AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Syns dere det er litt ork om sengepartneren deres ikke får vaginalorgasme, men trenger klitorisstimulering for å få dette? Jeg syns det har virket sånn på de jeg har hatt sex med, og alle har lurt fælt på hvorfor jeg ikke får vaginalorgasme, og har vært 100% sikker på at så lenge jeg får prøve kuken deres, blir jeg helt sikkert omvendt! Der tar de dessverre feil, for til tross for mangfoldige forsøk, både alene og med partner, får jeg ikke til dette. Det virker som om det er fryktelig slitsomt at jeg trenger klitorisstimulering, siden de da ikke bare kan gå rett på godsakene... Å begynne rett på klitoris uten noe forspill ødelegger også hele sjansen for orgasme, så jeg trenger i tillegg litt forspill (sliter litt med å komme igang og bli kåt). Jeg får heller ikke til å stimulere/bli stimulert på klitoris samtidig som jeg har samleie, av en eller annen merkelig grunn funker det ikke. Dermed må partneren gå med på forspill, deretter klitorisorgasme på meg (han eller jeg fikser), og SÅ penetrering. Evt klitorisstimulering ETTER penetrering, men de færreste har vært interessert i det... Jeg føler egentlig at jeg er veldig kravstor, men jeg kan jo ikke noe for at jeg sliter med å få orgasme, og må konsentrere meg veldig... Hadde dere snudd i døra om dere møtte en sånn dame? Når det er sagt får jeg orgasme på få minutter med klitorisstimulering, så lenge jeg er opphisset og jeg får konsentere meg :-)
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Nå er jeg blitt litt gammel (er 29), men jeg synes ikke det er ille at ei dame trenger å massere klitten for å få orgasme. Enten noe hun gjør selv mens vi har sex (ja, jeg så du ikke får til det) eller om det er noe vi gjør før/etter sex. Men nå er ikke jeg tenåring lenger, så jeg har ikke den samme usikkerheten som gutter på 18-19. 3
Stefan Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Nei, det gjør ingenting for min del. Man er da ikke så overfladisk at man lar en slik bagatell stå i veien for et godt forhold. De fleste kvinner er nødt til å hjelpe til selv for å komme, så du er absolutt ikke alene der. At mannfolka ikke klarer å ta seg tid til deg, er ikke ditt problem. Du får fortelle dem hva du trenger og hvordan du vil ha det. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Hvis jeg ikke fikk orgasme med en dame ville jeg snudd i døra. At hun ikke får, eller har problemer med å få det, ser jeg ikke på som en show stopper.
Noorgie Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Du er nok helt normal og trenger egentig ikke å bekymre deg såfremst du treffer en normal gutt. Jeg tror jeg kun har møtt noen ytterst få kvinner som fikk vaginalorgasme. Det som jeg liker og tenner på er kvinner som vet hvordan kroppen deres "virker" og tar ansvar for sin egen nytelse. Husk at vi gutta også må stå på for å oppnå egen orgasme. Det er turn on med kvinner som vet hva de vil!! Når man blir bedre kjent så lærer man hverandre å kjenne og vet hva som trengs for at partneren skal komme. Noen ganger vil hun bare at jeg skal komme og andre ganger får jeg henne til å komme(oralsex. Så har vi de gangene hun bruker fingrene på seg selv, mens jeg knuller henne og da kan vi få til å komme samtidig. Jeg har sagt til henne at jeg kan få henne til å komme oftere, men hun er helt fornøyd som det er 1
arn Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Selvsagt er det ikke noe pes...er jo bare mye mer opphisende jo lenger leken varer. Gjerne langt forspill, knull der du gjerne må berøre klitoris (synes faktisk det er spennende å kjenne jenta ta på seg selv). Slikk av klitoris enten før det går for meg eller etterpå er jo helt skjønt 1
Gjest SnakeOil Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Nei, tror det er veldig få kvinner som får orgasme kun gjennom penetrering. Mange menn som elsker å slikke og ser på det som nesten mandatory når de har sex. I tillegg blir det for tullete å fokusere på at man skal komme HVER gang man har sex.....noen ganger kan man ha svett, kinky, saftig og herlig langvarig sex uten å ha det noe annet enn deilig. Andre ganger kan man slikke og suge hverandre til orgasme just because. Alt i sin tid. Endret 4. mars 2011 av SnakeOil
Gjest norah Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Hm...hva slags folk er det egentlig du har hatt sex med? Kan jeg gjette på at det har vært ONS? Og at de neppe har ute av tenårene? Du får informere de om at de færreste kvinner får vaginalorgasme sånn uten videre, og standarden er stimuli av klitoris. Den er der av en grunn.... de lærer det tidsnok. Sex uten standard penetrering/samleie er kanskje den gøyeste formen man kan komme over Ellers; aksepterer alt Snakeoil sa
Gjest Gunn Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Så godt det er å lese de fine svarene dere gutta gir trådstarter her. Jeg er over 40, og har aldri hatt vaginal orgasme. Min kjære har aldri gitt uttrykk for at dette er et "ork". Tvert imot gir han meg inntrykk av at han gjør det for meg med stor glede. Nå er det jo ikke slik at jeg må ha orgasme hver gang - kan godt ha nydelig sex både to og tre ganger på rad uten.
Gjest Katten. Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Jeg elsker at jenta kommer. Faktisk så sliter jeg selv med å komme, om ikke hun kommer. Å se ei jente komme, er rett og slett noe av det mest sexye jeg vet om (og jeg har en mental sperre om å ikke komme før jenta), dermed er det fantastisk bra om hun faktisk tar ansvar for å gi seg selv nytelse. Madammen liker selv klitorisorgasmene best, og det er bare tennende å se hun holde på med seg selv, samtidig som jeg knuller henne.
runekki Skrevet 25. februar 2011 #11 Skrevet 25. februar 2011 (endret) . Endret 7. mars 2011 av runekki
Gjest nobilian Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 *** Ikke noe problem, så lenge det ikke er det for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå