AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Når jeg onanerer bruker jeg KUN å stimulere klitoris, og det er jo veldig godt det. Jeg har liksom prøvd å fingre meg selv, men jeg synes ikke det er noe godt.. Skjønner det ikke, for det er jo dødsdeilig når kjæresten gjør det. Da holder det på å gå for meg, men når jeg gjør det selv så er det egentlig bare ekkelt. Flere som har det sånn?
Avaleona Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jepp :-) Jeg stimulerer kun klitoris. Alt annet overlater jeg til kjæresten ^_^ 1
Gjest Airi Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Jeg får ikke noe særlig ut av å prøve å penetrere meg selv heller. Det er det vi har kjæresten til (med mer...).
Hinata Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Synd det er litt vanskelig å komme til med fingrene i skjeden på meg selv, spesielt det å finne de riktige punktene. Det går bedre hvis jeg sitter, men jeg onanerer som regel i senga Går som regel i klitorisstimulering mens den andre hånda presser på magen over skambenet. Det siste høres kanskje litt rart ut, men er faktisk veldig godt
Sequax Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Synd det er litt vanskelig å komme til med fingrene i skjeden på meg selv, spesielt det å finne de riktige punktene. Det går bedre hvis jeg sitter, men jeg onanerer som regel i senga Går som regel i klitorisstimulering mens den andre hånda presser på magen over skambenet. Det siste høres kanskje litt rart ut, men er faktisk veldig godt
Purple Toxic88 Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 samme her typen klarer det mye bedre, og det gjør ikke meg noe, og han syns det er bare artig å få til noe jeg ikke gjør
HopelessFear Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 Det samme med meg, syns det er bare merkelig å ta fingrene inn selv. Mye greiere om han bruker fingrene sine på meg. Tror det har noe med mental sperre. (eller så er det fordi han har større fingre enn meg.)
Gjest DUDE Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 Fingring blir kanskje litt som kiling... Har ikke noe særlig effekt om man gjør det selv?
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Synd det er litt vanskelig å komme til med fingrene i skjeden på meg selv, spesielt det å finne de riktige punktene. Det går bedre hvis jeg sitter, men jeg onanerer som regel i senga Går som regel i klitorisstimulering mens den andre hånda presser på magen over skambenet. Det siste høres kanskje litt rart ut, men er faktisk veldig godt Du masserer faktisk a-punktet derifra (helt innerst og øverst i skjeden). Kalles vel ytre a-punktsmassasje på fagspråket. Ganske fancy i grunn :D
Hinata Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 Du masserer faktisk a-punktet derifra (helt innerst og øverst i skjeden). Kalles vel ytre a-punktsmassasje på fagspråket. Ganske fancy i grunn :D Absolutt 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 Presser man på selve skambenet eller over på blæren på en måte?
Hinata Skrevet 19. januar 2011 #12 Skrevet 19. januar 2011 Er ikke på selve skambenet nei, vil tippe et par cm over. Man burde uansett kjenne det når man treffer riktig
Xaphan Skrevet 19. januar 2011 #13 Skrevet 19. januar 2011 Hah, så gøy å se at vi har samme teknikker! :happy: 1
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2011 #14 Skrevet 19. januar 2011 Skal være sagt; om man trener mye og har sterke magemuskler, så må man gjerne massere seg gjennom musklene, og en del muskelknuter, for å komme dypt nok. Det er ca. rett over skambeinet. Press og masser!
Hunkjønn Skrevet 19. januar 2011 #15 Skrevet 19. januar 2011 Hah, så gøy å se at vi har samme teknikker! :happy: Da er vi tre :D
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #16 Skrevet 19. januar 2011 Begge deler Ligger som regel på magen mens jeg har en eller to fingrer inni som masserer gpunktet, mens håndbaken gnikker mot klitten.. Mmm, kommer voldsomt hver gang! Går også med dildo på samme måte
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #17 Skrevet 19. januar 2011 Begge deler Ligger som regel på magen mens jeg har en eller to fingrer inni som masserer gpunktet, mens håndbaken gnikker mot klitten.. Mmm, kommer voldsomt hver gang! Går også med dildo på samme måte Hvorfor går du med dildo?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #18 Skrevet 19. januar 2011 Hvorfor går du med dildo? Hehe Det går også ann å bruke dildo istendfor fingre, fornøyd?
Sequax Skrevet 19. januar 2011 #19 Skrevet 19. januar 2011 Du masserer faktisk a-punktet derifra (helt innerst og øverst i skjeden). Kalles vel ytre a-punktsmassasje på fagspråket. Ganske fancy i grunn :D A-punkt? Hvorfor ikke dele opp hele kroppen etter alfabetet? A-punkt, B-punkt....G-punkt...
Xaphan Skrevet 19. januar 2011 #20 Skrevet 19. januar 2011 A-punkt? Hvorfor ikke dele opp hele kroppen etter alfabetet? A-punkt, B-punkt....G-punkt... U-punkt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå