Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #1 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg er en gutt som kanskje er mer opptatt av eget utseende enn mange andre menn, tenker da på at jeg er bevisst på hvordan jeg trener og spiser. Ingen fanatiker slik at jeg aldri kan unne meg noe, men jeg passer på å vedlikeholde en tydelig sixpack og ellers litt muskler uten at det blir for mye. Tar i tillegg -litt- solarium for å få en smule farge på huden. Når jeg snakker med enkelte jenter så er det noen som sier at de ikke liker gutter som bryr seg så mye om utseendet. Er dette en vanlig oppfatning blant kvinner? At dere ikke liker gutter som bryr seg om utseendet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 19. januar 2011 #2 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker det så fremst det ikke blir overdrevent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 19. januar 2011 #3 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei, personlighet og det at de gjør seg deilige er bare SÅ bra synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 19. januar 2011 #4 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg vil gjerne ha en kjæreste som tar vare på seg selv,i forhold til mat og trening. Kan takle litt solarium også,men grensen går ved sminke... og barbering av legger og lår,,, da får jeg litt hetta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 19. januar 2011 #5 Del Skrevet 19. januar 2011 Gutter som bryr seg om utseende = Turn ON Gutter som bare tenker på utssende = Turn OFF 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 19. januar 2011 #6 Del Skrevet 19. januar 2011 Å være opptatt av utseende har jeg ingen problemer med men hysteri er noe annet. Vil også legge til at utseende betyr ikke bare trening men også at man holder kroppshåret/skjegget under kontroll, går til frisøren regelmessig og bruker stylingprdukter, pleier huden og har god hygiene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #7 Del Skrevet 19. januar 2011 Så det er ok om en gutt bruker sminke, kajal og litt forskjellig, for å fremheve sin skjønnhet? Jeg bruker en halvtime foran speilet hver dag. Noen ganger opp til to timer, hvis jeg skal ut på noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 19. januar 2011 #8 Del Skrevet 19. januar 2011 Så det er ok om en gutt bruker sminke, kajal og litt forskjellig, for å fremheve sin skjønnhet? Jeg bruker en halvtime foran speilet hver dag. Noen ganger opp til to timer, hvis jeg skal ut på noe spesielt. Nei, det er ikke okei. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 19. januar 2011 #9 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Menn skal være MANNFOLK. Ikkje puslete gutar, som brukar fleire timar foran speglet med hårgele, pudder, concealer osv. Menn som er moteslavar, og ekstremt metroseksuelle er dritkvalmt. Takke meg til ekte mannfolk. Som er rufsete, ikkje redd for å få skit under neglane, har kroppshår, som ikkje tek solarium (aka homsegrill) og for guds skyld ikkje har sleik. Dessverre, så er mannfolk ei utdøande rase Endret 19. januar 2011 av Raina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 19. januar 2011 #10 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er helt ok at en mann bryr seg om sitt eget utseende, men med måte, som flere andre her sier. Hvis man ikke kan vise seg for andre uten sminke eller det er krise om det er tomt for hårvoks, synes jeg det går for langt. Men nå er ikke jeg noen sminkedukke selv da. Sminke på menn er ikke iallfall ikke noe jeg digger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #11 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker menn som tar vare på kroppen sin (har et bevisst forhold til mat og trening), men gutter som oppfører seg som jenter er turnoff... Håret til en mann skal være rufsete, ikke styla og spraya og glattet og farget. Menn skal ha kroppshår, gjerne tredagersskjegg, og skal tåle å ta i et tak. Tynne, solariumsbrune gutter med manikyr og eyeliner som ikke kan ta i et tak fordi de kan få skitt under neglene og er redd for designerklærne er ikke mye mandig for meg, dessverre... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #12 Del Skrevet 19. januar 2011 Menn skal være MANNFOLK. Ikkje puslete gutar, som brukar fleire timar foran speglet med hårgele, pudder, concealer osv. Menn som er moteslavar, og ekstremt metroseksuelle er dritkvalmt. Takke meg til ekte mannfolk. Som er rufsete, ikkje redd for å få skit under neglane, har kroppshår, som ikkje tek solarium (aka homsegrill) og for guds skyld ikkje har sleik. Dessverre, så er mannfolk ei utdøande rase Halleluja! Join: http://www.facebook.com/group.php?gid=256316236288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 19. januar 2011 #13 Del Skrevet 19. januar 2011 bruker stylingprdukter, pleier huden Halloen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 20. januar 2011 #14 Del Skrevet 20. januar 2011 Halloen Menn med såkalt ikke-sveis er utrolig stygt. Og jeg liker myk velpleiet hud. Ikke tørr av feil barbering, masse død hud, kviser etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. januar 2011 #15 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei, liker ikke at menn er veldig opptatt av eget utseende. Han må være renslig og barbere seg. Bortsett fra det, liker jeg at han bruker tiden sin på noe viktigere enn å stå foran speilet ( les: meg ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2011 #16 Del Skrevet 20. januar 2011 Dette er nok mye likt for jenter og gutter. En gutt liker at dama trener og holder seg i form av og til. En jente liker at gutten trener og holder seg i form av og til. Men ingen vil ha en kjæreste som onanerer til speilbildet sitt. Å holde seg i form betyr nødvendigvis ikke selvdigger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 20. januar 2011 #17 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Dessverre, så er mannfolk ei utdøande rase Bor du i Stockholm? Endret 20. januar 2011 av MikeWaters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 20. januar 2011 #18 Del Skrevet 20. januar 2011 Får noe vås å påstå at menn som steller huden, dusjer hver dag og vet hva en frisør er ikke er "skikkelige mannfolk". Det er MANGE tråder her i forumet om kvinner som sliter med sine menns manglende sans for hygiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 20. januar 2011 #19 Del Skrevet 20. januar 2011 Menn med såkalt ikke-sveis er utrolig stygt. Og jeg liker myk velpleiet hud. Ikke tørr av feil barbering, masse død hud, kviser etc. Små søte myke homsegutter........eller - Not? Jeg har aldri klint meg inn med kliss (unntatt solkrem) og er egentlig godt fornøyd med det. Håret får en omgang med 3-4 fingre.....ferdig, jepp, jepp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2011 #20 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg synes det er skummelt mange gutter der ute som bryr seg alt for mye om utseende (jenter også for den saks skyld). Jeg setter i alle fall pris på et ekte mannfolk som ikke bruker sminke, masse stæsj i håret, tar solarium, fjerner diverse kroppshår osv. Gutter med mye muskler er heller ikke noe særlig, en vanlig sunn kropp gjør seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå