goille Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Så en plass at det går an å kjøpe høypellets til marsvin i stedet for høy... er det noen som vet av en nettbutikk hvor man får tak i det?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Dytter denne to år gamle tråden opp jeg. Har allergi og ville blitt superglad for å slippe å fóre med høy eller høykuber. Pellets må da være genialt! Hvorfor er ikke det mer brukt tro??? Noen som vet hvor man kan få tak i det? En butikk eller hva som helst. Supertakknemlig for svar!
Gjest Bobler Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Dytter denne to år gamle tråden opp jeg. Har allergi og ville blitt superglad for å slippe å fóre med høy eller høykuber. Pellets må da være genialt! Hvorfor er ikke det mer brukt tro??? Noen som vet hvor man kan få tak i det? En butikk eller hva som helst. Supertakknemlig for svar! Spørs litt hvor du bor, men bor du i vestfold har jobben min sammenpresset høy i "kuler" som fungerer som høy for dyrene. Ikke 100% optimalt, men absolutt en god erstatning dersom man er allergisk. Blir en del dyrere enn høy da såklart
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Spørs litt hvor du bor, men bor du i vestfold har jobben min sammenpresset høy i "kuler" som fungerer som høy for dyrene. Ikke 100% optimalt, men absolutt en god erstatning dersom man er allergisk. Blir en del dyrere enn høy da såklart Flott! Og hva slags firma er det du jobber i? Er det alfalfahøy i dem eller? Og melasse kanskje? Noe må jo binde dem sammen. Skal bruke det til kanin, tror du de tåler det? Lurer på om kanskje Felleskjøpet også kan ha jeg...
Gjest Bobler Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Flott! Og hva slags firma er det du jobber i? Er det alfalfahøy i dem eller? Og melasse kanskje? Noe må jo binde dem sammen. Skal bruke det til kanin, tror du de tåler det? Lurer på om kanskje Felleskjøpet også kan ha jeg... Du får sende meg PM, sier ikke hvor jeg jobber her! Hva som er tøyaktig i den har jeg ikke i hodet dessverre. Det kommer fra "Norsk fjellhøy", men fant ingenting på google.. Mulig FK har det ja.. Kanin går det fint til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå