AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 ...på om han jeg tidligere datet, som jeg nå har sex med. - Minimalt med kyssing og klemming (mer tidligere) - Han har alltid noe å foreta seg dagen derpå når jeg ligger over - Vi har ikke kontakt utenom når vi avtaler å møtes Dette er en indikasjon på at han ikke er interessert. Det skjønner alle. Nå har det seg slik at jeg har blitt mer nysgjerrig på han, hvilket jeg ikke var i starten da vi datet. Da var det han som var frempå. Jeg var nysingel og ganske sårbar i den perioden, det vil si; "brent barn skyr ilden". Nå kunne jeg ha tenkt meg å date og bli enda bedre kjent, men føler veldig at det toget har gått. På en annen side så er han ikke den røffe gutten sånn á la; "kom så skal jeg kaste meg over deg for å gjøre unna mitt". - Han ligger helt inntil og stryker på meg - Han har blikkontakt og smiler hele tiden - Han er interessert i hva jeg har gjort /skal gjøre Slikt er jeg ikke vant til med andre menn. Tenker at jeg kan være farget av at jeg vil at han skal være litt interessert. Han har ikke forandret seg siden vi datet. Det forvirrer meg. Jeg tenker at når han ikke lengre sender meg sms og sier at han vil møte meg hver dag, så er toget gått. Men så er det nettopp det at det er jeg som var avvisende mens vi datet. Kan det være at han ga opp og moved on? Så, det jeg i bunn og grunn lurer på; er fallhøyden for stor om jeg spør om han er interessert? Eventuelt hvordan kan jeg vise at jeg har blitt mer interessert (om jeg ikke skulle tørre å si noe)? Ah, jeg grubler for mye.
Oliwia Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Jeg anbefaler at du spør ham direkte. Oppriktige kommunikasjon er viktig for et godt forhold. Hvis han ikke er komfortabel med det, det betyr at han ikke er den rette for deg.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Tror ikke vi jenter skal være så redde for å spørre gutta om de er interessert.. Det er kun et ukomplisert spørsmål om man går samme vei, og ikke det samme som at de skal ha svaret på om man vil være kjærester eller ikke. Blir de skremt bort, så har du anledningen til å avslutte det på et tidligere tidspunkt, hvor følelsene kanskje ikke er like sterke. Poenget er at man kun utsetter et ubehag ved å ikke spørre, i stedet for å få et klart svar man kan forholde seg til.. Du slipper å gruble så mye
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Du skriver at dere datet tidligere, men nå har sex? Hvorfor sluttet dere og date, men begynte å ha sex? Hadde vært ineterssant å kjenne til mer av historien her før man uttaler seg.. Kan høres ut som en fyr som kun er ute etter sex basert på det du beskriver, men det er min subjektive mening basert på egne opplevelser..
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Takk for fine svar Tenk at en så "liten ting" skal bli så vanskelig. En medvirkende faktor kan være min forrige date (med en annen mann). Alt gikk på skinner i flere måneder, så plutselig fikk jeg en dårlig følelse. Jeg spurte 3-4 ganger og fikk til svar at alt var topp...Det viste det seg å ikke være. Endte opp med en skikkelig dump. Er nok derfor aller mest redd for å ikke få et konkret svar, enn det å bli avvist. At han kanskje sier at han liker meg, slik at han ikke skal miste meg som sex-venninne. Hvorfor vi sluttet å date og begynte å ha sex? Vi hadde sex etter en bytur. Etter det spurte han ikke om å møte meg flere dager i uken slik som tidligere. Under en fuktig tur på byen spurte ei venninne hvordan det gikk med daten min, og jeg sa litt fleipende at han var i det minste bra å ha sex med. Den kvelden sendte jeg og han smser med hverandre. Vennene mine passet vesken min da jeg gikk i baren, og da jeg kom tilbake hadde de svart på meldingene mine fra han, og skrevet noe sånt som: "vi kan møtes til uken for noe uforpliktet". Han fikk allerede neste dag vite at det var ei venninne av meg som skrev det. Han virket ikke helt som han trodde på det. Jeg tenker at om han hadde savnet mitt selskap så hadde han tatt mer kontakt med meg. Men samtidig så gjør ikke jeg det heller. Er vant til menn som har vært pågående, og er redd for å bli slik selv. Derfor prøver jeg å distansere meg litt. De eneste tegnene (som jeg kan se) på at han er interessert er blikket og smilingen. Og at han blir mer omsorgsfull når han er ute på byen. Da henger jeg sammen med kompisene hans. Vet av tidligere erfaringer på slike bli-med-hjem-fra-byen-forhold at menn stort sett ikke vil la dama man blir med / tar med være med kompisene. Når vi er sammen så virker han også litt usikker. Han er ikke den som peiser på, er frampå og aggressiv. Han er nesten litt avventende. Akkurat som om jeg må godkjenne på forhånd at det er greit at han kan ha sex med meg. Det føles i alle fall slik...
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Må desverre si at varselklokkene ringer for min del.. Møtte en fyr gjennom sukker, som var ivrig på dating helt frem til vi hadde sex. Da var det kun henvendelser seint på kvelden, om jeg ville ta meg en tur. Ingen kontakt utenom når han ville treffe meg, bortsett fra noen kommentarer på FB o.l Dersom vi møttes ute så viste han masse følelser. Presenterte meg for kompiser som dama hans, sa han ville ta meg med hjem til foreldrene sine, at vi snart kom til å bli sammen o.l Disse samtalene var aldri tema dagen etter.. Når vi møttes hjemme hos han så var det alltid masse latter, kos og samtaler. Vi sov gjerne inntil hverandre hele natten.. Jeg var aldri den første til å ta kontakt, og sa aldri det samme tilbake når han ble amorøs i fylla. Derimot sendte jeg han en mail etter en stund hvor jeg nesten siterte noe han sa til meg i fylla, altså at jeg trives sammen med han. Etter det hørte jeg ikke noe mer..- Så, kjenn på magefølelsen din. Det er utrolig hva folk kan si, og vise av følelser for så å ikke forholde seg til det i hele tatt.. Jeg forstår det bare ikke, men har gitt opp å forsøke..
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Det er TS her. Må si jeg kjenner igjen det du over her skriver. Ganske nøyaktig foruten den amorøse biten i fylla. Kanskje vi har møtte samme fyr? Jeg må nok bare glemme han fyren der. Orker ikke bruke mer tid på en som ikke fortjener det. En ting jeg kom til å tenke på er hvordan enkelte personer kan sende smser eller fortelle deg om hvor mye de savner deg, hvor fin og flott du er, mens brått dagen etter så kutter de deg helt ut. Klarer ikke å stole på det menn sier/skriver lengre jeg, siden de har de med å snu så brått om. Det er sikkert 4. gangen på 3 år at jeg har opplevd dette. Jeg er ikke spesielt naiv, men jeg føler meg temmelig dum som ikke ser det komme. Klarer ikke ha tiltro til at de helt mener det de sier...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Det er TS her. Må si jeg kjenner igjen det du over her skriver. Ganske nøyaktig foruten den amorøse biten i fylla. Kanskje vi har møtte samme fyr? Jeg må nok bare glemme han fyren der. Orker ikke bruke mer tid på en som ikke fortjener det. En ting jeg kom til å tenke på er hvordan enkelte personer kan sende smser eller fortelle deg om hvor mye de savner deg, hvor fin og flott du er, mens brått dagen etter så kutter de deg helt ut. Klarer ikke å stole på det menn sier/skriver lengre jeg, siden de har de med å snu så brått om. Det er sikkert 4. gangen på 3 år at jeg har opplevd dette. Jeg er ikke spesielt naiv, men jeg føler meg temmelig dum som ikke ser det komme. Klarer ikke ha tiltro til at de helt mener det de sier... Forstår godt hva du mener...- Og det er jævli kjipt rett og slett at vi skal bli skeptiske til alle vi treffer pga noen drittsekker som ødelegger for resten av gutta :gjeiper: Skulle ikke forundre meg om det er samme fyren vi har møtt! Har inntrykk av at personen jeg møtte "pløyer" seg igjennom sukker.. Jeg er ikke interessert i å få meg en kjæreste som har vært innom halve byen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå