Koe Skrevet 1. februar 2011 #61 Skrevet 1. februar 2011 Jeg var litt over 18 år, han var kanskje ett par år eldre enn meg. Var på hyttetur/helgefest, han var en venn av en venn som jeg ikke kjente, hilste på han og kameraten. Utover kvelden ble jeg alt for full og gikk for å legge meg for jeg klarte jo ikke stå på beina, hadde akkuratt lagt meg når jeg hørte noen gå i døra, hørte noen spørre om de kunne sove på rommet(var 6 senger der)og mumlet/fyllevrøvlet noe som at joda det var mange ledige senger der. Uflaks for meg at jeg lå i dobbeltsenga! Jeg duppet av og plutselig kjenner jeg noen som stryker på låret mitt, jeg vrir meg unna og ber han pelle seg vekk. Han lener seg over meg(han var en diger fyr, sikkert 120 kg) og holder meg nede. Husker jeg hvisket nei gang på gang, prøvde å dytte vekk denne svære tunge idioten, men til slutt forsvant jeg inn i meg selv og bare gråt.Når han var ferdig la han seg ved siden av meg og jeg turte ikke å gå noen steder, gråt meg i søvn og håpet han ville forsvinne. Morgenen etter lå han fortsatt der og prøvde seg igjen(begynte å stryke på meg), heldigvis var jeg mer klar i hodet og pakket med meg sakene og gikk på kjøkkenet og gråt for meg selv til de andre våknet(tørket da tårene og lagde meg en fin falsk fasade). Han sto opp en stund senere, og forsvant. Fortalte ikke om det til noen, følte det var min skyld siden jeg sa han kunne sove på rommet. (må si det føles godt å få skrevet det ned, har bare fortalt hele sannheten til en person på de åtte årene, alle andre fikk litt av historien, men ikke nok til å skjønne hvor jævlig det var) Det endte opp med at jeg hoppet til køys med flere gutter på kort tid for å bli kvitt den vonde følelsen jeg hadde inni meg, siden sex skulle være noe fint... For en kjempetrist historie. Det var selvfølgelig ikke din skyld. En skikkelig fyr ville aldri ha utnyttet ei full jente, som i tillegg sa nei, dobbeltseng eller ikke dobbeltseng. Han er en drittsekk som burde vært tiltalt, enkelt og greit. :kjefte: Håper virkelig det går bra med deg i dag, på alle måter. Du fortjente ikke en sånn start på voksenlivet.
Gjest birry93 Skrevet 4. februar 2011 #62 Skrevet 4. februar 2011 Er ikke dette tatt opp i to tråder allerede? xD Samma det, jeg synes det er greit å snakke ut. =P Jeg var 13 år da jeg mistet jomfrudommen. Ja, det var deilig, nei, jeg er ikke stolt av det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #63 Skrevet 5. februar 2011 Dumme meg! Det var ikke slikt det skulle skje! Jeg var 18,5 år, på jentetur i Hellas. Var med en bartender som var omkring 4 år eldre. Vi gjorde det på en solseng på stranden, uten kondom og det var ekstremt dårlig..Ikke noe godt minne. Den samme mannen hadde nemmelig sex med venninnen min noen dager senere, men det er vell en del av jobben Jeg var ekstremt redd i etterkant, trodde jeg var både gravid og at jeg var smittet med et hav av kjønnsykdommer, men det var jeg jo ikke
Gjest Gjest18 Skrevet 5. februar 2011 #64 Skrevet 5. februar 2011 Jeg var 16, og han 23. Det var ikke så vondt, men hadde nok litt for store forventninger
Gjest norah Skrevet 6. februar 2011 #65 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg er visst den eneste jenta på planeten som stilte krav til gutten... Jeg ventet til jeg var rett over 18 år(graviditetsangst :gjeiper: ) - og den utkårede på 20 år(et slags kjæresteblaff, han hadde hatt sex før) fikk da følgende beskjed: "Jeg kommer til å få veldig vondt, og om jeg så mye som gir et hint om at du skal stoppe opp eller flytte deg gjør du nøyaktig som jeg sier på sekundet. Er det forstått?" Tror aldri han hadde hørt noen, og da spesielt ikke en helt uerfaren jente fortelle nøyaktig hvor skapet stod Var veldig lite behagelig, måtte konsentrere meg om noe helt annet for å klare nervøsiteten og smerten. Endret 18. juli 2012 av norah 1
Gjest anonyyyyyyyyyyym Skrevet 6. februar 2011 #66 Skrevet 6. februar 2011 jeg var 14, han 19. Vi hadde prata over pcen og jeg visste litt hvem han var. Vi planla vi skulle gjøre det, og jeg kom til han. Hele opplevelsen var sykt teit. Jeg var så nervøs, jeg turte ikke si han skulle bruke kondom, så neste dag måtte jeg kjøpe angrepille. Det var ikke særlig vondt, men ikke godt heller. Vi hadde en del sex etter det, men i ettertid angrer jeg fælt. Har innsett nå at jeg bare var ei lita jente.
Avalon Skrevet 6. februar 2011 #68 Skrevet 6. februar 2011 Jeg var 19, han hadde bursdag den kvelden, han ble 21. Han var drita, jeg var edru. Det skjedde hos meg. Det var ingen romlemantisk opplevelse, det gjorde ufattelig vondt og jeg skreik høyt så lenge det varte (ikke av nytelse). Eneste jeg tenkte etterpå var "jaja, jeg måtte jo ha hvit laken.." Men, jeg har aldri angret på det
Gjest HunterLady Skrevet 6. februar 2011 #69 Skrevet 6. februar 2011 Jeg var 13, han var 18. Klønete og vondt, men ikke en traumatisk opplevelse. Han var veldig omtenksom, men ikke særlig flink.
Gjest imli Skrevet 9. februar 2011 #71 Skrevet 9. februar 2011 Eg var 20, han 21, me var kjærester. Heilt grei oppleving, hadde nok ikkje mykje jomfruhinne igjen. Men eg blei ganske overraska over kor stor/lang ein erigert penis er. Hadde tidlegare berre sett ikkje-erigerte, og innbilte meg at den berre blei stiv, visste ikkje at den faktisk blir veldig mykje større og
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #72 Skrevet 23. august 2023 Jeg var 14, han var 17, vi var kjærester. Det gjore veldig vondt i starten, fordi jeg klarte ikke og slappe av, men det ble bedere når jeg slutta og stramme musklene. Sexen var helt ok, skjente ikke så mye. Jeg angrer ikke. Anonymkode: 7cd7d...316
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #73 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sexen var helt ok, skjente ikke så mye. Bra det da. Kjipt å plutselig få masse kjeft Anonymkode: 597d5...60f 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #74 Skrevet 25. august 2023 Mistet den et par dager før jeg fylte 25 til en prostituert. Hadde lest en undersøkelse som hevdet at dersom man ikke mister den innen 25 var det 70% sjanse for å heller ikke ha gjort det innen 40. Hadde prøvd hardt og kommet ganske nære et par ganger i forkant men så kom koronaen og satt en stopper for prøvingen, sa det ble som det ble. Forferdelig opplevelse, hun jeg gikk til virket ikke begeistret og heller irritert for å ha meg der. Trodde ikke det kom til å ta meg særlig lenge gitt at det var første gang, men det gjorde det altså og jeg fikk ikke fullført innen tiden var omme. Jeg spurte om å utvide men hun takket nei. Om jeg skulle gjort det igjen hadde jeg spurt om en hel time fremfor 30 minutter. Om noe positivt kom av det var det vel at det viste meg at sex ikke er så gøy, og at det ikke er så viktig om jeg går glipp av det. Anonymkode: 72164...026
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #75 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mistet den et par dager før jeg fylte 25 til en prostituert. Hadde lest en undersøkelse som hevdet at dersom man ikke mister den innen 25 var det 70% sjanse for å heller ikke ha gjort det innen 40. Hadde prøvd hardt og kommet ganske nære et par ganger i forkant men så kom koronaen og satt en stopper for prøvingen, sa det ble som det ble. Forferdelig opplevelse, hun jeg gikk til virket ikke begeistret og heller irritert for å ha meg der. Trodde ikke det kom til å ta meg særlig lenge gitt at det var første gang, men det gjorde det altså og jeg fikk ikke fullført innen tiden var omme. Jeg spurte om å utvide men hun takket nei. Om jeg skulle gjort det igjen hadde jeg spurt om en hel time fremfor 30 minutter. Om noe positivt kom av det var det vel at det viste meg at sex ikke er så gøy, og at det ikke er så viktig om jeg går glipp av det. Anonymkode: 72164...026 Du glemte det viktigste. Hva skjedde i årene? Etterpå. Er det eneste gang? Anonymkode: e5e51...7e4
Paneera Skrevet 25. august 2023 #76 Skrevet 25. august 2023 kroppen skrev (På 18.1.2011 den 23.47): Edit: Skreiv feil alder. Jeg var 13, og fylte 14 mnd etter.. Gutten var 17. Husker ikke så mye, men husker at jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre av meg og gjøre, på en måte. Han satte meg på toppen og jeg stivnet helt, bare satt der helt rolig enda han prøvde å få meg til å røre på meg så klarte jeg ikke Husker det var sikkelig vondt, heldigvis blødde jeg ikke, og var vel egentlig ikke så våt heller for vi sleit sikkelig med å få den inn, og vi brukte såklart ikke kondom Neei gikk minst 2 år til jeg prøvde igjen for å si det sånn og da gikk det heldigvis mye bedre. AnonymBruker skrev (På 18.1.2011 den 23.50): jeg var 14 og han var 19 år, ikke noe bra egentlig, men ble bedre etterhvert Angrer ikke på noe av det AnonymBruker skrev (På 19.1.2011 den 2.57): Jeg var 14, han var 24 (ja, jeg angrer), vi hadde flørtet et par måneder i forveien og vi var i mine øyne "sammen" på dette tidspunktet. Han skjenket meg, vi endte på et bad gulv og borte var jomfru dommen. Har ikke sett han siden og jeg er 22 nå. stortsettglad skrev (På 19.1.2011 den 15.21): Jeg var 15, og han var 18. Hadde vært sammen noen uker, og var kjempeforelska. Første gangen var ok. Ikke vondt, ikke blod, men heller ikke fantastisk. Det blei slutt etter et par måneder, pga fyllekrangel som vi begge var for stolte til å fikse opp i. Angrer ikke på noe, men var jo helt klart ikke moden for et seriøst forhold, selv om jeg var veldig klar for sex. AnonymBruker skrev (På 19.1.2011 den 17.13): Jeg var 14, han var 19. Jeg var forelska i ham, og han brukte meg. Sex'en var ikke en positiv opplevelse, bare vondt. karolinesofie skrev (På 19.1.2011 den 17.24): Jeg var 13, han var 17. Det skjedde i ei kald hytte på en lekeplass, i mørket. Måtte snike meg ut fra min mor forstår dere Det var mildt sagt helt forferdelig, og jeg gråt faktisk gjennom hele akten.. hahaha, stakkars fyr. AnonymBruker skrev (På 19.1.2011 den 17.26): Jeg var 13, og ble voldtatt av min 15 år gamle kjæreste. Ikke en fin opplevelse. Vet ikke helt om jeg vil kalle det å miste jomfrudom engang AnonymBruker skrev (På 19.1.2011 den 17.31): Jeg hadde akkurat fylt 15 år og skulle feire med en fest hjemme uten foreldre. Endte med at jeg ble full, sa ja til at en guttegjeng som var en del eldre enn oss (22-24år) fikk komme. Den ene gutten flørtet og ordnet drinker til meg og jeg takket ja og skulle være kul, var så full at jeg ikke husker annet enn episoder av selve sexen. Angrer innmari.. Var helt klart ikke moden for det. Ikke hørte jeg noe mer fra han siden heller. Gjest Instamatic skrev (På 30.1.2011 den 0.22): jeg var 14 og han var 26, var sammen i nesten to år. Husker ikke så mye av første gangen egentlig, men det var ingen dårlig opplevelse. Tror nok bare jeg syns det var litt merkelig at alle skrøt det så innmari oppi skyene, for det var hverken kjempedigg eller vondt:) AnonymBruker skrev (På 31.1.2011 den 13.42): Da jeg var 13 år, mistet den til en på 19.. Ikke bra. Sex med han var ikke noe godt i det hele tatt.. Nå i en alder av 19 har jeg en jevngammel kjæreste, og sex med han er fantastisk. Gjest anonyyyyyyyyyyym skrev (På 6.2.2011 den 15.34): jeg var 14, han 19. Vi hadde prata over pcen og jeg visste litt hvem han var. Vi planla vi skulle gjøre det, og jeg kom til han. Hele opplevelsen var sykt teit. Jeg var så nervøs, jeg turte ikke si han skulle bruke kondom, så neste dag måtte jeg kjøpe angrepille. Det var ikke særlig vondt, men ikke godt heller. Vi hadde en del sex etter det, men i ettertid angrer jeg fælt. Har innsett nå at jeg bare var ei lita jente. Gjest HunterLady skrev (På 6.2.2011 den 21.22): Jeg var 13, han var 18. Klønete og vondt, men ikke en traumatisk opplevelse. Han var veldig omtenksom, men ikke særlig flink. AnonymBruker skrev (På 23.8.2023 den 17.12): Jeg var 14, han var 17, vi var kjærester. Det gjore veldig vondt i starten, fordi jeg klarte ikke og slappe av, men det ble bedere når jeg slutta og stramme musklene. Sexen var helt ok, skjente ikke så mye. Jeg angrer ikke. Anonymkode: 7cd7d...316 Tragisk hvor mange som har opplevd overgrep, noen også voldtekt (de under 14 år). Rundt 13 av 76, dvs 17 % har svart at de har opplevd overgrep som 13-14 åring. Det stemmer overens med statistikkene, men sava det er et jævlig høyt tall. Skremmende 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #78 Skrevet 18. november 2023 Jeg var 18 han var ca 10 år eldre, var veeeeldig klar for å få det overstått, men skulle ønske det skjedde på en mer minneverdig måte. Var et ons på jentetur i syden liksom Anonymkode: 1d739...df8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #79 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.1.2011 den 22.35): Lurer enkelt og greit på hvor gammel du var da du mistet jomfrudommen, selve opplevelsen, og tanker rundt dette God eller dårlig opplevelse? Hvor gammel var han/henne i forhold til deg? Haha det husker jeg knapt. Var 15 eller 16. Om det jeg husker som første gang, faktisk var første gang, så var han like gammel som meg. Husker knapt noe av det, så veldig minneverdig var det åpenbart ikke. Anonymkode: 6b431...dc9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #80 Skrevet 19. november 2023 Frivillig eller ufrivillig? Svaret er 26 eller 3. Anonymkode: 26cc9...9f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå