AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Jeg driver og forsøker å gå fra helt sort, farget hår til enten rødt eller brunt, har ikke bestemt meg, vil bare ha noe annet enn sort. Jeg prøvde meg på avfarging (den sterkeste fra Swarchkopf) for første gang i formiddag, og den øverste delen av håret ble lysere, men i lengdene (har langt hår) vil ikke det mørke slippe. Tenkte å fortsette å prøve, iallefall en gang til før jeg gir opp og går til frisør. Når kan jeg avfarge igjen? Vil ikke ha tyggishår heller. Kurer med etterbehandling som fulgte med og nå god balsam nå (venter på å få hårkur i posten). Jeg ser jo ikke ut nå, så jeg vil gjerne bli ferdig med dette snarest. Kan jeg forsøke igjen i morgen? Hvis ikke, når?
estrella Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Av erfaring vil jeg faktisk anbefale å gå til frisør i første omgang, når man går fra svart til lysere farge
Gjest WendyClear Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Uff jeg kjenner meg igjen i situasjonen. Jeg har gått fra svart til lysere 3-4 ganger, hjemme eller hos en frisør. Tar en sjanse å sier dette i fare for å få mange sure kommentarer fra frisører her på forumet. Jeg ville prøvd med en avfaring bare der det er mørkest, dette området har tatt til seg mer farge enn det friskere håret i toppen og krever mer avfarging. Håret mitt ble hvertfall ikke tyggis etter 2 avfarginger i løpet av 2 dager.. men dette kan jo variere. Etter erfaring gjorde frisøren akkurat det samme, og håret har blitt slitt når man gjør det der også. Frisører har jo tross alt sterkere midler enn man får kjøpt på klesbutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå