vanilje* Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette.. Men situasjonen er slik at jeg og samboeren min har vært sammen i fem år nå. Vi er begge i starten av 20 årene og har mye småbarn rundt oss både i vennegjengen og i familien. Jeg tror i grunn at vi begge begynner å bli klare for å stifte familie og få barn.. men jeg vet jo ikke helt sikkert. Vi har bare pratet løst om dette tidligere. Jeg er ferdig med utdanningen min til våren, og har fått et vikariat som vare ut 2011 i første omgang. Hvordan la dere det fram for samboeren deres at dere ønsket å starte prøvingen med å få barn? Er det dumt av oss å starte prøvingen nå med tanke på vikariatet jeg har fått etter endt utdanning? Det er jo et stort skritt å ta, så man blir vel aldri helt sikker på om man er klar eller ikke ;P
Envy Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Det mest ideelle ville vel være å vente til å du vet at du har en trygg og stabil jobb som står der og venter på deg når du er ferdig med permisjon. Men det skader jo ikke å ta opp temaet med kjæresten din og høre hva han synes om saken. Husk at hinting sjelden fungerer på gutter på slike temaer. Kanskje prøve å ta det opp litt forsiktig, bare spørre om han har tatt stilling til når han evt vil bli far?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå