Gå til innhold

The Nike Blast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som skal på The Nike Blast 5-6 februar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så innmari lyst til å være med. Men det skjer så mye annet den helgen :(

Gjest sorpre89
Skrevet

Jeg har lyst, men vet ikke om jeg tørr siden jeg ikke kjenner noen som skal... og vet ikke om jeg er i god nok form til å klare det. hehe

Noen som har deltatt før?

Skrevet

Jeg og veldig lyst,skulle egentlig med en venninne men nå kan ikke hun likevel... vet ikke om jeg så lyst å gå dit alene.. Det spiller nok ikke noen rolle om en er i veldig god form eller ikke. Bare gøy å prøve ut bra timer og se show og vøre med på timer med utrolige flinke instuktører :)

Gjest sorpre89
Skrevet

Ja det er sant! tror jeg skal tenke pà det ett par dager à se om jeg setter kursen mot oslo den helgen;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Kjempe mye bra på Årest The Nike Blast! utolig mange flinke instuktøerer! Var på lørdag kveld helt utkjørt etter en hel dag med mye gøy Trenig og bra show! Er nå super klar for søndag og enda mer inspirerende trenig :) Ha en fin dag!

Skrevet

Kjempe mye bra på Årest The Nike Blast! utolig mange flinke instuktøerer! Var på lørdag kveld helt utkjørt etter en hel dag med mye gøy Trenig og bra show! Er nå super klar for søndag og enda mer inspirerende trenig :) Ha en fin dag!

Så gøy!! Håper jeg får vært med neste gang!!

Skrevet

ja, bare å bli med neste år! Helt utolig bra. Kjempe gøy, masse gøy som skjer! Masse show, utolig flike dansere i flere forskjellige stiler.

Har vært med på danse timer med Tony Stone som har vært madonna, britney og Michael Jackson sin koregraf. Ellers har jg vært på styrke&core, yoga og dance Aereobic timer. Juhuu!!

• 1 år senere...
Skrevet

Denne gangen skal jeg være med. Gleder meg til imorgen og søndag!

Noen flere som skal?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...