Gå til innhold

Hva skjedde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er hundre år (okei, ikke sååå lenge) siden jeg var på "skjekkern". Har vært singel i tre år nå, og var tidligere sammen med en som jeg møtte da jeg var 13 år. Nå er jeg 25. Bare for og ha fortalt litt bakgrunn ;)

Så før jul møtte jeg en fyr på byen, og plutselig en dag tok han kontakt via nettby. det var mye" hei og hå, husker du meg, og kansje vi skal finne på noe etter eksamen" fra han.. Siden han ikke er fra byen min, dro han hjem tre dager etter eksamen. møtte han på byen lørdag (han dro søndag), men det var bare såvidt da kompisen absolutt skulle dra siden de sku fly dagen etter.. la han til på fb i romjulen, og igjen, hei hei, skal vi finne på noe til nyåret osv..

Men. nå når han kom tilbake hit, har jeg sendt han EN melding (vil ikke maseeee) om hei, kommet deg hjem, har du lyst og finne på noe til uken? den sendte jeg på søndag. I dag er det onsdag, og han har enda ikke svart.. Skal jeg bare glemme han? Aff, føler meg litt desp nå, men skjønner bare ikke når han vil og vil, men ikke svarer når jeg spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent til han eventuelt svarer deg.

Og svarer han deg ikke så går du videre i livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til han eventuelt svarer deg.

Og svarer han deg ikke så går du videre i livet ditt.

Meh. Var det jeg frykta ja :) Its all or nothing baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alle som er innom fb hver dag,

så gi det litt tid til, la han få muligheten til å se mld før du lukker døra helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alle som er innom fb hver dag,

så gi det litt tid til, la han få muligheten til å se mld før du lukker døra helt...

Sendte den på mobiln da... så han har nok sett den. Kan jo ha "glemt" det eller no, men det er vel heller tvilsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han er veldig opptatt med et eller annet, eller så er han nok en vingle-gutt som ikke vet helt hva han vil.

Ikke send ham noen ny melding iallefall, du har gjort ditt og ballen ligger hos han!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...