Gå til innhold

Han spør om når jeg skal be han ut?

Elinori

Anbefalte innlegg

ja, som tittelen sier... han spør om når jeg skal be han ut?? hvilket spørsmål er dette?? er det et forsøk på å tulle med meg eller og teste ut om jeg er interessert?? jeg spurte han tilbake om han ba meg ut på date, og han sa: at han ikke gjorde det, men venta på at jeg skulle gjøre det....

ehh, jeg blir litt usikker på om han er nr 1: ei pingle

nr 2: et tulleforsøk for å sjekke om hvor han har meg henn.

nr 3: at han faktisk er interessert, men er pingle.... ??

hva tror dere? jeg iog han har faktisk snakka over lengre tid via nett, og veit av hverandre... han har også sagt noe som at jeg er den type dame han liker... men vi tuller ganske mye ilag så jeg vet ikke hvorvidt dette er seriøst... Er det normalt og spørre sånn? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, som tittelen sier... han spør om når jeg skal be han ut?? hvilket spørsmål er dette?? er det et forsøk på å tulle med meg eller og teste ut om jeg er interessert?? jeg spurte han tilbake om han ba meg ut på date, og han sa: at han ikke gjorde det, men venta på at jeg skulle gjøre det....

ehh, jeg blir litt usikker på om han er nr 1: ei pingle

nr 2: et tulleforsøk for å sjekke om hvor han har meg henn.

nr 3: at han faktisk er interessert, men er pingle.... ??

hva tror dere? jeg iog han har faktisk snakka over lengre tid via nett, og veit av hverandre... han har også sagt noe som at jeg er den type dame han liker... men vi tuller ganske mye ilag så jeg vet ikke hvorvidt dette er seriøst... Er det normalt og spørre sånn? :gjeiper:

Tror det er en mix av nr 2 og nr tre. tuller litt, men er nok litt seriøs likevel :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for svar:) men jeg er jo også veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette når han er litt tullete, men også litt seriøs.. For hvor går grensen på seriøs og tull? .. Jeg vil ikke drite på draget, og han legger tydeligvis dette på meg. Han kunne jo like gjerne ha bedd meg ut visst han først tenker tanken.. Dette får meg egentlig i tenkemodus.. Jeg liker jo å snakke med han, og synes han er på en måte sjarmerende, men veit ikke helt om jeg er interessert i han på den måten. Er det da feil å evt. gå på date med han når jeg ikke vet hva jeg vil?:P Vi kjenner ikke hverandre så veldig godt heller da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg på når jeg var barn og var interessert i ei nok så søt og klok jente (sjelden vare). Heller enn å spørre henne så fikk jeg en annen fyr til å gå bort og late som om han ertet henne ved å si "haha vet du <navn> er forelsket i deg så!", hun ble sur og da lo han og sa han kødda. Så visste jeg hvor landet lå hen og holdt meg langt unna fatet...

Moralen er: aldri si til ei jente direkte at du liker henne. Da blir du bare såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for svar:) men jeg er jo også veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette når han er litt tullete, men også litt seriøs.. For hvor går grensen på seriøs og tull? .. Jeg vil ikke drite på draget, og han legger tydeligvis dette på meg. Han kunne jo like gjerne ha bedd meg ut visst han først tenker tanken.. Dette får meg egentlig i tenkemodus.. Jeg liker jo å snakke med han, og synes han er på en måte sjarmerende, men veit ikke helt om jeg er interessert i han på den måten. Er det da feil å evt. gå på date med han når jeg ikke vet hva jeg vil?:P Vi kjenner ikke hverandre så veldig godt heller da..

La han si det igjen da, når skal du be meg ut? Er jo bare og svare det, "jeg ver deg ut nå, hva vil du gjøre?" :) Peis på. Det er bedre og angre på noe man har gjort, enn og angre på noe man ikke har gjort :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg på når jeg var barn og var interessert i ei nok så søt og klok jente (sjelden vare). Heller enn å spørre henne så fikk jeg en annen fyr til å gå bort og late som om han ertet henne ved å si "haha vet du <navn> er forelsket i deg så!", hun ble sur og da lo han og sa han kødda. Så visste jeg hvor landet lå hen og holdt meg langt unna fatet...

Moralen er: aldri si til ei jente direkte at du liker henne. Da blir du bare såret.

Jeg skjønner ikke hvordan dette tilfelle skulle gi meg svar ... Er det bare jeg?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La han si det igjen da, når skal du be meg ut? Er jo bare og svare det, "jeg ver deg ut nå, hva vil du gjøre?" :) Peis på. Det er bedre og angre på noe man har gjort, enn og angre på noe man ikke har gjort :)

hmm, ja, kanskje jeg skal gjøre det, om han spør igjen.... men det kan jo hende at han ikke gjør det igjen i og med at jeg sa at det er hankjønna som ber ut:p mens han tviholdt på likestilling og jeg at det er gutten som tar det "steget" så har vi ikke kommet noen vei... :skratte: vi skriver jo mye tull, egentlig som jeg legger opp mest til selv i og med at jeg er en litt usaklig og useriøs person av natur. Derfor blir det veldig vanskelig for meg når det kommer til sånne ting... :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja, kanskje jeg skal gjøre det, om han spør igjen.... men det kan jo hende at han ikke gjør det igjen i og med at jeg sa at det er hankjønna som ber ut:p mens han tviholdt på likestilling og jeg at det er gutten som tar det "steget" så har vi ikke kommet noen vei... :skratte: vi skriver jo mye tull, egentlig som jeg legger opp mest til selv i og med at jeg er en litt usaklig og useriøs person av natur. Derfor blir det veldig vanskelig for meg når det kommer til sånne ting... :romeo:

Høres veeeldig ut som meg selv, haha. Syns det er guttens jobb liksom, men hey. den som intet våger, intet vinner :) Hva er det verste som kan skje? det er at han sier at han ikke vil... og sjangsen for det er vel ganske liten når han BER deg be han ut. og OM han sier nei, kan du jo kødde d vekk på ett vis.. Er jo ikke verdens undergang ;):romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en skikkelig tullebukk, spør du meg. Hvis han var oppriktig interessert i deg så ville han ikke drive og holde deg på pinebenken på denne måten. Da ville han aldri ta sjansen på å forvirre deg slik. I mine øyne så bare leker han med deg.

Men du kan jo ta han i øyensyn og virkelig be han på date, kanskje det blir helt annerledes. Uansett så får du en god erfaring å ta med deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne lett spurt en gutt om når han har tenkt å be meg ut..

Dette for å vise at jeg er intrisert, samtidig som jeg er litt tilbakeholden, og mystisk. Dessuten ville det fått ham til å lure litt på meg, og tenke på meg.. Og forhåpentligvis fått ham til å be meg ut av nyskjerrighet :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne lett spurt en gutt om når han har tenkt å be meg ut..

Dette for å vise at jeg er intrisert, samtidig som jeg er litt tilbakeholden, og mystisk. Dessuten ville det fått ham til å lure litt på meg, og tenke på meg.. Og forhåpentligvis fått ham til å be meg ut av nyskjerrighet

:yvonne:

Hadde aldri sagt noe slikt til noen jeg ikke var intrisert i i utgangspunktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, faktisk syns jeg det er litt sjarmerende at han ikke spør meg ut direkte:P har sikkert ikke noe å tape på å be han ut heller. Det er nå likevell en litt spesiell måte å få en date på :skratte:

De få gutta som har bedd meg ut før har faktisk ikke gått rundt grøten, men det er som regel jeg som har tatt iniativ til kontakt i starten også da...:P Det er alltid jeg som er mann!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste gang svarer du bare med: Venter bare på at du skal be meg ut jeg!

:fnise: Det hadde jeg sagt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang svarer du bare med: Venter bare på at du skal be meg ut jeg!

Nei.... Blir jo bare frem og tilbake og tull da.

Ta utfordringen! Be ham ut!!! Og når den date'n er over så sparker du ballen tilbake til ham og sier at nå er det hans tur!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at han tester deg for å finne ut om du har guts eller om du er ei pingle. Kanskje vet han med seg selv at han har null problem med å be ei jente ut, men er interessert i å finne ut hva DU er laget av. Eller det kan være at han bare tuller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ruccola

Be ham tilfeldig på kaffebar eller noe om du er i området.

Det er alltid lettere å tolke en person når man ser dem "live" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter alle disse gode svar har jeg funnet ut at jeg ikke skal be han ut.. Jeg liker han egentlig ikke utseende messig og skjønner da ikke poenget med å be han ut.. han er dog en veldig grei og sjarmerende fyr, men tror ikke jeg klarer å se en potensiell kjæreste i han da jeg er meget kresen:p glad jeg fant det ut så tidlig, sier jeg bare. så slipper noen å angre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på en miks av #2 og #3.

Altså at han er interessert, men ikke mann nok til å ta det første steget med å invitere deg ut. Så for å lette på tonen tuller han litt med deg, mens han innerst inne gjerne skulle våget seg til å invitere deg ut.

Foreslår du faktisk gjør som han sier, be ham med ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...