagelig å være våt i trusen på feil tidspunkt. Andre kan jo ikke se at jeg er kåt likevel.

Skrevet

ja, jenter har det helt klart mer praktisk på akkurat dette punktet. Så hvis jeg ser en jente som går i shorts om sommeren... mens jeg må passe på å ikke få ereksjon, så kan jenta bare gå med ståklitt :-) men på den annen side, hvis en jente er naken så kan man sikkert se det, men i slike situasjoner så gjør det vel ikke så mye, bortsett fra om det er i en jentegarderobe f.eks.

Skrevet

Sorry, "Gjest_anonym", aner ikke hva det er for eventyr du har hørt, men jenter blir altså ikke kåte i jentegarderoben.

• Liker 1
Skrevet

Takk o`lov for at jeg ikke får en hard ståkuk på sommeren når jeg blir kåt. :fnise: Synes det er ganske så greit at det ikke synes på oss jenter, og at vi bare blir fuktige i trusa i stedet for å ha en svær bul i buksa/skjortsen ;)

Skrevet

Ståklitt? Den var ny....

Skrevet

ståklitt =når jenter er kåte så blir klitoris større, svulmer litt opp... er ikke klitoris "kvinnens penis"? nervene er konsentrert på mye mindre plass, he he :-) at kvinner ikke blir kåte i en garderobe for kvinner skjønner jeg, en mann kan få litt stiv penis uten at vedkommende et kåt liksom, men i slik situasjoner opphører heldigvis ereksjonen ganskje fort. Skulle forressten likt å visst det, hvis en pen jente jeg ser om sommeren faktisk er kåt...

Skrevet

ståklitt =når jenter er kåte så blir klitoris større, svulmer litt opp... er ikke klitoris "kvinnens penis"? nervene er konsentrert på mye mindre plass, he he :-) at kvinner ikke blir kåte i en garderobe for kvinner skjønner jeg, en mann kan få litt stiv penis uten at vedkommende et kåt liksom, men i slik situasjoner opphører heldigvis ereksjonen ganskje fort. Skulle forressten likt å visst det, hvis en pen jente jeg ser om sommeren faktisk er kåt...

Joda, jeg har bare ikke hørt noen kalle det "ståklitt" før, og fikk litt rare bilder i hodet. Den svulmer jo opp litt, men den står jo ikke akkurat rett ut :fnise:

Synes synd på de som får ereksjon i upassende situasjoner, men ifølge mine kamerater, er dette noe som stort sett hører ungdomstiden til. Da snakker vi ikke om "morrabrød" og slikt, men mer at det går an å se ei pen dame i bikini uten at man automatisk får reisning - man har liksom utviklet mer kontroll som voksen. Jeg er ikke mann selv, så jeg skal ikke påstå at det er slik, men jeg ser ikke mange voksne menn på stranda som må holde foran badebuksa for å skjule en uønsket ereksjon, hehe.

Skrevet

frykten for at det skal bli et "telt" hvis jeg er i et badeland f.eks gjør at jeg gjør det man kan for å ha kontroll he he :-) på den annen side så vil alt som skjer rundt+temperatur og vann gjøre at jeg generellt ikke trenger å tenke så mye på dette heldigvis.

Hvis jeg ser en pen kvinne i bikini i et badeland eller en strand så er den iallefall veldig pent å se, da ser man jo 90-95% av kroppen samtidig som man vet det ikke er noe under bikinien eller badedrakten, mmmmm :gjeiper: i en sånn situasjon så trenger ikke jenta som bruker badedrakt eller bikini bekymre seg for at noen skal se at hun blir kåt, og det er jo praktisk...

Skrevet

2 gutter og en jente på stranda en vakker sommerdag.

" Min står" sa den ene gutten.

" Min står også" sa den andre gutten.

" Min står også" sa jenta.

Da reagerte guttene; "tull, din kan vel ikke stå"

" Den står på gløtt" sa jenta

• Liker 1
Skrevet

2 gutter og en jente på stranda en vakker sommerdag.

" Min står" sa den ene gutten.

" Min står også" sa den andre gutten.

Da reagerte guttene; "tull, din kan vel ikke stå"

denne vil jeg endre til:

1 gutt og 1 jente på stranda en vakker sommerdag

" Min står" sa den ene gutten(meg).

Da reagerte gutten; "tull, din kan vel ikke stå"

he he

:gjeiper: og :gravid:

i fantasiverden da...

Skrevet

Sorry, "Gjest_anonym", aner ikke hva det er for eventyr du har hørt, men jenter blir altså ikke kåte i jentegarderoben.

Du blir det kanskje ikke, men jeg kan bli småkåt av å kikke på de andre flotte jentene :lur:

Gjest birry93
Skrevet

Jeg er veldig glad for at vi ikke har noe som fysisk avslører oss på den måten, ellers hadde jeg hatt et problem på våren og sommeren. :gjeiper:

Skrevet

Akkurat her har jentene en fordel, eller bakdel. Avhengig av situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...