AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Dere som går/har gått på Menopur. Fikk dere med sprøyter da dere henta ut resepten? Trodde det var med i pakken jeg, men tok visst feil. Dama på apoteket sa heller ingenting om det. Får man kjøpt sprøyter sått uten videre på apoteket? Hvilken type/størrelser må man ha? Hva står det på sprøytene dere har?
Rockymor Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Dere som går/har gått på Menopur. Fikk dere med sprøyter da dere henta ut resepten? Trodde det var med i pakken jeg, men tok visst feil. Dama på apoteket sa heller ingenting om det. Får man kjøpt sprøyter sått uten videre på apoteket? Hvilken type/størrelser må man ha? Hva står det på sprøytene dere har? Jeg har alltid fått sprøytene automatisk med da jeg hentet på apoteket. Tror faktisk det står på resepten at du skal ha det. Men dersom de ikke gir deg det automatisk, så er det bare å spørre. De apotekene som har Menopur liggende inne (Vitus) pleier å ha god peilig. De apotekene som har Menopur som bestillingsvare, er litt ymse. Noen apotek har gitt meg vanlig opptrekkskanyle (samme hvilken) og for selve stikket "0,5x16mm," men da har jeg bedt om å få bytte til "0,45x12mm" da denne er noe kortere og tynnere.... (Men noe tynnere anbefaler de visstnok ikke) Så vil jeg bare ønske deg lykke til!!!! Selv gikk jeg på 450IE om dagen (6 ampuller) og hadde svært lite bivirknnger! Nå ble jeg ikke gravid etter 4 IVF, men greide det på egenhånd 3 mnd etter siste IVF... :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå