Gå til innhold

fryse ned smoothie i porsjonsflasker...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker å ha med en smoothie på skolen som mellommåltid, men problemet er jo at smoothien blir varm og tynn etterhvert. Dette har jeg løst med å fryse smoothie'en, og ta den med meg rett fra fryseren... Men jeg finner jo ikke flasker å bruke til dette! Flaskene må være helt tette i korken, siden den skal ligge i sekken. I tillegg må den ha tut/åpning som passer seg til smoothie. Har brukt proteinshaker, men de er så svære. Vil ha flasker på rundt 300 ml om det er å få tak i.

Noen som har noen gode forslag? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å ha med en smoothie på skolen som mellommåltid, men problemet er jo at smoothien blir varm og tynn etterhvert. Dette har jeg løst med å fryse smoothie'en, og ta den med meg rett fra fryseren... Men jeg finner jo ikke flasker å bruke til dette! Flaskene må være helt tette i korken, siden den skal ligge i sekken. I tillegg må den ha tut/åpning som passer seg til smoothie. Har brukt proteinshaker, men de er så svære. Vil ha flasker på rundt 300 ml om det er å få tak i.

Noen som har noen gode forslag? =)

Hva med flasker fra sigg?

Disse tåler masse juling. Fåes i sportsbutikker.

Skrevet

tusen takk for tips, disse så jo helt supre ut =) og så er det stort "hull" på dem også :-)

Skrevet

Kan du ikke bruke brusflasker?

Skrevet

Hva med å kjøpe et par sånne bama-smoothies og drikke dem for å bruke flasken?

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant min barndoms saftflasker på obs! her en dag.

Det er 8 kantete plastflsker med rød eller blå kork. De har veldig stor åpning og finnes i flere størrelser.

Husker ikke i farten hva produsenten heter.

Skrevet

Åååå, de saftflaskene husker jeg! De er jo egentlig helt geniale! Her var mange gode tips, takk skal dere ha :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...