Gjest yojo Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Når jeg synkroniserer iphone'en, blir kontaktene mine automatisk lagret på iTunes da? Hva gjør jeg i tilfellet for å få alle kontaktene mine lagret der? Veldig kjekt hvis jeg skal ha ny tlf, eller mister den... Håper noen kan hjelpe
antibac Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Jeg har aldri bevisst lagret kontaktene mine på iTunes, men jeg har mistet telefon og fått nyere versjon av iPhone, og da har kontaktene kommet inn på telefonen min da jeg koblet den opp mot iTunes.
Sushi Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Når du synkroniserer blir det tatt backup av alt av innhold og innstillinger.
Gjest yojo Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Hvor finner jeg dem på iTunes da? Kan jeg redigere og slette via iTunes, og så synkronisere iPhone ?
Sushi Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Hvor finner jeg dem på iTunes da? Kan jeg redigere og slette via iTunes, og så synkronisere iPhone ? Du har PC, eller? Da tror jeg ikke du kan redigere dem på maskinen, men er ikke sikker siden jeg selv bruker mac (der kan man det).
Gjest yojo Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Du har PC, eller? Da tror jeg ikke du kan redigere dem på maskinen, men er ikke sikker siden jeg selv bruker mac (der kan man det). Ja, har PC. Så da "finner" jeg dem ikke på iTunes da? Takk for svar
Sushi Skrevet 22. januar 2011 #8 Skrevet 22. januar 2011 Ja, har PC. Så da "finner" jeg dem ikke på iTunes da? Takk for svar Nei, for på macen er det et annet program ("Adressebok") som organiserer kontaktene. Men du kan jo lete i iTunes og se, når du har iPhonen kobla til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå