Gå til innhold

Hvilken mineral foundation skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken skal jeg velge i denne jungelen av foundations? Jeg vil ha en matt som dekker bra og ikke er shiny. Jeg har fet hud med litt kviser og arr som jeg gjerne vil dekke. Håper på tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ID dekker bra og jeg synes den ser veldig naturlig ut på huden :)

Skrevet (endret)

Everyday Minerals sin, i intensiv eller matt formula. Billig og bra.

edit: litt for dumt med og/å feil...

Endret av kanelsnurr
Skrevet

Hei ts her jeg har prøvd id sin før og jeg synes den var fæl rett og slett. Shiny og fremhevet alle ujevnhetene mine:(.

Skrevet

Everyday Minerals sin i intensiv eller matt formula. Billig å bra.

hvor kan jeg kjøpe den er den billigere over nett?

Skrevet

Hei ts her jeg har prøvd id sin før og jeg synes den var fæl rett og slett. Shiny og fremhevet alle ujevnhetene mine:(.

Jøss, den er jeg så fornøyd med ;) Blir matt og fin, og det varer hele dagen :)

HAr desverre ikke prøvd noen andre mineral foundation :(

Skrevet

hvor kan jeg kjøpe den er den billigere over nett?

kan bare kjøpes over nett, her. Du kan bestille gratis prøve-kit, for å finne din farge (1 kit er gratis, betaler kun frakt. Hvis du vil ha flere prøve-kit i samme pakke, koster det $5 eller noe deromkring.)

Skrevet

Hvilken skal jeg velge i denne jungelen av foundations? Jeg vil ha en matt som dekker bra og ikke er shiny. Jeg har fet hud med litt kviser og arr som jeg gjerne vil dekke. Håper på tips.

Glo minerals er veldig bra synes jeg :) Har prøvd everyday minerals før, men fant aldri min farge, og syns kansje den hadde litt dårlig dekk evne? mulig jeg prøvde feil formula da...

Skrevet

Personlig liker jeg mineralsminke fra Everyday Minerals (matte formulaen), GloMinerals, Jane Iredale og Tikei veldig godt :) Syns alle disse dekker veldig bra og holder huden matt.

Huden min tålte ikke ID sin så godt, selv om jeg syns ID har veldig god dekkevne. Jeg har ikke testet ut matte versjonen - mulig huden min tåler denne bedre enn den "vanlige" versjonen?!

Du får uansett ha lykke til - det må en del prøving og feiling til før en finner sin perfekte match, da en aldri vet hva huden kan reagere på..

Skrevet

Jeg synes everyday minerals er best :)

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd Tikei mineral foundations, Id bare minerals, Lily Lilo, Glo Minerals og Everyday Minerals og må si jeg liker sistnevnte best. Det er et godt utvalg av farger og ønsket resultat for ikke å nevne hvor billige produktene er. Bestill prøver først slik at du vet at du har riktig farge. Får du bestilt noen prøver som er hakket mørkere gjør det ingenting da disse helt sikkert kan benyttes til sommeren ;) Man får nemlig ganske mye i hver prøve!

Edit: Glemte jo helt Glo Minerals. Dette er også ganske et ganske bra pudder, men Everyday minerals vinner pga pris og fargeutvalg :) Glo Minerals Camoflage concealer derimot er en storfavoritt!!

Endret av lillelilje
Skrevet

Som jeg har skrevet i andre tråder; om du har store porer anbefalles ikke everyday minerals eller tikei. Det går to timer og alt ligger i porene og man får prikker i ansiktet. Ikke akkurat lekkert

Skrevet

Som jeg har skrevet i andre tråder; om du har store porer anbefalles ikke everyday minerals eller tikei. Det går to timer og alt ligger i porene og man får prikker i ansiktet. Ikke akkurat lekkert

Hva vil du annbefal da? :tristbla: . Jeg har store porer og kviser, men vil så gjerne bruke mineral foundation.

Skrevet

Jeg er selv på leten etter den perfekte mineralfondationen. Den eneste som jeg har funnet som har funket er maybelline sin. Huden min reagerte ikke på den, men mener det er bismuth i den.

Den holdt ikke hele dagen, men enkelt å friske opp.

Men maybelline tester på dyr, så derfor har jeg kuttet ut den.

Jeg driver å tester ut nå, og venter pakke fra bla lily lolo.

Så tenkte jeg å teste id sin matte. Ellers så synes jeh makeupmekka sin hd fondation var grei, med et naturlig resultat. Den er flytende men er veldig god på min hud :) (og det er ikke mye jeg finner som er)

Skrevet

Jeg er fornøyd med id,men smaken er som baken!!!

Skrevet

Everyday minerals! Har selv brukt det i to år og er strålende fornøyd!

Skrevet

Jeg er selv på leten etter den perfekte mineralfondationen. Den eneste som jeg har funnet som har funket er maybelline sin. Huden min reagerte ikke på den, men mener det er bismuth i den.

Den holdt ikke hele dagen, men enkelt å friske opp.

Men maybelline tester på dyr, så derfor har jeg kuttet ut den.

Jeg driver å tester ut nå, og venter pakke fra bla lily lolo.

Så tenkte jeg å teste id sin matte. Ellers så synes jeh makeupmekka sin hd fondation var grei, med et naturlig resultat. Den er flytende men er veldig god på min hud :) (og det er ikke mye jeg finner som er)

Forresten svar til AB, innlegg #13 Glemte å sitere ;)

Skrevet

Forresten svar til AB, innlegg #13 Glemte å sitere ;)

Ts her takk for svar. Mabyline er jo ikke ekte mineral sminke. De putter så mye annet oppi. Jeg vil helst ha en ren mineral foundation. Jeg får teste og prøve meg frem.

Skrevet

Helt klart BareMinerals! Hvis du har prøvd en orginale, prøv den matte! Inneholder ikke lysreflekterende partikler, så den blir veldig matt. Også med tanke på urenheter er denne helt klart best. Den er hudre prosent naturlig, og lar huden puste. Jobber med huden, ikke mot :)

Skrevet

Everyday minerals intensive formula er den beste jeg har prøvd ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...