Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har bestemt meg som mange andre nå i Januar til å begynne å trene. Skulle derfor hatt meg litt skjorter og tightser til å trene i. Noen som veit av butikker/nettsider som selger rimelige treningsklær med nogen lunde god kvalitet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

XXL og Mx sport er ikke så gale hvis du holder deg unna disse dyre merkene (kari traa, puma osv)

H&M har og noen gode tilbud innimellom. Hvis du er medlem i et treningsenter, så kan det være de har sammarbeids avtaler med div sportbutikke og leverandører.

Skrevet

Takk for svar :)

Veit ikke om noen nettsider da? Enklere å få tilsendt i posten, da disse butikkene er et stykke unna der jeg bor :)

Har sett på twentyfour.com, noen som har erfaringer fra denne siden?

Skrevet

På Sportmann kan du bestille over nett, eller via katalogen som kommer i posten av og til :)

Skrevet

Twentyfour er jo et merke som selges av sportsbutikker, så jeg regner med det skal være bra, men nå har jeg ikke testet det.

Selv har jeg kjøpt en del på nettsidene til xxl og ellos, og er fornøyd med det. Begge butikkene selger jo både kjente og ukjente merker, og det ukjente er jo litt billigere, men jeg har ikke noe å utsette på det iallefall.

Skrevet

De fleste sportsbutikker har billige alternativer til dyre merker som Nike, Adidas, Kari Traa, osv. H&M har også treningstøy. Jeg ville anbefalt deg å investere litt mer penger i sko, det er utrolig viktig med gode sko, spesielt hvis du har tenkt å begynne å jogge.

Skrevet

H&Ms treningstøy er faktisk helt supert, og mye rimeligere enn det meste annet. Dessuten får du bestilt det på nett!

Skrevet

Jeg kjøper treningstøy på Sparkjøp. Det er helt supert og kjempebillig! Tights og topper er på tilbud nå til 49,50, men ikke kjøp den toppen som er lilla på bildet, den blir klam og ekkel. Men de andre toppene er kjempegode å trene i.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd med H&M sitt. Og så handler jeg en del på salg på XXL, har gjort en del kupp der :)

Skrevet

Finner også stadig noe på salg hos feks Ellos og Laredoute :)

Skrevet

Jeg kjøpte på H&M. 299 for treningstights og 149 kr for treningsbh. Supert å gå med. Synes bhen på hennes er mye bedre enn en jeg har brukt før som jeg kjøpte på gsport til flere hundrelapper.

Skrevet

Jeg har både en treningstights fra H&M og en fra Nike, og merker ikke forskjellen i kvalitet selv om det var stor forskjell i pris, så treningstightser fra H&M kan du trygt kjøpe.

Når det gjelder treningsbh ville jeg investert i litt penger, for å få noe som virkelig holder på puppene. Jeg kjøpte en fra H&M som jeg er greit fornøyd med, men det er kun fordi jeg har såpass så pupper at jeg lett kunne trent uten bh uten å få vondt. Har man derimot litt store pupper innbiller jeg meg at det fort kunne blitt et problem.

Skrevet

Jeg ser de fleste ovenfor her har forstått at H&M er bra på sportstøy. Og det er de også, har kjøpt omtrent alle mine treningsklær på H&M, både kvalitet, passform, fleksibilitet og pusting i tøyet er veldig veldig bra, og til rimelige priser!

Skrevet

Er og superfornøyd med HM sitt treningstøy...er faktisk litt sur på meg selv, for eg var på Sport1 og kjøpte tre Odlo og adidas tekniske topper...noen dager senere var eg innom HM..og fant kjempegode tekniske tpper og en suuuuper strechy og vid bukse der! Så nå har eg plenty;) ;)Sliter med å fine god sportsbh eg da...har e cup og bløte pupper som ikke egner seg i en sportstopp som klemmer de sammen til en megapupp:( vil gjerne ha en BH som deler og holder på plass...bare synd sportsbutikkene her eg bor selger nesten bare rønisch og nike dra over hodet topper...

Gjest strykebrett
Skrevet

Er og superfornøyd med HM sitt treningstøy...er faktisk litt sur på meg selv, for eg var på Sport1 og kjøpte tre Odlo og adidas tekniske topper...noen dager senere var eg innom HM..og fant kjempegode tekniske tpper og en suuuuper strechy og vid bukse der! Så nå har eg plenty;) ;)Sliter med å fine god sportsbh eg da...har e cup og bløte pupper som ikke egner seg i en sportstopp som klemmer de sammen til en megapupp:( vil gjerne ha en BH som deler og holder på plass...bare synd sportsbutikkene her eg bor selger nesten bare rønisch og nike dra over hodet topper...

Har du prøvd på Cubus? Jeg har kjøpt en del treningsBHer der som jeg er veldig fornøyd med, som ikke er til å dra over hodet (åpning foran). Tror de er fra Triumph sin sportsserie alle de jeg har.

Skrevet

Har også hørt at Pierre Robert sine sportstopper skal være gode, men har ikke prøvd selv :)

Skrevet

Har også hørt at Pierre Robert sine sportstopper skal være gode, men har ikke prøvd selv :)

Støtter deg. :) Pierre robert sine er supere :)

Skrevet

Tak skal sjekke hos Cubus...:) Pierre Robert er vel over hodet topp? og klemmer nok sammen til en pupp topp;)

Skrevet

Tak skal sjekke hos Cubus...:) Pierre Robert er vel over hodet topp? og klemmer nok sammen til en pupp topp;)

Har samme problem som deg..

Men de dra over hode toppene til champion har fungert veldig bra på meg. Fant to forskjellige modeller. Den ene hadde så løs strikk nederst at alt bare raste ut.

Sto style 6793 i den gode:-)

De fra Hm er ALT for slappe i stoff osv for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...