Marie10 Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Vet ikke hva som skjedde, men den andre ble slettet. Jeg å kjæresten min har vært sammen i 4 år nå. Jeg er tyve, og han er 21. Vi begge er klare for barn og har funnet ut av at vi skal ha et barn sammen nå. Jeg har tidligere gått på pillen, men sluttet for en stund siden, med hensyn til at vi ville ha barn. Jeg hadde min siste mens 28.Des.10, og fant ut av ved hjelp av en eggløsningskalkulator at jeg skulle ha eggløsning den 11 Jan.11. Og min fruktbare periode var 9.01- 12.01. Vi hadde samleie den 9'ende og den 11. Altså når jeg skulle ha eggløsning. Dette var jo selvfølgelig ubeskyttet, og vi har hatt samleie flere ganger denne mnd. Lurte derfor på om noen av dere kunne si meg, om sjangsen for at jeg er gravid er stor? Takker for svar og ja, vi er klare for barn.
Marie10 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2011 Beklager det da, skal skrive det der. Jeg fant ikke det.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Det er 25% sjanse for å bli gravid hvis alt er optimalt og man har sex rundt eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Vi er ikke synske og vi vet ikke hvor fruktbar du er..ergo det kan vi ikke svare på. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Vet ikke hva som skjedde, men den andre ble slettet. Jeg å kjæresten min har vært sammen i 4 år nå. Jeg er tyve, og han er 21. Vi begge er klare for barn og har funnet ut av at vi skal ha et barn sammen nå. Jeg har tidligere gått på pillen, men sluttet for en stund siden, med hensyn til at vi ville ha barn. Jeg hadde min siste mens 28.Des.10, og fant ut av ved hjelp av en eggløsningskalkulator at jeg skulle ha eggløsning den 11 Jan.11. Og min fruktbare periode var 9.01- 12.01. Vi hadde samleie den 9'ende og den 11. Altså når jeg skulle ha eggløsning. Dette var jo selvfølgelig ubeskyttet, og vi har hatt samleie flere ganger denne mnd. Lurte derfor på om noen av dere kunne si meg, om sjangsen for at jeg er gravid er stor? Takker for svar og ja, vi er klare for barn. dere er veldig unge og du gjentar deg selv , vi er klare for barn. Høres ut som du søker en bekreftelse, i så fall synes jeg ikke du er klar. ingen kan si at du er gravid eller sjangsene for å bli gravid 3
Gjest Krizzy Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 dere er veldig unge og du gjentar deg selv , vi er klare for barn. Høres ut som du søker en bekreftelse, i så fall synes jeg ikke du er klar. TS startet først en tråd som gjest, og der regnet det kommentarer om akkurat det du påpeker: Hun er 20 år, og de skal forsøke å få barn? . Jeg antar at hun har skrevet det av den grunnen. Det sto nemlig ikke i det første innlegget som ble slettet fra barn og familie. 1
Gjest Krizzy Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 Vet ikke hva som skjedde, men den andre ble slettet. Det andre ble nok slettet fordi du postet som gjest , og i graviditet og spebarn er det ikke tillat med gjesteposting.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 det finnes et forum som heter "prøvere og ufrivillig barnløse", kanskje du kan få råd fra andre i samme situasjon der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå