Gjest spekulur Skrevet 20. januar 2011 #22 Skrevet 20. januar 2011 Hvis du ønsker å omprogrammere skjermen.. så ligger brukermanualen i skapet. Du er alt for lur for meg. Det liker jeg ikke. Hadde du vært her hadde jeg gitt deg ris på rompa.
Flanør Skrevet 20. januar 2011 #23 Skrevet 20. januar 2011 Jatakk, begge deler! Men det er aller mest turn-on med en mann som dominerer og bestemmer, forutsett at han vet hva han gjør, he he he... Usikre fomlete menn med dårlig selvtillit i senga er som oftest turn-off. Eneste som kan redde ham da, er om han har humor. Ser den. Men nøyaktig det samme gjelder kvinner med dårlig selvtillit, i senga og ellers. Usikre kvinner betyr dårlig sex, rett og slett. Vi kan derimot ikke klynge oss til samme halmstrå som dere, da kvinner stort sett aldri er morsomme. Dessverre.
LadyM Skrevet 20. januar 2011 #24 Skrevet 20. januar 2011 Ser den. Men nøyaktig det samme gjelder kvinner med dårlig selvtillit, i senga og ellers. Usikre kvinner betyr dårlig sex, rett og slett. Vi kan derimot ikke klynge oss til samme halmstrå som dere, da kvinner stort sett aldri er morsomme. Dessverre. He he he, kanskje det er du som er en hengepikk? (uten humor).
Gjest Raindrops Skrevet 20. januar 2011 #25 Skrevet 20. januar 2011 Trenger vel ikke være enten eller. Min klarer iallefall å være veldig røff, samtidig som han er kjærlig. Men hvis jeg måtte velge så vil jeg helst ha han bestemt og hardhendt. Jeg liker å dominere selv også da, så vi bytter på hele tiden.
Flanør Skrevet 20. januar 2011 #26 Skrevet 20. januar 2011 He he he, kanskje det er du som er en hengepikk? (uten humor). Spiller ingen rolle hva jeg er. Spørsmålet er om du forventer mer av menn hva selvtillit angår enn du gjør av deg selv og andre kvinner. Vel, gjør du det?
MsLeela Skrevet 20. januar 2011 #27 Skrevet 20. januar 2011 Jeg er ganske dominerende i hverdagen ellers og elsker derfor når mannen min herjer litt mer meg i senga. Men det gjør han dessverre alt for sjeldent. Han liker kos, stryk osv mye mer enn røff sex. Greit det og, og iblant absolutt det man trenger. Men hvis jeg skulle velge ville det vært 80% røft, 20% kos...
Flanør Skrevet 20. januar 2011 #28 Skrevet 20. januar 2011 Jeg er ganske dominerende i hverdagen ellers og elsker derfor når mannen min herjer litt mer meg i senga. Men det gjør han dessverre alt for sjeldent. Han liker kos, stryk osv mye mer enn røff sex. Greit det og, og iblant absolutt det man trenger. Men hvis jeg skulle velge ville det vært 80% røft, 20% kos... Ser ikke helt logikken her. Langt de fleste menn er dominerende i hverdagen, og det er oftest dem som sitter i sjefsstolen på jobb også - uten at de legger av seg dominansen i senga av den grunn.
MsLeela Skrevet 20. januar 2011 #29 Skrevet 20. januar 2011 Det sies at de som er dominante i hverdagen liker ofte å bli dominert når det kommer til sex, og omvendt.
Flanør Skrevet 20. januar 2011 #30 Skrevet 20. januar 2011 Det sies at de som er dominante i hverdagen liker ofte å bli dominert når det kommer til sex, og omvendt. Men jeg påpekte jo at dominante menn gjerne er dominante i senga også, så hvorfor skulle submissive jenter plutselig bli dominante i senga? Tror ikke helt på det der, jeg. Tipper disse jentene er sub på alle måter.
Gjest Fikira Skrevet 20. januar 2011 #31 Skrevet 20. januar 2011 Jeg liker kun sex der mannen tar kontroll. Er absolutt ikke noe fan av pusete sex. Mange menn er etter min smak altfor "snille" i senga, ja. Signerer.
LadyM Skrevet 20. januar 2011 #32 Skrevet 20. januar 2011 Spiller ingen rolle hva jeg er. Spørsmålet er om du forventer mer av menn hva selvtillit angår enn du gjør av deg selv og andre kvinner. Vel, gjør du det? Jøss. Jeg bare svarte på hva jeg foretrekker... Er jo litt rart om du ikke finner en eneste kvinne morsom. Kasnkje du skulle skifte miljø?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå