AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har hørt om JKdress. Er det flere dere er fornøyd med? Og hvem bør jeg styre unna? Blir resultatet likt bildene jeg sender?
Clea Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg skal bestille fra Jkdress. Siden jeg ikke har bestilt kan jeg jo ikke si noe om erfaringene, men jeg har lest rundt en stund, og de feste er veldig fornøyd! Har sett at noen må sy kjolen inn/ut litt, men siden "min" kjole har korsett i ryggen, skal det være litt tryggere med tanke på det. Uansett hvilken forhandler du ender opp med, ville jeg passet på å beskrevet NØYE hvordan du vil ha det, med enkel engelsk. Forklar farge, stoff, detaljer så nøye som mulig. Ser endel fra JK dress som har fått kjolen, har forespeilet seg at kjolen skulle vært et annet stoff enn den kom i, det kan være greit å være obs på! Lykke til! Håper du får mange erfaringer og tips her!
CoffeeGirl Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har heller ikke bestilt enda, men kommer til å bestille kjole til både meg og brudepikene fra JKDress Prøver å sende over så mange bilder som mulig av kjolen jeg skal ha, og satser på at det går fint Har en venninne som har bestilt derfra tidligere, til seg selv og for andre venninner, og de har alltid blitt strålende fornøyde Så jeg krysser fingrene for at jeg blir like fornøyd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Hi. I´ve ordered a dress from http://www.mylove-bridal.com/ for our civil wedding and i must say that the quality was really good compared to the price.W e are plannung a church wedding in may and i´m going to buy the dress for that ceremony from their webside asweel. ill put up a link with the picture of the dress. Sorry for writing in english
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 TS her. Noen med erfaring med Landybridal eller asapbay? De virker veldig hyggelige og ordentlige på måten de svarer meg på. Har fått svar på hvilket materiale de kommer til å bruke på kjolen jeg vil ha, fått link til side hvor de har kjoler de selv har laget ( http://www.landybridal.com/landy-bridal-gown-c146.aspx ). De svarer på alle spørsmål, og jeg har veldig mange Hva tror dere om denne forhandleren?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 TS igjen. Hva er det lurt å forhøre seg med hos selger i forhold til kjolen? Har spurt om hvilket materiale som blir brukt, farge. Hva mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå