Gå til innhold

Barna på kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du reagert om barna dine hadde vært på kg? Tror du at en av barna dine er på kg?

Og hva med dere som er unge, har dere foreldre på kg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg om min mor var på kg. Vi ville aldri svart i samme tråder. Jeg tviler på at hun er her.

Skrevet

Jeg hadde nok vært litt bekymret. Det er en del kyr her som har glemt at de var kalver en gang, og absolutt ikke tar høyde for en tenårings mangel på livserfaring når de gyver til med sine svar.

Skrevet

Jeg har vært på KG fra starten av.

Datteren min er nå på KG. Hvordan hun havnet her aner jeg ikke.

Vi tråkker ikke på hverandre og kommenterer som regel heller ikke hverandres innlegg på en personlig måte. Av respekt for hverandres liv.

Selvfølgelig er vi klar over hverandre og derfor kan nok noen innlegg gå som anonym bruker.

Gry

Skrevet

Jeg synes det kommer an på hvor gammelt barne er. Sønnen min er 14 nå, og om han føler for å opprette bruker på KG, så er det helt greit for meg. :)

Skrevet

Jeg er datteren som har mamma på kg.

Kjenner henne igjen i noen tråder, men vi er vel bevisste på å svare som anonym i noen tilfeller for å ha litt privatliv.

Var en tråd hun postet i fjor hvor mamma stilte spm ved noe om barn. Jeg leste både det ene og det andre om hvor forferdelig jeg var ... Men alikevel lot jeg vær å kommentere. (og med dette regner jeg at mamma kjenner meg igjen :P)f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...