AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Hvilke musikaler anbefaler dere i London? Vi er tre jenter som reiser, èn i 20-årene og de andre to i 40-årene, om det skulle ha noe å si. Har tidligere sett The Lion King.
Nurke Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Lion king! - fantastiske kostymer og nydelig musikk :D løvenes konge var vår "back up plan", men det endte med at det ble en av de beste opplevelsene jeg har hatt i London (og jeg har vert der 7 ganger). Den må rett og slett bare oppleves! Greas - livlig, mye dansing og komedie We will rock you - også livlig, men for meg som ikke kjenner igjen musikken så falt den ikke i smak. I tillegg vil jeg anbefale dere å dra på standup show, det er utrolig morsomt. Jeg og tre venninner (alle i 20årene) var på et show sist gang vi var i London. Og det morsomme er at komikerne snakker med publikum og trekker oss inn i sine historier Endret 19. januar 2011 av Nurke
MissStiles Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Jeg kan anbefale Grease eller Dirty Dancing. Når det gjelder musikaler i London. Også sett Les Miserable og The Phantom of the opera som var kjempebra.
Gjest Mauna Lee Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Billy Elliot, mange småbarn som er kjempeflinke aktører. Les miserables, som nesten er verdens mest kjente? Phantom of the opera var fantastisk, og jeg har også hørt mye ba om Lion King, så den står på lista mi nest gang =) Litt mer forestillingspreg: Stomp! (Jeg likte ikke we will rock you, de var kjempeflinke der også men jeg synes historien i musikalen var helt forferdelig. )
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Rørende og vakkert, litt trist: Les Miserables Morsomt og dansefoten rykker: Grease og Mamma Mia Drama og kjærlighet: Phantom of the Opera Ellers vil jeg også anbefale teateroppsetningen av Agatha Christies "The Mousetrap". Den har gått i London i mange tiår og er berømt for sin langvarige suksess.
Lipstick Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 We will rock you!!! Den er så sinnsykt kul! Men det er en fordel at du liker Queen da, siden det er Queen sine låter som spilles. Har også vært på Phantom Of The Opera, den anbefaler jeg også. Profesjonalitet ut til fingerspissene. Dirty Dancing (filmen) elsker jeg, og musikalen var jo akkurat som filmen (samme replikkene og det hele), så jeg følte vel egentlig jeg hadde sett den 20 ganger før. Men absolutt koslig da, selv om det ikke var den ultimate musicalopplevelsen. Hvis du er ute etter show, sies det at Mamma Mia og Wicked er veldig bra
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Her er tips til de som ikke har råd til å reise til London på musical. Phantom of the Opera Dette kan bli kjempegøy! Det har jo vært sendt direkte på kino fra Metropolitan Opera før. Og nå musikal fra London. Håper det ikke blir siste gang! Håper dette blir suksess så de gjør det flere ganger! Gjerne fra Broadway også 1
Gjest Solmåne Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 Jeg gleder meg skikkelig til å se Phantom of the Opera i slutten av oktober nå! Spesielt når det er så mange som nevner den
Gjest otrivin Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 Vi så this is it, og den likte jeg godt siden jeg liker michael jackson sin musikk da :-) fengende og gøy (var riktignok MEGET påseglet)
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #10 Skrevet 15. september 2011 Så nettopp We Will Rock you =) Veldig veldig bra om du har hørt sangene før!Morsomt også =)
Niennas Skrevet 19. september 2011 #11 Skrevet 19. september 2011 Disse har jeg sett i London: We will rock you - Råbra! Anbefales til ALLE! Chicago - Denne var også bra, men ALT for lik filmen for min del. Phantom of the Opera - fantastisk musikal! Les Miserables - Vanvittig flott musikal, dette ble min absolutte favoritt etter jeg så den. Jersey Boys - Ganske skuffende, og kjedelig. Mer oppramsing av hvordan livet til The Four Seasons var enn noe annet, jeg følte at det var både bortkastet tid og penger.
Lumos Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 Om du liker Queens stemmer jeg for We Will Rock You! Det var et helt fantastisk bra show! Knallflinke sangere, kult sceneshow og et kjempebra band. Historien er så dårlig at den er morsom, noe som vel også er litt av poenget. Jeg storkoste meg!
Eske Skrevet 19. september 2011 #13 Skrevet 19. september 2011 Jeg har kun sett Wicked, men ELSKER den!
Rainbow Skrevet 19. september 2011 #14 Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg likte Billy veldig godt! (Basert på filmen om gutten som vil bli ballettdanser). Kul musikk og bra historie med unge og flinke skuespillere. Wicked er også kjempebra, og det samme syns jeg om Lion King (men den har du jo sett). We Will Rock You syns jeg var råbra, selv om jeg ikke er noen Queensfan. Den var mye bedre i London enn i Oslo. (Her var det norske skuespillere). Har også sett Guys and Dolls, men det var bare fordi Ewan McGregor spilte i den, og det gjør han ikke lenger. Den var forsåvidt ikke så veldig bra heller, men bare kjempekult å se Ewan i levende live! Edit: Den musikalen som er basert på Monty Python-moro skal også være veldig bra! Husker ikke hva den heter i farta. Endret 19. september 2011 av Rainbow81
Gjest grønnfi Skrevet 19. september 2011 #15 Skrevet 19. september 2011 We will rock you er super syntes jeg. Stump er også helt fantastisk, sjekk på You Tube Lion King er så sørgelig trist på slutten, men veldig fin også.
Aranciata Skrevet 20. september 2011 #16 Skrevet 20. september 2011 Les Miserables! Ingen over, ingen ved siden! 1
KaDust Skrevet 20. september 2011 #17 Skrevet 20. september 2011 Vi var 3 damer på nærmere 50, og barna var fra alder 13-21. Vi var å så på Thriller og det falt veldig i smak hos alle sammen! Ellers liker jeg Phantom of the Opera veldig godt.
Mermaid Blues Skrevet 20. september 2011 #18 Skrevet 20. september 2011 (endret) Chicago - Denne var også bra, men ALT for lik filmen for min del. Filmen er tett basert på sceneversjonen og veldig teatralsk i uttrykket. Edit: Den musikalen som er basert på Monty Python-moro skal også være veldig bra! Husker ikke hva den heter i farta. Den heter Spamalot, men er for tiden på turné og spilles dessverre ikke i London. Mine beste tips er Blood Brothers og Les Miserables. Har også hørt at den nye Ghost-musikalen skal være fantastisk, men har ikke sett den. Edit: Det går an å søke opp innspillnger av de fleste london-musikalene på spotify hvis du vil høre om musikken faller i smak på forhånd Endret 20. september 2011 av Mermaid Blues
HedvigR Skrevet 20. september 2011 #19 Skrevet 20. september 2011 Les Miserables er alltid mitt førstevalg i hvertfall! Går Hairspray fortsatt? Det var i hvertfall fantastisk stemning da jeg var der. Phantom of the Opera er storslagen!
Pentu Skrevet 20. september 2011 #20 Skrevet 20. september 2011 Wicked - mitt førstevalg! The Phantom of the opera Stomp De er helt fantastisk alle sammen, veldig forskjellige. Wicked er helt imponerende. Fantastisk morsom, underholdene, fantastisk. Ja jeg finner ikke ord. The Phantom of the opera er mye mer dyster, men jeg likte den veldig godt. Stomp imponerte meg. Jeg trodde ikke man kunne gjøre så mye med søppel :gjeiper: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå