Gå til innhold

hvem hadde du som forlover?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan være at dette er en tråd som har vært oppe før, men jeg prøver meg.

Jeg har ingen gifteplaner, men jeg ble litt nysgjerrig på hvem folk velger som forlover. Tror folk velger veldig forskjellig, noen har familiemedlemmer, noen har den venninnen de har kjent lengst, mens noen har ei venninne de akkurat har møtt. Og hvor vanlig er det egentlig at man velger en forlover av det annet kjønn.

Hvem hadde du og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt min bestevenninne, vi går ikke lenger enn 1 1/2 år tilbake, men det kunne ikke falt meg inn å velge noen andre enn henne.

Hun er alt en god venninne skal være, morsom, snill, oppriktig, godhjertet og meget interessant.

Skrevet

Jeg har valgt, uten tvil i min sjel, min beste venn gjennom veldig mange år, vi har kjent hverandre siden sjette klasse.....

Skrevet

Jeg har valgt den venninnen som har kjent meg siden jeg ble født. Vi var alltid på ferie sammen som små, og er gode veninner ennå. vi har bodd i hver vår by de siste åtte årene, men kommer garantert aldri til å miste kontakten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde en god venninde som jeg har kjent i ca 8 år.

Skrevet

Jeg valgte en kollega som jeg har jobbet sammen med i 3-4 år, og som er en utrolig god venn. Vi har reist masse sammen (både i Europa og USA) og har opplevd mye moro. Aldri vært noe seksuelt mellom oss, selv om han er av det motsatte kjønn.

Det fine er at samboern hans ikke er sjalu, og heller ikke mannen min. Så i en situasjon hvor færrest mulig skulle vite om bryllupet på forhånd, var han et enkelt valg.

Hadde vi hatt ordinært bryllup hjemme i Norge, hadde jeg nok spurt storesøstern min. Vi er kjempevenner, og hun er utrolig snill - og ganske lik meg som person!

Skrevet

Jeg har valgt min kjære storesøster. Hun er den i livet som står meg nærmest. Har alltid visst at det blir henne. Dessuten stiller hun i egen klasse som søster, så da slipper man å velge blant venninner i venninnegjengen. Hun kommer til å gjøre en veldig bra jobb som forlover - det vet jeg!! :D

Skrevet

Jeg har valgt halvsøsteren min! Hun er en av mine beste venninner og hun vil jeg garantert ikke miste kontakten med i fremtiden. Venner kan komme og gå, men familie består (stort sett, da...)

Skrevet

Jeg hadde den venninnen jeg hadde kjent lengst og som var min beste venninne i oppveksten. Veldig snill og god jente :) Vi har vært venner siden vi var 3 år. Mannen min valgte også den kameraten som han hadde hatt lengst og som var nærmest i oppveksten, på den måten ble det likt. For meg var det og greit å ha det argumentet for jeg hadde en annen venninne som ble litt skuffet over å ikke bli valgt som forlover :-?

Skrevet

Jeg har valgt den av mine eldste venninner som jeg fortsatt har mye kontakt med.

Det var heldigvis ikke noe vanskelig valg! :D

Skrevet

Jeg har valgt min kusine, som har kjent meg siden før jeg ble født (hun er et år eldre enn meg) og som jeg alltid har regnet blant mine beste venninner.

Skrevet

Jeg har valgt min gode veninne som jeg har kjent siden videregående.

Skrevet

Jeg har valgt min svigerinne. Hun er gift med sambos stebror. Hun er den jeg har hatt nærmest forhold til helt siden jeg møtte min kjære for over 17 år siden.

Skrevet

Hun som var forlover for meg har alltid vært min beste venninne og vi har vært venner helt fra vi ble født. Hun var et helt naturlig valg for meg, det kunne bare ikke vært noen andre lissom...

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Jeg skal ha mine to beste venninner! Har kjent dem i 7 år begge to. For meg var det naturlig å velge de jeg har best kontakt med nå, og som kjenner meg som den personen jeg er i dag, i stedet for en barndomsvenninne som mange andre velger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lillebror! Det mest fantastikse mennesket jeg noen gang har kjent. og han var en alle tiders forlover både under forberedelsene og selve bryllupet.

Morsomt når vi tok bilder, for mannen min hadde en kamerat, og noen trodde forloverne var homoer og at vi holdt dobbeltbryllup!

Skrevet

Min aller beste venninne valgte jeg. Vi har kjent hverandre siden vi var 14 år, men begynte¨å være mere sammen etter videregående og nå i voksen alder. Har ldri vært tvil om hvem det skulle bli. :)

Skrevet

Både min beste venninne fra barndommen som jeg fortsatt har masse kontakt med og som jeg har kjent leeeeeeeeeeeeeeeenge (20 år snart) og min beste venninne fra studietiden, som støttet meg gjennom fem og ett halvt år med laboratorieøvelser og eksamner og andre ubehageligheter - en kjempejente som jeg reiser og fester mye med (har vel forøvrig kjent henne en stund nå også...10 år snart...).

Skrevet

Var aldri noko spørsmål - bestevenninna mi frå me begge var 6 år! Me har band mellom oss som er ubrytelege, og sjølv om me dei 4 siste åra har budd i kvar vår by, har me eit heilt spesielt forhold.

-Så skal de då òg seiast at ho var ein perfekt forlovar! :wink:

Skrevet

Søstern min :D Har en fantstisk søster som er min aller beste venn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...