AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 I morgen skal jeg på jobbintervju. Jeg ble ringt til dagen etter jeg hadde sendt søknad og han ville helst ha meg inn neste virkedag, men siden jeg ikke kunne da ble det i morgen i stedet. Han var veldig opptatt av at jeg måtte møte alle som jobbet der, så derfor ble det først i morgen. (oppringlig var det mandag). Men nå som jeg er inne på finn.no ser jeg at annonsen er satt passiv. (søknadsfristen var satt til 15feb forresten, så lenge igjen til den skal utløpe sånn sett). Skal jeg bare håpe på at han regner med at jeg er såpass god at han gir meg jobben og derfor har satt den passiv, eller er det stor fare for at han har hatt noen andre inne der og gitt disse jobben. Annonsen var forresten satt passiv 30min før jeg var inne på den, men hvis det siste var tilfelle burde han vel ha ringt meg også?
Brukernavn Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Personlig ville jeg tolket dette som et positivt tegn..Jeg har selv opplevd å få en jobb før søknadsfristen gikk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå