Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har en venn som jeg vet er utro, skal jeg fortelle dette til hans samboer eller ikke, noen erfaringer eller tanker rundt dette

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet
har en venn som jeg vet er utro, skal jeg fortelle dette til hans samboer eller ikke, noen erfaringer eller tanker rundt dette

Det kommer vel helt ann på situasjonen... Er det en god venninne av deg? Beskjent? Har han vært utro "bare" en gang? Flere, osv...

Få litt mer info, da!

Skrevet

Jeg ville gitt ham beskjed (hvis det er en "han") om at "jeg vet at du er utro. Nå har du muligheten til å fortelle det til samboeren din selv. Hvis ikke du gjør det, gjør jeg det."

I alle tilfelle har hun rett til å vite, synes jeg.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er ikke helt enig i det, hadde det vært et engangstilfelle, ville jeg foretrukket å ikke vite det. Jeg snakker av erfaring.

Gjest ikke innlogget Sissi
Skrevet

Tror du at om du forteller samboern/kjæresten at "xxx er utro mot deg" så vil vedkommende tro deg? Det tviler jeg på.... Lever man i et forhold stoler man vel mer på kjæresten enn på en mer el. mindre utenforstående som skal "blande seg" i forholdet...

Da syns jeg faktisk det er bedre å ta det opp med den som er utro, så får vedk. selv avgjøre hva som skjer videre.

Skrevet
Jeg ville gitt ham beskjed (hvis det er en "han") om at "jeg vet at du er utro. Nå har du muligheten til å fortelle det til samboeren din selv. Hvis ikke du gjør det, gjør jeg det."

:enig_animasjon:

Skrevet

Gi den utro parten en mulighet til å skvære opp selv. Det er ikke ditt ansvar å skulle være utroskaps-politi.

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler at du ikke blander deg inn... og om du må så si ifra at du vet til den som faktisk er utro.. La h*n ta avgjørelsen for hva h*n gjør videre. Antakelig er det skremmende nok å vite at du vet kanskje??

Gjest Brunhilde
Skrevet
Gi den utro parten en mulighet til å skvære opp selv. Det er ikke ditt ansvar å skulle være utroskaps-politi.

Kunne ikke vært me enig. Utroskaps-politi, for et fantastisk ord!

Skrevet

Man kan ikke svare på et så generelt spørsmål, hvert tilfelle må vurderes hver for seg. Er h*n notorisk utro, bør vel kjæresten få vite det. Er det et engangstilfelle, kan du ødelegge mye for "moralens" skyld...

Skrevet

Det man ikke vet har man ikke vondt av? Vel... Jeg hadde ihvertfall likt å få vite.

Men som en over her sa: hvem tror på en person som sier at den du elsker mest i hele verden er utro?

Gjest Anonymous
Skrevet

De aller fleste er desverre utro en eller annen gang i livet. :enig: Denne gangen gjelder det dine egne venner.

Men jeg synes allikevel ikke at dette gir deg rett til å blande deg inn i livene deres. :klaske: Hvorfor mener du egentlig det? HM..

Skrevet

Jeg blir stadig fortalt at bekjente eller venner er/har vaert utro... Mine venner er mine venner og jeg sier ingenting til deres partnere om de ikke oensker det...

Stort sett er det ikke riktig aa blande seg inn iom en selv faar skyld i hvordan ting utvikler seg etc etc....

Har allerede blitt 'skutt' som tidligere nevnt i debatten, ikke mye goey!!

Skrevet

Men er det vår rett å fortelle?

Kanskje hun allerede vet, men velger å ikke fortelle noen om det.

Ikke alle buser ut med private ting, selv til nære venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...