Gå til innhold

hvem hadde du som forlover?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ha min kjære kusine! Vi har vært sammen i tykt og tynt i en årrekke! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte min aller beste venninne, hun var et helt naturlig valg for meg- og hun gjorde en kjempe jobb! Ellers hadde jeg en av mine andre venniner som toastmaster + at den tredje av mine nærmeste venninner sang i kirken+holdt en meget morsom tale. Det var viktig for meg å få innlemmet alle mine tre bestiser i seremonien/festen, men hvem som skulle være forlover var det aldri noen tvil om!

Skrevet
Velger nok C. Men M og to andre venninner skal være uoffisielle forlovere!

... hva mener du med uoffesielle forlovere egentlig? Bare nysgjerrig :-?

Skrevet

... hva mener du med uoffesielle forlovere egentlig? Bare nysgjerrig :-?

De skal være med på kjoleprøving og arrangere utdrikningslag, men en "ordentlig" som skal stå fremme i kirken, holde tale/ sang etc..

Skrevet

Kjenner jeg får en litt uggen...følelse...ved tanke på hvem jeg har valgt som forlover - - - også går tankene mine til venninna mi som bor ca 150 MIL unna meg. En venninne jeg har kjent siden vi begynte i 1. klasse ilag.

Nuvel - long story short; jeg valgte en annen venninne jeg har kjent nå i snart 4 år. Hun er bare HELT topp....og på mange måter mer lik meg enn hun jeg har kjent fra 1. klasse. At S. ikke ble valgt bunner i flere årsaker, men først og fremst pga at hun bor så himla langt unna meg. Skjønt, hun og mannen sin kommer til vårt bryllup....det har hun sagt *s*

Da jeg snakka med S. forleden (nåja, ca 2 mndr siden) så sa hun bl.a "...når det gjelder å være forlover så blir det kanskje litt vanskelig for meg - ja hvis jeg blir forlover da - å arrangere utdrikningslag f.eks da jeg bor langt unna deg. Ja også kjolen og sånn...du vet. Men da kan kanskje Anne eller Ellinor (nok en annen venninne av meg) arrangere det det vet du også kan jeg gjøre det andre..."

Hehh....ordene satt bare HELT fast i halsen på meg - men jeg fikk meg ikke til å si at Anne var allerede spurt og hun hadde gledesstrålende sagt ja....

Så jeg svarte bare, i lett tonefall, "ja jeg vet enda ikke helt da men....."

Nuvel, må nok ringe S. og fortelle at _den_ oppgaven gikk til Anne. Om S. kommer til utdrikningslaget vet jeg jo heller ikke, og rart vil det jo ikke være sånn sett; med tanke på at hun bor såpass langt unna.

jaja....can't win'em all.... :klø:

..noen tanker en vanlig torsdagskveld...

Skrevet

Jeg skal ha søskenbarnet mitt...Hun er et år yngre enn meg og vi har kjent hverandre hele livet!

Skrevet

Jeg valgte min bestevenninne som jeg har kjent siden barneskolen.

Søsteren min er den som står meg nærmest, men vi avtalte for mange år siden at vi skulle ikke være hverandre forlovere, men heller faddere for våre barn. Så jeg er fadder til verdens nydeligste gutt!

Valget var egentlig ikke vanskelig, men det siste året har vært litt vanskelig for meg og min forlover, da vi er på litt forskjellige steder i livet, men etter at jeg spurte henne har alt blitt som før! Tror hun trengte den tillitserklæringen. :D

Skrevet

Jeg valgte min beste venninne. Ikke hun jeg går lengst tilbake med, men hun som kjenner meg best pr idag.

Hun utførte sin oppgave på en fantastisk måte. Jeg kunne ikke valgt en bedre forlover :D

Skrevet

Hei Tvilling!! Lenge siden jeg har sett deg!! :blunke:

Skrevet

Jeg valgte en av mine bestevenninner. Jeg har kjent henne siden førsteklasse på barneskolen. Hun er utrolig snill , flink og lett å snakke med. Vi bor ett stykke fra hverandre nå så vi har ikke helt den samme kontakten som for tre år siden. Det er litt leit. Men jeg hadde liksom ikke så mange alternativer siden jeg ønsket noen som har kjent meg lenge og som jeg har delt mye med.

Jeg vurderte lenge å ha min kusine men siden hun har havnet i et litt belastet miljø i Oslo så ville det ikke vært så veldig greit. Selv om jeg er veldig glad i henne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...