ludo Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Ja som det står i overskriften.er det noen butikker dere digger som dere ikke finner her hjemme? Jeg må innom: Urban outfitters Sephora Top shop
Antoinette Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Fortnum & Mason Whittard of Chelsea Muji (finnes også i Norge) French Connection Lumas
Fluffe Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Nå er jeg veldig sjeldent ute å reiser, men jeg MÅ innom New yorker. Jeg må også innom starbucks(jada vet det ikke er kles butikk)
ludo Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2011 Nå er jeg veldig sjeldent ute å reiser, men jeg MÅ innom New yorker. Jeg må også innom starbucks(jada vet det ikke er kles butikk) Jeg må også innom Starbucks å kjøpe Iced white chocolate mocca.. nam
idared Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Liberty Blue i Belfast:) men de har også åpnet en i Drammen nå:D
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Når jeg er i USA så må jeg innom Victorias secret!
Wonders Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Er mye i Danmark og da må jeg innom disse: Georg Jensen Fona Illum Lisbeth Dahl http://www.lisbethdahl.dk/?AreaID=1 Illums Bolighus Rosendahl Malene Birger de andre internationale er jeg alltid innom: Salvatore Ferragamo Prada Princesse tam tam La Perla Swarovski Tiffany & Co Versace Classic Karl Lagerfeld Dior Fendi Gucci Nike Puma Hogo Boss Louis Vuitton Mango Bata (sko) Starbucks Burberry
Gjest Raina Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 New Yorker er eit must! Må også innom Rossmann og Top-Shop.
Gjest Katee Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 - Malene Birger - Zapping Milano - Oasis (selv om vi har den i Norge) - La Senza
Gjest Violently Happy Skrevet 21. januar 2011 #14 Skrevet 21. januar 2011 Jeg må innom: Abercrombie & Fitch agnès b. Alexander McQueen American Apparel American Eagle American Eagle Outfitters Ann Taylor Anna Sui Anthropologie Banana Republic Bebe Bergdorf Goodman Bottega Veneta Carolina Herrera Chanel Christian Louboutin Coach Diane von Furstenberg Express Forever 21 French Connection Gant Gap Guess Hermès Lacoste Lanvin The Limited Loehmann's Lord & Taylor Louis Vuitton Marc Jacobs Michael Kors Neiman Marcus Nine West Nordstrom The North Face Oilily Pringle of Scotland Quiksilver Ralph Lauren Saks Fifth Avenue Salvatore Ferragamo Sephora Target Tiffany & Co Victoria's Secret
Gjest idakaroline Skrevet 21. januar 2011 #15 Skrevet 21. januar 2011 Jeg må innom: Topshop - Favoritt nr.1! La Senza Primark Urban Outfitters Zara River Island Lush, selvom det ikke er en klesbutikk :gjeiper: Joy Benetton Acne Miss Selfridges
Anglofil Skrevet 21. januar 2011 #17 Skrevet 21. januar 2011 (endret) Primark Dorothy Perkins Next New Look WHSmith Waterstones Superdrug Boots Sports Direct Marks & Spencer Tesco Mvh Yvonne Endret 21. januar 2011 av Yvonne
ludo Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #18 Skrevet 21. januar 2011 glemte å nevne at jeg bare MÅ innom sånne små butikker fulle av hårstæsj, de har slike i New York, hylle på hylle med kjente bra frisørmerker til en billig penge:)
Gjest idakaroline Skrevet 21. januar 2011 #19 Skrevet 21. januar 2011 Primark Dorothy Perkins Next New Look WHSmith Waterstones Superdrug Boots Sports Direct Marks & Spencer Tesco Mvh Yvonne Tipper i grunn at du er veldig glad i butikkene som er i London?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå