Gjest Armule Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Har nylig kommet over noen økologiske/grønne frisører her i Tromsø, og tenkte at dette bør absolutt testes ut! Hvorfor ikke jeg har tenkt på det før aner jeg ikke, men bedre seint enn aldri. De jeg har funnet til nå er "Høst Frisør" og "Stili". Noen som har noen erfaringer fra disse? Eventuelt vet om andre grønne frisører i Tromsø, som dere har erfaringer fra?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Har nylig kommet over noen økologiske/grønne frisører her i Tromsø, og tenkte at dette bør absolutt testes ut! Hvorfor ikke jeg har tenkt på det før aner jeg ikke, men bedre seint enn aldri. De jeg har funnet til nå er "Høst Frisør" og "Stili". Noen som har noen erfaringer fra disse? Eventuelt vet om andre grønne frisører i Tromsø, som dere har erfaringer fra? Høst frisør vet jeg har andre ting enn bare økologiske produkter stående på bakrommet.. (selgerne for frisører får med seg en del)... såvidt jeg vet er Stilig HELT økologiske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå