Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en plass at det går an å kjøpe høypellets til marsvin i stedet for høy... er det noen som vet av en nettbutikk hvor man får tak i det? :)

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne to år gamle tråden opp jeg. Har allergi og ville blitt superglad for å slippe å fóre med høy eller høykuber. Pellets må da være genialt! Hvorfor er ikke det mer brukt tro???

Noen som vet hvor man kan få tak i det? En butikk eller hva som helst. Supertakknemlig for svar!

Gjest Bobler
Skrevet

Dytter denne to år gamle tråden opp jeg. Har allergi og ville blitt superglad for å slippe å fóre med høy eller høykuber. Pellets må da være genialt! Hvorfor er ikke det mer brukt tro???

Noen som vet hvor man kan få tak i det? En butikk eller hva som helst. Supertakknemlig for svar!

Spørs litt hvor du bor, men bor du i vestfold har jobben min sammenpresset høy i "kuler" som fungerer som høy for dyrene. Ikke 100% optimalt, men absolutt en god erstatning dersom man er allergisk. Blir en del dyrere enn høy da såklart

AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt hvor du bor, men bor du i vestfold har jobben min sammenpresset høy i "kuler" som fungerer som høy for dyrene. Ikke 100% optimalt, men absolutt en god erstatning dersom man er allergisk. Blir en del dyrere enn høy da såklart

Flott! :) Og hva slags firma er det du jobber i? Er det alfalfahøy i dem eller? Og melasse kanskje? Noe må jo binde dem sammen. Skal bruke det til kanin, tror du de tåler det?

Lurer på om kanskje Felleskjøpet også kan ha jeg... :jepp:

Gjest Bobler
Skrevet

Flott! :) Og hva slags firma er det du jobber i? Er det alfalfahøy i dem eller? Og melasse kanskje? Noe må jo binde dem sammen. Skal bruke det til kanin, tror du de tåler det?

Lurer på om kanskje Felleskjøpet også kan ha jeg... :jepp:

Du får sende meg PM, sier ikke hvor jeg jobber her! :)

Hva som er tøyaktig i den har jeg ikke i hodet dessverre. Det kommer fra "Norsk fjellhøy", men fant ingenting på google..

Mulig FK har det ja..

Kanin går det fint til :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...