Gjest Spekulur Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Hva er best, øm kjærlig sex, eller at mannen er litt røff og mannemann? Ser at mange damer gir utrykk for at de elsker at mannen tar kontroll, kommanderer hva som skal skje og slenger de litt rundt i senga. Kanskje er vi menn for snille for dere?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Hvis kvinner ønsket seg myk og rolig sex ville de vært lesbiske?
Gjest gjest Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 jeg liker det best når han har kontroll. det kommer av at jeg er mindre erfaren enn han, så jeg liker at han sier rett ut hva jeg skal gjøre, men så er det selvfølgelig også de gangene hvor han er virkelig kjærlig. og det er noe så sexy at jeg vet at han bryr seg om meg. vet iikke om det hjalp noe, men det er vel forskjellig fra person til person? MEN jeg kan si at ingenting tenner mer enn men som tar hensyn til deg!
Havbris Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Ja takk begge deler - avhengig av tidspunkt, situasjon, sted og følelsesmessig tilstand!
Gjest caramiacaramella Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 Nei, mannen er ikke alltid sjefen i senga. Vi bytter på å være sjefen, og det funker veldig bra for oss. Vi bytter også på å ha det ømt og romantisk og røft og hardt, kommer an på dagsformen! Når jeg er i det rette humøret er det kjempedeilig at han er litt sjefete, og når jeg sier noe retter han seg etter det.
Gjest MrsTux Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker begge deler, men drømmer nok om å bli litt mer herjet med enn jeg blir. Stort sett er menn for snille ja Hold meg fast, vis at du er sjefen :rødme:
Gjest B.B. Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker kun sex der mannen tar kontroll. Er absolutt ikke noe fan av pusete sex. Mange menn er etter min smak altfor "snille" i senga, ja. 1
Gjest Consensio Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker som regel å ha kontroll selv, noe min mann syns er helt okey, men det hender en gang i blant at jeg ber ham om å ta kontrollen og jeg bare nyter. Og med kontroll, så mener jeg mest dominerende. Selv om jeg er den mest dominerende her hjemme, så betyr ikke det at han bare ligger på rygg
Gjest linnea Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 En mann som ikke liker å være sjefen i senga er neppe mannen for meg. Dominans er sykt turn-on :rødme:
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #12 Skrevet 19. januar 2011 Vel. Det er vel strengt tatt jeg som bestemmer mest, noe som fører til at han gjør mest. Jeg liker at han tar kontroll, og han vet at jeg liker det, så da følger han mine ønsker
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #13 Skrevet 19. januar 2011 Mannen må vise lidenskap ja, og gjerne spre beina mine og ta meg hardt, litt kommanderende ja, men han bør være snill ellers. røff sex er turn on :-) Jeg har opplevd en som ikke sa et pip, et aldri så lite stønn eller sukk, og bare ser på meg, ikke et ansiktsuttrykk,ikke tar på meg, det er ikke sex det............ :gjeiper:
Gjest Frøya/ Frigg Skrevet 19. januar 2011 #14 Skrevet 19. januar 2011 Televisjon uten fjernkontroll har sine fordeler.
Gjest Sommertid Skrevet 19. januar 2011 #15 Skrevet 19. januar 2011 Ja takk begge deler - avhengig av tidspunkt, situasjon, sted og følelsesmessig tilstand! Enig i denne.
Gjest spekulur Skrevet 19. januar 2011 #16 Skrevet 19. januar 2011 Televisjon uten fjernkontroll har sine fordeler. Denne skjønte jeg ikke??
defaitist Skrevet 19. januar 2011 #17 Skrevet 19. januar 2011 Hvis kvinner ønsket seg myk og rolig sex ville de vært lesbiske? Lesbesex er ikke bare mykt og rolig.
Ethereal Skrevet 19. januar 2011 #18 Skrevet 19. januar 2011 Kommer helt an på humøret, men som regel liker jeg det røft. 70% røft og 30% kosekos.
Gjest Frøya/ Frigg Skrevet 19. januar 2011 #19 Skrevet 19. januar 2011 Denne skjønte jeg ikke?? Hvis du ønsker å omprogrammere skjermen.. så ligger brukermanualen i skapet. 1
LadyM Skrevet 19. januar 2011 #20 Skrevet 19. januar 2011 Jatakk, begge deler! Men det er aller mest turn-on med en mann som dominerer og bestemmer, forutsett at han vet hva han gjør, he he he... Usikre fomlete menn med dårlig selvtillit i senga er som oftest turn-off. Eneste som kan redde ham da, er om han har humor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå