Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg å kjæresten min har vært sammen i 4 år nå. Jeg er tyve, og han er 21. Vi begge er klare for barn og har funnet ut av at vi skal ha et barn sammen nå. Jeg har tidligere gått på pillen, men sluttet for en stund siden, med hensyn til at vi ville ha barn.

Jeg hadde min siste mens 28.Des.10, og fant ut av ved hjelp av en eggløsningskalkulator at jeg skulle ha eggløsning den 11 Jan.11. Og min fruktbare periode var 9.01- 12.01.

Vi hadde samleie den 9'ende og den 11. Altså når jeg skulle ha eggløsning.

Dette var jo selvfølgelig ubeskyttet, og vi har hatt samleie flere ganger denne mnd.

Lurte derfor på om noen av dere kunne si meg, er det sjangse for at jeg blir gravid?

Vi er begge ute i jobb, eier en leilighet sammen med to store soverom, har en stabil økonomi osv, så dette er noe vi har snakket sammen om.

Takker for svar :)

og ja, vi er klare for barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er friske, alt er i orden i nedre gemakker og dere treffer eggløsningen (som det jo høres ut som) så er det 25% sjanse for å bli gravid.

Skrevet

Hvis dere er friske, alt er i orden i nedre gemakker og dere treffer eggløsningen (som det jo høres ut som) så er det 25% sjanse for å bli gravid.

Er det virkelig ikke mer enn 25% sjangse ? jøss, det visste jeg ikke.

Skrevet

Er det virkelig ikke mer enn 25% sjangse ? jøss, det visste jeg ikke.

Nei, det er dessverre ikke mer enn det. Så derfor er det helt normalt at det tar tid, ofte opp til ett år, uten at noe er galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...