Lilandry Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Noen som har prøvd noe fra merket REN? Fikk noen prøver idag, så jeg har både brukt rensemelk, maske og fuktighetskrem. De kjentes veldig deilige ut, men prøver er uansett ikke nok for å vite skikkelig hvordan produktene er. Noen her som bruker dette merket? Hva liker du? Eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Noen som har prøvd noe fra merket REN? Fikk noen prøver idag, så jeg har både brukt rensemelk, maske og fuktighetskrem. De kjentes veldig deilige ut, men prøver er uansett ikke nok for å vite skikkelig hvordan produktene er. Noen her som bruker dette merket? Hva liker du? Eller ikke? Har kun prøvd skrubben. Reagerte på den første gang, men jeg er ikke vant til og bruke så mye skrubb, så tror det var derfor. Var verst på brystet, og har ikke turt og bruke den der enda, men har brukt den på resten av kroppen. mest sannsynlig var det vel at jeg ikke er vant med og bruke det.. Men huden ble veldi deilig og myk da
Gjest aine Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Jeg bruker dette merket, og jeg har hvertfall vært veldig fornøyd!
Lilandry Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2011 Jeg bruker dette merket, og jeg har hvertfall vært veldig fornøyd! Så bra! Hva bruker du og hvilken hudtype\ tilstand har du?
Lilandry Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har nå testet litt mer ut to av maskene deres. Jeg liker de veldig godt! Kommer til å forsette å kjøpe de, for ikke synst jeg prisen var så verst heller. Jeg er fristet til å kjøpe meg noe mer derfra nå.
Marila Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Jeg kjøpte et sett med reisestørrelser for tørr hud og er middels fornøyd. Serumet lukta tran, og skrubben har jeg ikke prøvd, ndag-og nattkremenvar ok. Kjøper det ikke igjen, jeg har veldig tørr hud om vinteren i tillegg til uren hud på haka og kremene fra Ren gjorde ikke at huden min blei noe bedre. Litt urenheter kan jeg leve med, men følelsen av at huden i ansiktet er ett nummer for lite går ikke. Men rensekremen likte jeg godt, og så er det fint med kremer som lukter einebær, syns jeg.
Honesty Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 Jeg liker egentlig de REN-produktene jeg har prøvd, men siden merket er bortimot umulig å få tak i på fornuftig vis/pris, orker jeg ikke. Enkeltprodukter kan jeg nok kjøpe på nytt, men ikke fullt regime.
Rexina Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Nå kommer jo REN snart til Apotek 1! Synes serien er kjempebra, men for dyr. Brukte produktene for normal hud og de lukter NYYYYDELIG av rose! Glycolatic peel mask er kjempebra, og gjorde virkelig en forskjell på min hud. Skal kjøpe serien igjen om de kommer med introduksjonstilbud:)
Honesty Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Oi, hvor har du den infoen fra? Det hadde vært kjempefint, for Apotek1 finnes jo overalt. Dessverre har jeg aldri sett REN-produkter på tilbud noen steder.
Scheherazade Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Her i Bergen har de iallfall på REN på Cubus også, iallfall de med større kosmetikkavdeling. Det er ganske dyrt ja, men de prøvesettene koster 125 på Cubus, og det er jo egentlig kjempebillig i forhold til fullprisstørrelsene.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Vitusapoteket i gågaten i Haugesund har nettopp fått inn REN serien. Var innom apoteket i dag og fikk med meg et par tester jeg vil prøve ut. (ansiktsskrubb og rensegele). Er fornøyd med de produktene jeg har brukt av merket tidligere.
Lille Vinkel Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Nå kommer jo REN snart til Apotek 1! Synes serien er kjempebra, men for dyr. Brukte produktene for normal hud og de lukter NYYYYDELIG av rose! Glycolatic peel mask er kjempebra, og gjorde virkelig en forskjell på min hud. Skal kjøpe serien igjen om de kommer med introduksjonstilbud:) Hvor har du fått den infoen fra? Jeg jobber på Apotek1 og har ikke hørt noe om dette..
Jazne Skrevet 5. februar 2011 #16 Skrevet 5. februar 2011 Det rimelig prøve pakke, har kjøpt den til sensitiv hud, men føler meg ikke helt ren i huden etter den rensen, selv den er kjempegod.
Rexina Skrevet 6. februar 2011 #17 Skrevet 6. februar 2011 BEKLAGER ALLE SAMMEN! Mener Vitusapoteket, ja;) Fikk vite det for en uke siden av salgsdamen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå