En_koselig_mann Skrevet 18. januar 2011 #1 Del Skrevet 18. januar 2011 Noen som vet hvor\hvordan man kan komme lett i kontakt med andre? Nå er det sånn at jeg har veldig lite jentevenner og hadde jo alltid vært koselig å komme i kontakt med noen som kansje kommer fra samme sted som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 19. januar 2011 #2 Del Skrevet 19. januar 2011 Studier, kurs, trening, skaff deg en søt liten hund og gå masse tur med den i nærområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt1 Skrevet 19. januar 2011 #3 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvor kommer du fra da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En_koselig_mann Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 19. januar 2011 har tenkt på en hund Men har noe enda bedre, en liten søt datter Er i fra arendal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Del Skrevet 19. januar 2011 www.aktivitetsvenner.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En_koselig_mann Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 19. januar 2011 takk la den inn som bokmerke Men opprinlig kommer jeg i fra moss, men er jo arendal det var snakk om for jeg kjenner INGEN her så alle forslag kommer godt med Kan også si i fra om man er i arendal og vil ta en øl -M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå